EEN HELE GOEDE VRIJDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

EEN HELE GOEDE VRIJDAG

Bericht door Benno2 »

Een week geleden kreeg ik een berichtje van Stel74: op vrijdag 30 maart zijn we er weer. Meteen in mijn agenda gezet natuurlijk, want een kans om heerlijke Kiana te neuken wil ik niet voorbij laten gaan. Ze zouden om 13.30 komen, maar vanochtend om 12.00 uur bericht van J dat dat 13.00 uur zou worden. Snel gedoucht en op de fiets richting EC. In de winkel staat J bij de balie. Kiana staat in het pashokje een nieuw setje te passen. Great! Ik ga vast naar binnen met de meegekregen sporttas en zie inderdaad dat alle lockers bezet zijn. Wijsletje is er ook en een groot aantal mannen. Ik begroet een paar bekenden waaronder H en M, die ik allebei een tijd niet heb gezien. Ik kleed mij uit en berg mijn spullen op. In de gang hoor ik de zoemer van de deur. Daar zul je ze hebben.

Kiana heeft haar nieuwe setje aan. Ze is er rechtstreeks vanuit het pashokje mee de cinema ingelopen. Het is een body met twee ritsjes aan de bovenkant, die al openstaan en waar haar borsten al naar buiten piepen. Ook aan de onderkant zit een ritsje, laat ze me zien. "Die kan ook open als het nodig is", zegt ze. Ze demonstreert hoe het werkt. "wel oppassen als je die rits weer dichtdoet", zeg ik, "voor je het weet krijg je er wat tussen". J besluit dat het beter is om het ritsje dan maar open te laten. Het pakje zit strak om haar lijf en met het ritsje open worden haar lippen enigszins naar buiten geduwd, waardoor het er zalig gezwollen uitziet. Het wind mij enorm op. Ik complimenteer haar met haar outfit, hou haar vast en druk me tegen haar aan. ik pak de tepel vast die door de ritsjes aan de bovenkant steken en voor aan haar naar buiten stulpende kutje. Daarna wil Kiana eerst even op de bank acclimatiseren.

Dat duurt gelukkig niet lang. Even later lopen we de gang in en nemen plaats op rij 2 van de heterocinema. Ik heb echt geen idee wat voor een film er draaide, want ik heb er niet naar gekeken. Ik kus Kiana en betast haar heerlijke lichaam. Zij pakt mijn pik die al hard is geworden. Ik kruip tussen haar benen en lik haar kutje, voel hoe heerlijk nat ze al van binnen is. Er zijn veel mannen die er om heen staan, maar ze laten ons gelukkig onze gang gaan. Als ik haar wil neuken, besluiten we dat dat beter gaat op het bed dan in de bioscoopstoelen. "Hoe wil je me"", vraagt Kiana. Ik zet haar eerst voorover tegen het bed en dring achterlangs bij haar binnen. Daarna leg ik haar op haar rug op het bed en kom tussen haar benen om haar in missionarishouding te neuken. Ik doe mijn uiterste best haar in die stand te bekeren :lol: Ik neuk haar langdurig en stevig. Tussendoor lik ik haar en dan ga ik weer door met neuken. Kiana ligt er geil bij met haar armen boven haar hoofd, of ze gaat met haar nagels zachtjes langs mijn rug. Als ik haar lik pakt ze mijn hoofd en stuwt haar kutje tegen mijn mond. Kortom: heerlijke seks. Maar het is erg warm in EC vandaag en na verloop van tijd begint die warmte mij parten te spelen. Ik moet even afkoelen. Dus gaan we naar de algemene ruimte om te drinken en bij te komen. Het is er nog steeds erg druk. Als Wijsletje naar de heterocinema gaat, gaan er gelukkig een schare mannen mee, zodat het wat rustiger wordt. We kletsen wat en na verloop van tijd voel ik me weer helemaal fit voor een tweede ronde.

Ik stel voor naar de sling te gaan. Vooral ook omdat het in de darkroom aanmerkelijk koeler is. Kiana haalt haar handdoek op en legt die op het koude leer van de sling. Haar hakken gaan uit en haar benen in de beugels. Weer staan er een heleboel mannen omheen en dit keer laat Kiana het toe dat ze aan haar zitten. Terwijl haar borsten betast worden en een man haar klitje stimuleert, neuk ik haar zo lang en zo hard als ik kan, tussendoor even langzaam om niet weer buiten adem te raken, dan weer het tempo versnellend. Als ik een beetje vermoeid begin te raken, buig ik me voorover om haar kutje uitgebreid te likken. Daardoor wordt ik weer zo geil, dat ik weer verder wil neuken. Door en door totdat ik een orgasme voel aankomen.
Eerder heb ik meegemaakt dat Kiana, als ze eenmaal een beetje op stoom is, aan de lopende band haar kutje leegspuit. Soms wel elke paar minuten. Dat is vandaag nog niet gebeurd, terwijl we al zeker een uur bezig zijn. Dan, als ik bezig ben met een eindsprint, mijn ademhaling en mijn stoten versnellen, merk ik dat Kiana ook begint te hijgen en vrijwel gelijk met dat ik mijn zaad eruit spuit, golft het vocht met grote stralen uit haar kutje over mijn buik en zak heen. Wat een geile natte bedoening. Mijn pik wordt erdoor uitgeduwd en ik beweeg hem snel tegen haar kutje aan om het squirten zo lang mogelijk te rekken. Daarna steek ik hem er nog even in tot hij verslapt.

Het is inmiddels iets van kwart voor 3 en ik moet me gaan douchen en weer aan het werk gaan. "Partypooper", zegt Kiana. Tja, zij en J gaan nog door tot 1 uur vannacht, sex around the clock, zullen we maar zeggen. Zoveel tijd heb ik helaas niet.
Een goede vrijdag was het zeker. J en Kiana bedankt en tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een hele goede vrijdag

Bericht door Dave is oke »

Hey Benno,

Perfecto verslag. Geil om je nieuwe belevenissen weer te lezen.

Advies: veel eieren eten met de Pasen....

Ga je zien.....

Groeten Dave
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Top verslag Benno,

De volgende keer met Kiana ga ik ook proberen erbij te zijn en je verslag te verlengen als jij naar je werk moet :)
stel74
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door stel74 »

Hi Benno,

Wat geil en tegelijkertijd apart om dit terug te lezen.
Je maakt er iedere keer weer een hele beleving van.
In het echt en ook op papier.

Geile kusjes
Kiana
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Dank je wel voor het lieve compliment, Kiana.
Geile kusjes terug
Benno
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

[Mooi verslag weer
Top.

Uquote="Benno"]Dank je wel voor het lieve compliment, Kiana.
Geile kusjes terug
Benno[/quote]
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Solliciteer jij nou ook naar geile kusjes? :lol:
arnhemse teaser schreef:[Mooi verslag weer
Top.

Uquote="Benno"]Dank je wel voor het lieve compliment, Kiana.
Geile kusjes terug
Benno
[/quote]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: BM026, Fuzzie en 5 gasten