Vanmiddag weer eens afgesproken met E. We ontmoeten elkaar in de winkel en gaan snel naar binnen. Daar is net een leuk jong stel zich aan het aankleden. Jammer, denk ik nog.
Maar goed, we komen hier voor een potje stevige seks, dus aan de slag! Terwijl E mij begint te pijpen, komen er twee dames van buiten uit het rookhok, die ik al een tijdje niet heb gezien.
E is al weer lekker bezig. Zij heeft pijpen tot een hogere kunstvorm opgetrokken. Je zou kunnen zeggen dat pijpen a way of life is voor haar. Het is iedere keer weer een voorrecht om daarvan te mogen genieten. Daarna neuk ik E een tijdje stevig op z'n hondjes. Vervolgens leg ik haar op de rug met haar hoofd over de rand van het matras en lik eerst haar clitoris, waarbij ze kirrende geluiden maakt. Daarna neuk ik haar weer in flink tempo. Een man komt erbij staan en E pakt zijn pik beet. Rustig neuken is er niet bij, want dan denkt ze dat ik stiekem aan het uitrusten ben, dus ik ga door tot ik daadwerkelijk even moet uitrusten. In de tussentijd is het leuke jonge stel weer binnengekomen. Ze hebben zich tot op hun ondergoed uitgekleed en zijn op de bank gaan zitten.
Na een korte rustpauze wil ik het neuken hervatten. E zit al weer op haar knieën met aan de voorkant een pik om te pijpen. Dan komt C met een vibrator die ze onder mijn ballen wil houden. En daar kan ik dus helemaal niet tegen. Mijn pik gaat meteen in staking. Om haar terug te pakken, pak ik C daarom maar eens goed. Eerst lik ik haar clit met twee vingers in haar kutje en daarna neuk ik haar net zolang tot ze trappelend klaarkomt en mij afwerpt als in een geile rodeo.
Ik besluit eens te gaan kennismaken met het jonge stelletje dat inmiddels wat aan het vrijen is op de bank. Hij heeft zijn hand in haar slipje en stimuleert het kutje van zijn vriendin. Ze zijn er voor het eerst, hoor ik en ze hebben nog helemaal geen ervaring met zoiets. Ik vertel hen dat de verhouding mannen en vrouwen vandaag atypisch in het voordeel van de vrouwen is. Er zijn 4 vrouwen en misschien 7 heren. Meestal zijn er minstens 5 mannen op 1 vrouw, maar vandaag dus niet. Er is dus relatief weinig neuk-actie en de vrouwen zijn veel met elkaar bezig. Ik vraag hen ook of ze het leuk vinden om mee te doen of dat ze liever eerst met elkaar bezig zijn. Ze geven aan dat ze voorlopig nog even niet toe zijn aan een volgende stap. Jammer, want het meisje ziet er heerlijk uit. Niet veel later heeft zij zich helemaal uitgekleed en het is werkelijk een plaatje. Maar goed...
Zoals altijd speelt E's afmaakdrang weer op. Ze zegt dat het net zo is met haar bodemdrang. "Wat is bodemdrang?", vraag ik. "Dat is wanneer je een schaal chips hebt", zegt ze, "en je stopt niet met eten totdat je de bodem hebt bereikt". Ze heeft zojuist een andere man klaargepijpt en nu ben ik aan de beurt. Ze legt me op mijn rug en komt in standje 69. Terwijl ze mij met volle overgave begint te pijpen, neem ik haar clitje onder handen, of onder mijn tong, liever gezegd. Na een tijdje moet ik daar mee ophouden, vanwege te gevoelig. De andere man heeft haar al een paar keer flink laten squirten en E zegt al helemaal leeg te zijn, maar als hij het nog even probeert, vliegen er toch nog wat spetters in de rondte. Ze tikt af op de mat om aan te geven dat ze verslagen is. Dan neemt ze plaats tussen mijn benen en zegt: "Focus!". Ze voert het pijpen nog een versnelling op en weet mij in no time tot een brullend hoogtepunt te krijgen. Ik tik af op de mat. "Het is dat je aftikt", zegt ze, "anders had ik het afgemaakt".
EVEN NAAR EC MET E
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
EVEN NAAR EC MET E
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Even naar EC met E
@Het jonge stel dat afgelopen zaterdag aanwezig was: als jullie dit lezen, ik zou het leuk vinden om te lezen hoe jullie het eerste bezoek hebben ervaren.
Dit is mijn oude, herstelde account.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten