BERT EN ERNIE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

BERT EN ERNIE

Bericht door Benno2 »

Twee weken geleden op zaterdag was ik druk bezig op het grote matras met E en met C. Op de bank zat een jong stelletje te kijken. In het begin waren ze nog aangekleed, maar naar verloop van tijd ging er steeds meer kleding uit. Het zag er heerlijk uit. Ik had gevraagd of ze mee wilden doen, maar ze wilden de kat een beetje uit de boom kijken. Ik had weinig tijd en heb niet meegemaakt of ze nog wat zijn gaan doen. Ik kon alleen maar hopen dat ze nog eens terug zouden komen.
Vandaag kom ik om 2 uur EC binnen. Er is een behoorlijk aantal mannen, waaronder diverse bekenden (Michel, Ronnie, GewoonLekker en ArabianNights onder andere). Ik krijg te horen dat er ook een stelletje buiten aan het roken is, maar dat die waarschijnlijk niets gaan doen. Oké... we zullen zien, denk ik.

Tot mijn verrassing is het het eerder genoemde jonge stel. Zij is slechts gekleed in een slipje en bh, maar houdt defensief een handdoek voor haar lichaam. Ze verschansen zich in het halletje bij het toilet en het ziet er inderdaad uit of het niet tot enige actie zal komen. Ik besluit me er een beetje mee te gaan bemoeien. Ik vraag hen of ze het te druk vinden en dat beamen ze. Er is een grote groep mannen die hen overal volgt waar ze heen gaan. Ze voelen zich totaal niet op hun gemak. Ik probeer ze gerust te stellen en uit te leggen dat ondubbelzinnig duidelijk maken dat je bepaald gedrag niet leuk vindt meestal wel helpt. Maar ik besef ook dat dat niet makkelijk is als je ergens onbekend bent. En zo'n horde geile mannen kan behoorlijk intimiderend werken. Het stel staat op het punt om zich weer aan te kleden en een andere keer terug te komen, maar ik weet ze ervan te overtuigen het toch nog even aan te zien. Ik spreek de groep mannen toe en vraag ze enige afstand te houden zodat het stel zich niet zo belaagd hoeft te voelen. Aangezien ik toch al ambassadeur van EC genoemd word, lijkt me wat diplomatieke taal wel op z'n plaats.

Het stelletje gaat naar een gloryhole hokje tussen de twee cinema's in. Natuurlijk verzamelen de mannen zich toch wel weer rondom dat hokje, maar de wanden houden hen enigszins op afstand. Ronnie heeft vanaf de kant van de heterocinema zijn pik door een hole gestoken en zij pakt die vast en begint eraan te trekken. Vanaf het hokje ernaast heeft Michel goed zicht op hoe zij haar ondergoed uitdoet. Hij steekt zijn hand door de hole om haar te vingeren en te strelen en dat laat ze toe. Ik voel ook even en het voelt goed! Michel houdt zijn mond tegen het gat aan en ze positioneert zich zo dat hij haar door het gat heen kan likken. Ronnie komt al zo wat klaar door haar trekkende hand en het word tijd voor een volgende stap. He stel verhuist naar het bed onder het scherm.

