Geweldige middag!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
casanova22
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Geweldige middag!

Bericht door casanova22 »

Had van loodgieter een uitnodiging ontvangen voor een feestje op maandag in de EC met minstens 4 vrouwen. Agenda dus even omgegooid en tijd hiervoor vrijgemaakt.. en daar heb ik absoluut geen spijt van. Wat een heerlijke middag! Zoals gevraagd hierbij een verslag van hoe ik het heb beleefd.

Ik kwam rond 11.00 aan. Pixie, Ellen en enkele mannen zijn zich al aan het ontdoen van hun kleren.. waarbij de vrouwen vervolgens mooie sexy pakjes aantrekken. Hmm ziet er heerlijk uit! Pixie en Zaadstra laten er geen gras over groeien en gaan direct aan de slag op het grote matras.

Ellen vraagt mij mee naar de heterozaal, die op dat moment nog leeg is. Daar beginnen we eerst te zoenen waarna zij op het matras gaat liggen. Ellen begint mij te heerlijk te pijpen.. maar volgens mij wil ze een pik in haar. Dus snel condoom om en gaan. Ik vul haar lekker geeft ze aan en langzaam voelt ze haar eerste orgasme opkomen. Tijdens het neuken begint ze zichzelf te stimuleren en komt voor de eerste keer die ochtend klaar.. 'Zo, daar was ik echt even aan toe zegt ze'. Hmm wat een heerlijke dame.. die zou ik nog vaker tegenkomen.

Tijdje later zie ik Pixie (nog steeds) op het grote matras liggen.. ze wordt goed aangepakt.. Haar mondje is op dat moment vrij, maar niet voor lang. Deze wordt al snel gevuld met mijn pik.. vanuit een vorige ontmoeting wist ik al dat ze dit heerlijk, wat ook deze keer het geval was. Wanneer ze mij vraagt of ik een condoom wil omdoen en haar wil neuken volgt dan ook een enthousiaste "Ja!", we moeten er beide om lachen. Heerlijk genoten met haar, afwisselende tempo's en helemaal in elkaar op gegaan tot ik het na een tijdje niet meer hou en klaarkom.

Pff even bijkomen daarna hoor. Tijdens het bijkomen een heerlijke showtje van Juicy en Elke die elkaar verwenden en van elkaar genoten.. erg mooie dames zijn het. Haha daardoor krijg ik al snel weer zin.

Bij het grote matras kom ik Ellen weer tegen. Had net even een korte break gehad maar was er wel weer helemaal klaar voor gaf ze aan. Haha en dat heb ik geweten.. ze ging direct op haar knieën en pijpte mij heerlijk lang en diep. Had ook wel weer zin om haar te neuken dus vroeg of we naar de sling konden gaan.. daar had Ellen absoluut geen bezwaar tegen. Echt super om deze mooie vrouw zo te nemen en samen lekker klaar te komen. De volgende staat echter alweer klaar voor Ellen..

Even slokje water en de andere bewonderen. Ellen zit ondertussen op haar knieën op bank waarbij ze één man pijpt en door de andere "doggy" genomen wordt. Wanneer op een gegeven moment de neukende man het stokje over wil geven en er op dat moment (even) niemand in de buurt was, nam ik zijn plaats in. Condoom om en Ellen weer heerlijk vullen.. wanneer zij haar hoofd kort omdraait om te kijken wie er achter haar staat volgt er een lachend "hé, jij weer". Ook in dit standje was het super.. ik kon Ellen goed diep vullen en erg geil om te zien hoe Ellen van twee pikken geniet.

Weer even rondlopen en een slokje water. Wat een prachtig gezicht toch.. overal om je heen sex! Eva is ook binnengekomen. Zij wordt goed verwend door Bert met zowel zijn mond als vingers.. je ziet haar gewoon genieten (Chapeau Bert!). Na een tijd pakt ze mijn pik beet, hmm het formaat kan haar bekoren geeft ze aan met een ondeugende blik. Het duurt ook niet heel lang voordat hij in haar mond verdwijnt. Niet veel later geeft ze aan dat ze hem eigenlijk wel in haar wilt hebben. Even snel condoom halen in mijn kluis (had er al een paar versleten, haha) en toen ik terugkwam lag ze al lekker klaar. Bert gaf aan dat ze goed gepakt moest worden en ik echt moest doorrammen. Hierdoor direct vol overgave begonnen met neuken.. keihard.. Eva genoot er zichtbaar van. Uiteindelijk heerlijk het condoom volgespoten met het laatste beetje wat nog in mij zat.

Helemaal uitgeteld keek ik op de klok. Het was inmiddels al 13.00 uur. Tijd om naar huis te gaan. Er waren er meerdere die gingen.. Ellen niet, die kon nog wel even door gaf ze aan. Haha, wat een heerlijk sexbeest. Na afscheid te hebben genomen van de iedereen de hele dag nog rondgelopen met een lach op mijn gezicht. Wat een geweldige middag. Moeten we vaker doen! ;-)

Jack bedankt voor de uitnodiging en organisatie. Volgende keer ben je er weer lekker bij en kun je ook heerlijk meegenieten!
Jonge jongen met sportief lichaam en lekker groot geschapen staat open voor leuke avonturen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten