ZONNESCHIJN IN HARTJE WINTER

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ZONNESCHIJN IN HARTJE WINTER

Bericht door Benno2 »

Op het forum stond vanochtend een leuke oproep van Sunny en Shine, dat ze vandaag wilde aanschuiven. Ik ken het stel nog niet, dus ga ik vanmiddag richting EC voor een kennismaking. Als ik binnenkom zie ik het stel al op de eerste rij zitten van de heterozaal. Ze zijn al samen aan het spelen en er zijn een stuk of 6 a 7 mannen die toekijken. Ik besluit me eerst uit te kleden.

Naakt ga ik naar de zaal, waar het er al heet aan toe gaat. Ik stel me voor aan het stel. Zij: Sunny, een mooie Aziatische vrouw met een heerlijk lichaam, zwart haar en een bril, die haar extra sexy maakt. Hij: Shine, een ondeugende man, die duidelijk volop geniet van zijn Sunny. Ze is hem op haar knieën aan het pijpen en ik ga op de stoel naast hem zitten om het goed te zien. Ik vertel dat ik op de oproep ben afgekomen, waarop blijkt dat Sunny daar helemaal niets van af weet. Shine lacht ondeugend. "Wat stond er in die oproep?", vraagt Sunny, "Dan weet ik aan welke verwachtingen ik eventueel moet voldoen". Ik zeg dat er niet veel meer stond dan dat ze er vandaag zouden zijn. "Ik kom zonder verwachtingen", zeg ik, "dan kan het alleen maar meevallen".

Sunny gaat staan en draait haar kontje naar Shine toe en gaat voorover staan. Omdat ik naast hem in de stoel zit, heb ik een eersterangs plaats en kan ik alles erg goed zien. "Wat een prachtig kontje", zeg ik. "Mag ik er ook aanzitten?". "nog niet", zegt ze, "maar straks zie ik misschien wel een lekkere man". Ik kijk om me heen, wie die mazzelpik kan zijn. Later zal duidelijk worden wie ze bedoelt. Dat prachtige kontje laat zich langzaam zakken over de pik van Shine heen. Een erg geil gezicht. Sunny beweegt haar kontje op en neer over de stijve pik van Shine. "De laatste tijd flink gesport", zegt ze. Vervolgens wil Shine haar wel op z'n hondjes neuken, wat niet echt goed gaat in de stoel. Dus richting het grote bed.

Daar aangekomen gaat Sunny op handen en knieën zitten en neemt Shine achter haar plaats om haar te neuken. Het ziet er zo lekker uit dat ik het gevoel heb dat mijn pik gaat ontploffen van geilheid. Ik popel om mee te doen, maar het is nog maar de vraag of dat gaat gebeuren. Shine heeft een heel klein zaklampje, waarmee hij zijn pik beschijnt als die in Sunny's kutje verdwijnt. "Nu begrijp ik waarom je jezelf Shine noemt", zeg ik.

Sunny en Shine veranderen van positie waardoor Sunny bij de rand komt met haar gezicht. Ze wenkt een man (Ron heet hij) naderbij en pakt zijn pik. Dit blijkt de man waar ze eerder op doelde. Ze betast hem en bekijkt hem en zegt complimenteuze dingen over hem. Dan nemen de gebeurtenissen een andere wending dan ik had verwacht. Sunny stelt voor om Ron te gaan masseren. Hij moet op zijn rug gaan liggen en zij pakt massageolie. In plaats van alleen hem daarmee in te smeren, laat ze de olie ook over haar hele lichaam (de voorkant) lopen. Haar borsten, buik, benen en zelfs haar gladgeschoren kutje worden helemaal glad. Dan gaat ze voorover over Ron's lichaam liggen en glibbert over hem heen. Ze begint met haar kutje ongeveer ter hoogte van zijn knieën en gaat dan helemaal omhoog tot aan zijn borst en dan weer terug, waarbij zijn pik tussen haar geoliede benen verdwijnt. Wat is dit geil!

Er wordt een condoom gepakt, die Ron om zijn pik schuift. Vervolgens gaat Sunny op zijn pik zitten en begint hem gekmakend geil te berijden. Na een tijdje draaien ze om en ligt Ron bovenop. Hij zet er nu flink wat kracht achter en komt niet lang daarna klaar. Ik denk dat ik het niet eens zo lang zou hebben gered na de geile massage met haar hele lichaam. Dus petje af, Ron.

Hierna kruipt Shine opnieuw tussen haar benen en neukt haar intens. Ik hou het niet meer van geilheid. En dan, net als ik denk dat het misschien niet meer gaat gebeuren, vraagt Shine aan mij: "Heb je een condoom bij je"?". Fanatieke hobby-neuker als ik ben, heb ik binnen 3 seconden een condoom om en ben er helemaal klaar voor. Ik neem plaats tussen de benen van de mooie Sunny en streel haar lichaam. Mijn pik glijdt er als vanzelf in en ik moet mezelf in bedwang houden om niet meteen klaar te komen. Gelukkig gaat dat vrij aardig. Als ik goed heb opgelet vindt Sunny het lekker om stevig geneukt te worden in een flink tempo. Sus dat is wat ik doe. Met mijn duim stimuleer ik haar clitje, dat keihard en glibberig aanvoelt. Wat een heerlijke vrouw!

Ik ben erg opgewonden, maar weet het toch wel een tijdje vol te houden alvorens heftig klaar te komen. Tijdens de laatste harde stoten hou ik met beide handen haar mooie borsten stevig vast. Ik zou het liefst nog heel lang zijn doorgegaan, maar ik heb weinig tijd en moet niet lang daarna gaan. Het was alweer een bijzondere eerste ontmoeting. Het belooft een goed jaar te worden. Sunny en Shine, bedankt en tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Henk60
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Zonneschijn in hartje winter

Bericht door Henk60 »

Zo, dat klinkt wel erg aangenaam en Geil. Zijn jullie ook op andere dagen in de Cinema en ook andere dan Amersfoort?
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hallo Henk60,
Ik begrijp jouw vraag niet helemaal...
Aan wie is deze vraag gericht?
Verder is EC 6 dagen in de week geopend en kan er elke dag wel iets gezelligs en geils plaatsvinden, maar dat weet je maar nooit.
Er zijn 3 vestigingen (Amersfoort, Arnhem en Hilversum) en overal gebeurt wel wat, maar wederom: je weet nooit wanneer. Dat is altijd afwachten.
Dus ik zou zeggen: trek de stoute schoenen aan en ga eens kijken.
Gr
Benno
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Supergeil verslag Benno

Je bent een mazzelkont

Maar wel een hele goeie neuker , en daar komen de meisjes voor , en die hebben dan weer heel veel geluk , dat je ertegenover woont , en er altijd bent , als ze naar binnen lopen
En ze hebben geluk dat jij er altijd een mooi verslag van maakt , dus kunnen ze thuis nog eens terug lezen , hoe ze zich gedragen hebben in de cinema
Want de meesten weten het na 2 uur niet meer.

Bedankt Benno niet meer verhuizen hè !!

Gr. Jack
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Verhuizen ga ik voorlopig niet meer Jack!
Ik woon niet tegenover de EC. Dat zou wel extra makkelijk zijn, want dan kon ik naar buiten kijken wie er binnen gaat... en dan hup, alle lekkere vrouwen achterna.
Wel loop ik regelmatig mijn neus achterna en kennelijk heb ik een goede neus voor geile dames die wel geneukt willen worden. :D
Afgelopen maandag was het ook weer een heerlijk nat feestje, maar aangezien dat buiten de EC was, zal ik het er hier niet over hebben...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 5 gasten