Ik vraag hen hoe ik ze mag noemen in mijn verslag. Bert en Ernie grapt hij. Nou ja, dat moet dan maar... Bert legt zijn Ernie naakt neer op het bed, met haar benen over de rand van het voeteneinde. Zelf neemt hij plaats bij haar hoofd. Ronnie kan niet wachten om tussen haar benen te kruipen. Ik ook niet eigenlijk, maar hij is zo hitsig dat ik hem zijn gang maar laat gaan. Hij likt eerst Ernie's kutje en steekt daarna zijn pik erin. Ernie begint meteen te kreunen. Was ze tot nu toe misschien nog wat gereserveerd (ik denk door het overweldigende mannenaanbod), nu begint ze dan toch echt te genieten. Haar mooie gezicht begint nu ook tekenen van genot te vertonen. Het moge duidelijk zijn: ik wacht vol ongeduld tot ik aan de beurt ben. Gelukkig duurt dat niet heel erg lang. Ronnie komt klaar en ik neem direct zijn plaats in. Daar ligt ze dan voor me. Haar lijf is slank en ze heeft mooie ronde borsten. Ik steek mijn pik erin en begin haar stevig te neuken, waarbij mijn duim haar klitje opzoekt. Ernie kreunt en hijgt en lijkt mij met haar benen aan te sporen om vooral hard door te stoten. Nou, dat is niet tegen dovemansoren gericht. Ik neuk haar alsof mijn leven er van af hangt. Ik houd haar benen stevig vast en trek me zo tegen haar kruis aan bij elke stoot. Ik zie dat er meer gegadigden zijn, maar ik kan gewoon niet stoppen te neuken. Dus ik ga lang door totdat ik brullend klaarkom. Meteen daarna volgt Michel, die door het voorspel in het gloryhole hokje minder tijd nodig heeft. Dan komt GewoonLekker. Ook hij staat op springen, maar hij weet zijn hoogtepunt toch nog even uit te stellen en optimaal te genieten. Er komen nog een aantal mannen , waarvan ik de naam niet weet en daarna is ArabianNights aan de beurt. Deze jongeman ben ik al wel vaker tegengekomen, maar het valt me nu pas op wat een geraffineerde neuker hij is. Met soepele bewegingen van zijn heupen beweegt hij zijn grote pik in en uit het kutje van Ernie. Het is duidelijk dat ze het weet te waarderen. Als hij klaar is, ben ik inmiddels weer op volle sterkte en ik ben klaar om het stokje weer over te nemen. Volgens Bert is dit de eerste keer dat ze een gangbang met een dergelijk aantal mannen doet en Ernie doet het fantastisch. Ze wordt langdurig en stevig geneukt door een behoorlijk aantal pikken en heeft er ook bijna voortdurend 1 of 2 in haar hand. Pijpen doet ze (nog) niet, maar dat geeft me volop de gelegenheid om haar genietende gezicht te zien terwijl ik haar neuk. Ik ga door tot ik het te warm krijg en even moet pauzeren. Nu neemt Bert het zelf over en hij neukt zijn meisje met passie. Zij is ook duidelijk blij even een vertrouwde pik in zich te voelen.

Bert en Ernie gaan daarna ook even pauzeren met een sigaretje in het rookhok. Het gezelschap is behoorlijk uitgedund en we vermoeden dat het stel het zo ook wel voor gezien zal houden, maar dat blijkt niet het geval. Als ze terug komen, gaan ze weer terug naar het bed onder het scherm. Bert spreidt een handdoekje uit en legt haar erop. Of ik nog zin heb? Mijn pik staat alweer overeind, dus het antwoord is een volmondig ja! Ik heb nog niet van Ernie's kutje mogen proeven, doe ik dat nu eerst even, waarbij ik ook twee vingers naar binnen steek. Zo kan ik voelen hoe heerlijk het daarbinnen is. Snel mijn pik er weer in. Ze ligt nu wat verder op het bed, waardoor ik op mijn knieën erbij op het bed kan komen. Eerder was alles staand bij de rand. Ik neuk haar met hernieuwde kracht en met veel genot. Hoewel ik vermoed dat Ernie zich nog niet volledig durft te laten gaan, is het duidelijk dat ze geniet. Misschien dat je je bij een volgend bezoek al wat vrijer kan voelen. Dan zul je zien dat het steeds fijner wordt.
Ook Ronnie en ArabianNights gaan voor een tweede ronde en ik daarna voor een derde (of was het vierde?) ronde. Bert, die naast zijn meisje op bed zit, komt klaar over haar borsten. Ik wil helemaal niet ophouden, maar kom er opeens achter dat het al 4 uur is. Ik moest voor 4 uur wat ophalen bij een winkel die dan sluit. Snel bel ik de zaak en vraag of ze er nog zijn. Ik kleed me gehaast aan en neem snel afscheid. Een klein clubje gaat nog even door.
Bert en Ernie, ik hoop dat jullie het leuk vonden vanmiddag. En dat het voor jullie aanleiding is om vaker te komen. Jullie zijn van harte welkom.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gewoonlekker72
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 apr 2018 18:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door Gewoonlekker72 »

Goedeavond allen Benno mijn complimenten voor je verslag van vanmiddag en ook voor Bert en ernie :) in 1woordt fantastisch en toch Benno had het je vanmiddag gezegd na dat je Bert en erni had gesproken en de mannen had toegesproken ging het in een flo en en zag je toch de spanning bij Bert en ernie wegebte en na een beetje aftasten voelen lag daar een pracht van een verschijning waar ik ook heerlijk van mocht genieten en wat zou later blijken toen de meeste mannen vertrokken waren en ik dacht het is klaar nog 1sigaretje en sprak Bert en ernie nog ff in rookhok en tot mijn Grote verbazing bleek ze voor een tweede ronde te gaan dus hup in de bioscoop weer de kleren uit Benno heeft de mannen beschreven waarna oa Benno ernie weer heerlijk bereed :) b:D Bert moedige mij aan om samen over haar mooie borste te komen waarin ik in moest teleurstellen maar wat een geile midagg waarin ik mocht deelnemen en alle lof voor Bert en ernie en zeker onze regiemeester benno :D en hoop dat Bert en ernie ons nog heerlijke uurtjes in de ec geven en hopelijk lijd dit tot een vervolg ik wens jullie allen een fijn weekend van gelukzalige man :D :D wil niemand te kort doen ben niet zo'n verslaggever dus kortomthanks allen pffff grtjs afz nagenieter :D :D
michel
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 okt 2009 07:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door michel »

Mooi geschreven Benno,

Complimenten aan dit stel, ik heb een heerlijke middag gehad.
Helaas moest ik weg, was wel even balen.
Bert en Ernie klink grappig maar doet geen recht aan dit stel.

Michel,
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door Benno2 »

Ik zou ook liever andere namen gebruiken.
Maar dat zei hij echt zelf... :lol:
Zo heten ze natuurlijk niet echt, maar zolang ze nog geen forumnaam hebben en geen initialen willen geven, noem ik ze maar even zo.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Rogier
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 apr 2009 11:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door Rogier »

Dit is een top verslag van een top stel
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door Ellen »

Goed gedaan Benno
Uit ervaring weet ik dat jij dat als geen ander kan. Ook ik was zo afwachtend toen jij mij voor het eerst leerde kennen. Super geschreven.
Bert en Ernie het wordt echt iedere keer meer ontspannen. En geloof me na nu 4 maanden actief te zijn ontdek ik nog steeds nieuwe geluksmomentjes en nieuwe plekjes in de ec.
Gebruikersavatar
Hetedonder21
Berichten: 81
Lid geworden op: 20 sep 2016 18:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door Hetedonder21 »

Hmmmmm..
Nieuwe plekjes... zo Groot is t toch niet de cinema
Of nieuwe plekjes bij je zelf...;)
Dikke kuss
Hete Donder
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door Benno2 »

Als "Bert" en "Ernie" reageren en andere namen geven (hoeven niet echte namen te zijn), dan verander ik het verslag.
Michel heeft gelijk dat het weliswaar grappig is, maar geen recht doet aan het heerlijke stel.
Plus, het was bepaald geen Sesamstraat in EC gisteren...
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gewoonlekker72
Berichten: 43
Lid geworden op: 20 apr 2018 18:36
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door Gewoonlekker72 »

:D :D echt niet :lol:
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: BERT EN ERNIE

Bericht door Patrick666 »

Het was misschien geen sesamstraat, maar er zijn genoeg banaanachtige pikken in haar gaatje verdwenen, als deze mooi omschreven vrouw ergens heeft gezegd Bert er zit een banaan in mijn kut, dan komt het toch in de buurt van sesamstraat :)

Maar toegegeven bij Ernie moet ik niet denken aan de schoonheid die jij omschrijft in het wederom geslaagde verslag
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: BikkelBoy, Franco, Gino1 en 5 gasten