Het was vroeg in de avond en het was niet druk. Uiteindelijk ongeveer 4 man. Dus na een tijdje een filmpje te hebben bekeken verliet ik de cinema weer. Na wat boodschappen te hebben gedaan kon ik het toch niet laten en liep nog even naar binnen. Je weet maar nooit......

Er waren nog steeds 4 personen maar nu zat daar een stel in de heterobios op de voorste rij. De man keek schuin naar achter wie er binnen kwam en ik zei vriendelijke goedenavond. Er was nog niet veel actie dus ik bleef wat achter in de bios staan. De vierde man (niet de film) zat ook in de zaal en kon zijn ogen niet van het stel afhouden. Er bewoog wat. De vrouw boog voorover en begon haar vriend te pijpen. Althans dat maakte ik op uit de hoofdbeweging. Zijn hand ging over haar kont die ze omhoog wipte. Haar korte zwart witte jurkje werd omhoog geschoven. Mmmmm, geen slipje. Nice..... Ik bleef nog even kijken maar kon verder niet veel zien.
Het stel stond op en nu kon ik ze in het geheel zien........ Het enige dat ik dacht, wow die is mooi. Mooi lekker lijf. Goeie kop er op. Ook hij zag er goed uit. Al met al een aantrekkelijk stel. Ze liepen de zaal uit. En meestal rent iedereen als een kudde stieren erachter aan maar ik besloot even te wachten. We waren met zijn vieren en rond 19:30 dus het leek er niet op dat er nog veel volk zou komen.
Uiteindelijk toch richting de darkroom gegaan waar de vrouw de man lekker door de gloryhole aan het pijpen was. Gezien de geluiden die uit het hokje kwamen beviel het wel. Ik besloot ook mijn pik uit mijn broek te halen en een beetje op afstand dit schouwspel te bekijken. Overigens was de vierde man in geen velden of wegen te bekennen.
De man kwam uit het hokje en begon nu hevig met zijn vriendin te zoenen. Zij heerlijk aan zijn grote pik trekkend en hij haar kutje bewerkend. We kregen oogcontact en haar hand ging richting mijn pik onder aanmoediging van haar vriend. Dat liet ik mij geen twee keer zeggen natuurlijk. Mijn handen over haar kont en borsten besloot zij, zo geil als zij was, al haar kleren uit te doen. OMG wat een lekker lijf. Twee prachtig stevige borsten en een heerlijke kont. Mijn vingers gingen snel naar haar natte kale kut en begon haar te vingeren. Kreunend trok ze aan de pik van haar vriend die haar nog steeds lekker tongde.
Hij leidde haar naar de sling waar ze maar al te graag in ging liggen. Hij begon haar gelijk hard te neuken. Ik stond aan de zijkant en terwijl ze aan met mijn pik en ballen speelde retourneerde ik de geste bij haar borsten (win win).
Inmiddels kwam de vierde man er ook bij staan maar die had wat gene nog. Aangemoedigd door de vriend haalde ook hij zijn pik tevoorschijn. Dit tot groot enthousiasme van de vrouw. Die al kreunend nog steeds in de sling lag. Inmiddels werd ze door haar vriend naar een hoogtepunt gevingerd. Het was een kletsnatte boel geworden. Uiteindelijk stonden we alledrie om haar heen en spoten we ons warme zaad gelijktijdig over haar lijf. De vierde man deed een stap naar achter om te voorkomen dat ik hem raakte. Helaas hij was niet snel genoeg. Het leek wel of we alledrie teveel zaad hadden verzameld. Zoveel kwam er uit. Of we werden meer dan normaal opgewonden door dit ongelofelijk lekkere wezen dat ons blijkbaar in een meer dan normale staat bracht.
De dame stapte uit de sling en ging even onder de douche. Ik maakte, samen met de vriend, de sling en grond nog even schoon. De dame kwam terug en trok haar jurkje weer aan. We bedankten elkaar voor de geleverde diensten en ieder ging weer zijns weg. De man die binnenkwam het moment dat wij de darkroom verlieten....... was helaas voor hem te laat.
Lekker stel, nogmaals dank dat we mochten meegenieten en wie weet tot de volgende keer. Ik zeg geen nee......
M