Lekker stel!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Eric100
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Lekker stel!

Bericht door Eric100 »

Hoi, vanmiddag was ik voor het eerst in de bios in Arnhem. Hele gave ervaring! J en zijn dame S waren daar al lekker bezig om elkaar te verkennen. Dat heb ik eventjes lekker bekeken en daar werd ik erg geil van. Dus kleertjes uit (ik heb Mn witte t-shirt nog even aangehouden, dan weet je wie ik ben S.!) Langzaamaan mocht ik een klein beetje meespelen en hebbik gespeeld met de heerlijke kont en borsten van S., die zo geil was dat ze heel wat keren klaarkwam door alle geile dingen die J met haar deed. Wow wat was dat lekker om mee te mogen maken. Vooral als S. klaarkwam en lag of stond te kronkelen van genot; gaaf! En erg geil!
Tussendoor ook even lekker zitten ouwehoeren, dat was gezellig en is leuk om een beetje over elkaar te weten te komen. Top dus!
J. En S; ik weet niet hoe jullie hier heten, maar dank je wel voor deze topervaring! Hoop jullie ooit nog eens te ontmoeten!
Kus, Eric
LiefsteLiefde
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Lekker stel!

Bericht door LiefsteLiefde »

Dag lieve Eric,
Wat een fijn berichtje van jou...
Dat waren wij!
Vandaag zijn we plots de EC in Amersfoort ingedoken. Beide een meeting geskipped en even lekker losgaan...
Leuk om je ontmoet te hebben en dank voor jouw respect.
Helaas merken we nog te vaak dat mannen zonder enige communicatie of interactie zich zomaar aan mij vergrijpen. Jij zocht oprecht contact en overlegde met Jan wat was toegestaan. Fijn!
Wellicht tot een volgende keer :-)
Liefs, J&S.
Zelfverzekerd, verzorgd, verliefd, gepassioneerd stel.
Gericht op elkaar, zoals de Liefste Liefde voelt.
Bij contact met een leuke vent, nodigen we uit.
Hij is lang, actief en heeft de lead.
Zij is curvy, vrouwelijk en... zwanger.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten