Blue Monday...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Flora151
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Blue Monday...

Bericht door Flora151 »

Afgelopen maandagmiddag eens wezen kijken op een "doorsnee-dag" in EC Arnhem. Al een aantal dagen hadden we heerlijke fantasieën over hoe het zou zijn met zoveel pikken om ons heen. De eerste pijpbeurt was voor A~ die dat nu eindelijk eens bij een andere man wilde doen. De Gloryholes waren daar natuurlijk de aangewezen mogelijkheid toe en ik voelde het vocht langs mijn benen lopen toen ik hem zo bezig zag. Zelf had ik niet de behoefte om een onbekende pik in mijn mond te nemen, nam liever die van A~ terwijl ik op het bed was gaan liggen. Omdat ik de enige vrouw was duurde het waarschijnlijk daarom niet erg lang voor er een aantal mannen om ons heen kwamen staan. A~ stak zijn heerlijke grote paal diep in mijn keel en hij liet aan de omstanders weten dat ik graag genomen wilde worden door meerdere mannen. Hij hield de regie strak in handen terwijl ik hem een lekkere pijpbeurt gaf. Ik voelde hoe ik bij mijn heupen naar de rand van het matras getild werd en voelde een vreemde pik in mijn kletsnatte kut schuiven. Dit was wat ik wilde...

Meerdere mannen stonden te kijken, dat alleen al wond me vreselijk op. Ik raakte in één groot en langdurig orgasme en heb het uitgeschreeuwd al werden mijn kreten gedempt door de heerlijke pik in mijn keel. Lekker al die handen over mijn lijf en A~ zo naast me op het bed. Ik merkte dat er gepraat werd en dat A~ aan iemand vertelde dat hij me wel lekker mocht vingeren. Fijntjes liet hij nog even weten dat ik meestal spuitend klaarkom en de heer in kwestie liet zich dat geen 2 keer uitleggen. Hij neukte me keihard met zijn vingers en liet me keer op keer spuitend klaarkomen. Hier moest ik echt even van op adem komen en A~ liet weten dat het zo wel even genoeg was. Mijn opgezwollen klit en kletsnatte lipjes werden daarna zachtjes gelikt en langzaam stopte het schokken van mijn onderlijf.

We namen samen even de tijd om terug op aarde te komen en gingen op de bank in het halletje zitten. De mannen konden echter niet wachten en bleven om ons heen zwermen. We liepen door de cruise-ruimte om in een rustig hoekje wat samen verder te vrijen maar het werd ons voor dit moment even te druk en we besloten lekker naar buiten te gaan. Later zijn we nog even lekker door de shop gelopen en hebben we wat geile speeltjes voor thuis meegenomen. Onderweg naar huis natuurlijk al snel even opengemaakt en aan, in en om gedaan en op een verlaten bospad de pik van A~ helemaal leeg gezogen.

Volgende keer misschien toch weer eens een stellenavond? Vorige editie konden we door omstandigheden niet bijwonen maar wie weet is er een volgende keer wel een lekkere vrouw aanwezig. Die heb ik maandag wel een beetje gemist... en nu ik er aan denk begint mijn slipje alweer lekker nat te worden van het idee om een ander kutje te likken en leeg te zuigen terwijl A~ mij in mijn kontje neukt en aan een andere pik zuigt... oeps.... fantasieën.... (of werkelijkheid)...

Tot gauw allemaal!
mr_and_mrs_X
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Blue Monday...

Bericht door mr_and_mrs_X »

Dag mooie dame en A,

Het was inderdaad heerlijk genieten met jullie.... altijd mooi om een dame te zien en horen genieten en te laten komen tot een spuitend orgasme...

Heerlijk, graag ontvang ik van jullie een PM wanneer jullie weer voornemens zijn om naar de EC te gaan en misschien een PM met daarin wat jullie gelezen/gevonden hebben over de bondage kunsten?

xxx M.
Flora151
Geaardheid: bi
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Flora151 »

mr_and_mrs_X schreef:Dag mooie dame en A,

Het was inderdaad heerlijk genieten met jullie.... altijd mooi om een dame te zien en horen genieten en te laten komen tot een spuitend orgasme...

Heerlijk, graag ontvang ik van jullie een PM wanneer jullie weer voornemens zijn om naar de EC te gaan en misschien een PM met daarin wat jullie gelezen/gevonden hebben over de bondage kunsten?

xxx M.
Neem je mrs_X dan ook mee? ;-)
mr_and_mrs_X
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door mr_and_mrs_X »

Dat behoort altijd (met enig plannen) tot de mogelijkheid ;-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten