Kijk Fem zoals beloofd.............
Moe van het werk thuisgekomen nog even kijken of er nog bijzonderheden in de mail zat. Hé, een privé berichtje van Erotic Cinema. Snel opende ik via de link het bericht. Al snel las ik een geile uitnodiging van Femmenoir die aangaf een gang bang te organiseren in EC Amersfoort. Ik werd van harte welkom geheten en de boodschap was kort en goed: “Neuken, Pijpen, Beffen, nog es neuken”. Niet friemelen, vingeren, eindeloos zuigen en likken maar volop genotzuchtig genieten van haar kut en mond. Doeners zocht ze, en nadrukkelijk veilig. Dus top safe condooms mee.
Op de dag van de geplande GB was mijn agenda overladen met afspraken. Alles in het werk gesteld om mezelf vrij te gunnen cq te plannen tussen 12.00 en 15.00 uur. En het lukte, een geile vrijdagmiddag lonkte.
Om 12.20 kwam ik binnen en cruiste eerst wat rond. Nog geen femm te ontdekken. Ze zou toch wel komen? Condooms zaten paraat in mijn broekzak. Even voelen, ja ze zaten er nog. Zo’n 12 collega geilaards liepen hitsig rond. Leuke mannen die bijdroegen aan een ongedwongen sfeer. Rond half één komt femm binnen samen met haar zeer sympathieke vriend. Ze kleden zich om in bijna bloot en begeven zich naar de Dark room. Een schare stijve pikken haar achterna. Fem neemt plaats op de stoel. Was eerst lastig het mechaniek te vinden om de stoel in de juiste stand te brengen. Ik vond gelukkig de handel waarmee ze in een lekker houding kwam te liggen. Ze spreidde haar benen in de steunen en toonde haar natte kut. Haar sympathieke vriend had de eer van de aftrap en begon haar kutje op heerlijke wijze te beffen. Steeds harder begon Fem te kreunen en haar ogen draaiden van geilheid terwijl de tong van vriendlief soppend overuren maakte. Fem pakte links en rechts een pik en begon te trekken zoals alleen een fem dat kan. Heerlijk. En ik kan het weten want de rechter pik was van mij. Ze trok zo geraffineerd en geil dat ik bijna kwam. Maar dat zou me toch niet gebeuren, ik wil haar kut, de hoofdprijs.
Vervolgens werd het spel voortgezet in de filmzaal. Vriendlief werd gepijpt en als dank werd fem grondig door hem geneukt. Met harde stoten ging zijn overigens lekkere pik in fems kutje op en neer ZE Schreeuwde van genot en de geilheid nam toe bij deze mooie en lieve vrouw. Daarna een vervolg op het grote matras. Ze ging liggen deed haar benen uit elkaar en de eerste collega duwde zijn pik naar binnen. Al snel kwam hij tot een hoogtepunt. Grommend spuwde zijn pik het warme zaad in het condoom. Daarna was ik aan de beurt. Langzaam duwde ik mijn keiharde pik in haar genotsgrotje. Mijn god wat heerlijk en wat geil. Ik beukte mijn pik in haar vochtige kut, en likte haar brosten terwijl ze vriendlief grommend pijpte. Met luid gekreun kwam ik overweldigend klaar.
Ik dankte de vrouw en kroop van haar af en in no time had ze alweer een pik in haar kutje. Jammer ik moest weg. Ik verliet voldaan en nagenietend de EC Toen ik weg ging kwam er nog een stel binnen, een mooie blonde vrouw maakte deel uit van het duo. Zou ik nog terug gaan, neeeeeeeee flink zijn naar je werk.
Femm en sympathieke vriend dank voor de fijne geile waanzinnige, gezellige gemoedelijk en vrije middag. Volgende keer nog een keer nou GRAAG!!!!
Peter 671
een perfecte ganagbang met fem en sympathieke vriend
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: een perfecte ganagbang met fem en sympathieke vriend
GEWELDIG!! Hier geniet ik van mee!!
Sue en Lee
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Dank je wel, lief van jullie!
t 

-
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ik ben niet zo op de hoogte met die termen, maar in een Dark Room is het toch pikkedonker?
Hoe kun je dan handels vinden en, haar kut zien en draaiende ogen?
Fries
Hoe kun je dan handels vinden en, haar kut zien en draaiende ogen?
Fries
- Karlson747470
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Femme is een heerlijkheid. Wat een prachtig genot dat ze ons voor deze momenten van haar wonderbaarlijk lekkere lichaam heeft laten genieten..
Echt super fijn en geil geneukt.. Ik kom heel graag weer! Wanneer is de volgende date?

Echt super fijn en geil geneukt.. Ik kom heel graag weer! Wanneer is de volgende date?

-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Geile reacties,ik kom snel weer. 

Op zoek naar actieve mannen.
- Karlson747470
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hmm.. weer een geile middag Femme neuken... Ik wil dit keer zachtjes je kontje likken terwijl je een harde, kloppende pik in je mond hebt.. Geil!
Gebruikers op dit forum: Heteroman88 en 24 gasten