3/4 tr/tr dag voor mij een suc-ces!

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Gesloten
mcbi
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

3/4 tr/tr dag voor mij een suc-ces!

Bericht door mcbi »

Met dank aan Pieter voor het lesje volgzaamheid als zijn pijpsletje zit ik thuis na te genieten en bedenk dat in Hilversum de remmen deze namiddag nog verder los gaan :-)
Vanaf 12:00 werd het steeds drukker en kwamen de zusters binnendruppelen. Op alle daarvoor nuttige plekken vormden zich paartjes en groepjes bezoekers die zich aan elkaar vergrepen met bijzonder veel geilheid en passie. Zo kwam ik in de deur naar de darkroom n zuster tegen die mij daar meteen pakte en ik haar! Gewoon waar het begon bleven we een tijdje staan. Had met haar een mooie opbouw van de penetratie die mij uiteindelijk mn dildo uit mn tasje deed halen. Er ontstond een hele geile krioelende groep waarn ik ook mn verdiende penetratie kreeg van P. Helaas heb ik de tweede beurt niet verdiend. Zal de volgende keer beter mn best moeten doen.

Lieve EC-ers, dank voor alle lieve aandacht tijdens mijn eerste maal als "zusje".
Xxxx
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten