Hoe?

Berichten en oproepen m.b.t. de Gloryholes in Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
comeflywithme
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mei 2011 10:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Hoe?

Bericht door comeflywithme »

Hi!

Ik ben vrij nieuw hier en heb pas Amersfoort en Hilversum bezocht. Puur om even de sfeer te proeven en bij mijzelf te onderzoeken wat ik 'durf' in zo-iets als EC.

Ik ben oraal ingesteld als het om sex gaat, zowel bij mannan als bij vrouwen. Nu lijkt het mij super geil om een iemand door een glory hole klaar te pijpen. Lekker met een harde lul spelen met mn lippen, tong en mijn hele mond. Ik durf te stellen dat ik daar meer dan gemiddeld goed in ben ;)

Nu vroeg ik mij af aan welke kant dan de glory hole ik plaats moet nemen om iemand heerlijk klaar te pijpen? Is dat in de dark room of juist aan de andere kant van de muur? Enneuh... wie zou daar zin in hebben? :oops:

Je mag mij hier antwoorden, via PB of via mn mail (check profiel). Ik ben benieuwd...!
bihappy
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2011 14:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: Hoe?

Bericht door bihappy »

hallo flywithme,
allereerst welkom hier op het forum en in de e.c. .

zelf ben ik een liefhebber van het bezoeken van de gloryholes in de e.c. amersfoort.
als je binnenkomt kun je al tussen de gay cinema en de hetero cinema de gloryholes gebruiken.
als er iemand is die via de gloryhole gepijpt wil worden maakt hij het wel kenbaar door zijn lul door een van de gaten te steken, je kunt dan lekker op je gemak deze persoon pijpen.
in de darkroom ga je als je binnen komt aan de kant van de darkroom staan degene die gepijpt wil worden staat dan aan de andere kant en steekt zijn lul dan weer door een van de gaten.

misschien is het wel prettig te weten wanneer je naar amersfoort komt dan kijk ik of ik ook kan en wil je wel rondleiden en me laten pijpen via de gloryhole door jou.

veel plezier bihappy,
en laat maar wat weten via een pb ofzo.
Gebruikersavatar
Sam Ferrer
Berichten: 437
Lid geworden op: 14 mei 2009 22:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Locatie: midden Nederland
Contacteer:

Re: Hoe?

Bericht door Sam Ferrer »

waarom ga je in niet naar de darkroom. Hang je een pijl boven de gaten van het linker hokje met een tekst als gewillige pijper. Daarna ga je in het hokje zitten met je mond vast wat open en wacht je af. Kun je ook niet zien wie je gaat pijpen.
Nadeel de kans bestaat dat er helemaal niemand komt.

Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
comeflywithme
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mei 2011 10:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Hoe?

Bericht door comeflywithme »

THX voor je reactie Sam Ferrer. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn. Het lijkt me gewoon een beetje een gedoe. Ik mis alleen de slingers en de balonnen nog :D ;) (grapje). Ik hou het graag ongecompliceerd en evengoed toch bedankt voor je tip!

PS en voor iedereen: Wl je met mij afspreken om je lul eens echt lekker af te laten sabbelen, likken en heftig te laten komen door een GH? PB me dan of voeg me ff toe op MSN (check profiel).
comeflywithme
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mei 2011 10:44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Hoe?

Bericht door comeflywithme »

Ik word altijd bloedgeil van weer zoals dit. Komt er met deze temperaturen dan wel iemand naar EC? Ik zit te denken om er rond de klok van 1600 te zijn vandaag. Graag reacties, anders laat ik mijn plannetje schieten. THX!
geert
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 mar 2010 15:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Hoe?

Bericht door geert »

helemaal mee eens, ben ook knettergeil met dit weer.. ik zal er zijn rond 15u denk ik..zie je dan..
chance22
Berichten: 413
Lid geworden op: 16 mar 2009 17:07
Contacteer:

Re: Hoe?

Bericht door chance22 »

ga ook proberen om half vier van mijn werk te gaan met deze hitte kom ik ook wel even langs.
tot straks.

groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten