Luxe probleempje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gingertease
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Luxe probleempje

Bericht door Gingertease »

wij, geil Stel, hebben een luxe probleempje. Wij zijn al een tijd je actief in dit wereldje, en hebben dan ook samen heel veel lol en hebben vaak hele leuke geile ontmoetingen. Maar... door de Grootte van de heerlijke Pik van mijn vent, ben ik een beetje verwend geworden. Ik hou van allerlei soorten mannen, liefst wel Slank, maar belangrijker is dat ze ook een beetje kunnen praten en niet zonder communicatie denken zo maar mee te kunnen doen. Of met hun broek half open erbij komen... Wij dames doen toch ook ons best om Er lekker bij te liggen ;-).
Maar goed.... mijn luxe probleempje is dus dat ik toch wel wat ‘volume’ mis bij veel andere mannen. En het dan toch liever met mijn eigen vent doe. Terwijl Ik hem ook graag voor een spannende middag/avond wil delen met andere geile dames
Ik ben voor veel in: als Ik je/jullie leuk vind mag je heerlijk mijn klitje en kontje likken, me neuken en ook mijn kontje is, voor leuke mannen met lekkere pikken, zeer gewillig. Hou enorm van pijpen maar slik alleen het zaad van mijn eigen vent. En squirten... tja...
Hij, zie foto, is gewoon enorm leuk en lekker, kan een dame goed verwennen en heerlijk neuken.
Hij is niet echt bi, maar ook niet bang voor een aanraking. Zij vind het soms heerlijk om ook met een vrouw te spelen.

We zijn 1 keer in Hilversum en 1 keer in Amersfoort geweest en vooral de laatste plek sprak ons zeker aan. Maar het was beide keren vrij rustig. Als we op een nudistendag aan het eind van de middag komen, zijn er dan leuke goedgeschapen mannen aanwezig? En meer lekkere dames die willen genieten van Mijn vent?

Ben benieuwd naar jullie reactie!

Wie weet tot snel! XXX
Laatst gewijzigd door Gingertease op 30 apr 2018 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Open en lekker geil stel zoekt leuk gezelschap
hunter
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Luxe probleempje

Bericht door hunter »

Als jullie 3 mei komen dan is eind van de middag denk ik wel het drukste moment vande dag dus wat dat betreft zitten jullie wel goed. Al helemaal omdat er nog een stel komt (en misschien nog wel meer).

Ik zelf ben 19x7cm geschapen, 30 jaar. Wellicht tot dan!
29, XL en in for fun :D
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Luxe probleempje

Bericht door sletje bi stel dev »

Veel plezier jullie 3 mei wij zijn ook een stel maar houden hetop meer van onze leeftijd 22 jr is iets tejong wij gaan daarom ook s,morgens maar geniet en hoop dat je grote pikken mag ontvangen en zou zeker s,middags gaan dan is het lekker druk inderdaad
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten