Klokslag half drie kwam ze binnen. Ze deed haar jas uit en daar stond ze in volle glorie in sexy ondergoed en hoge laarzen.
Niet alleen de mannen keken met zijn allen op. Ook hun pikken waren wakker voorzover nog niet in actie.
Ik had afgelopen zaterdag al kennis gemaakt met Darkwoman dus stelde haar een beetje gerust. Stoer wijf om in zo een setting alleen zonder begeleiding binnen te komen. Aangezien het beeld van al die blote lijven goed bij haar binnenkwam zei ze zich enigszins ongemakkelijk te voelen. Ik begreep de hint en we gingen naar de hetero bios om te acclimatiseren. En hoewel het druk was hield over het algemeen iedereen enige afstand. Het was duidelijk dat Darkwoman dit wat veel vond. Helaas las een enkeling haar non verbaliteit wat minder goed. Echter na een correctie van mij en enkele anderen (thx SpikeIndo) werd de sfeer weer chill.
Uiteindelijk besloten we naar de darkroom te gaan. Een aantal mannen volgden. Eerst hevig zoenend en haar borsten knedend werd haar ondergoed snel losgemaakt. We legden haar op het grote matras. Ik begon aan haar heerlijke kutje te likken en zuigen terwijl ze midden op het matras lag. Vele handen over haar borsten en de eerste pikken in haar hand. Ook SpikeIndo liet zich niet onbetuigd. Ik merkte dat het wel wat veel mannen handen ineens was en vroeg om enige terughoudendheid. Om iedereen van dit geweldige schepsel te laten genieten maakte ik plaats voor andere mannen die maar wat te graag wilden. Sommige trok ze af. Anderen werden heerlijk gepijpt. Ze wilde hard geneukt worden en ook hier waren genoeg vrijwilligers. De mannen kwamen snel klaar maar ze werd wel heerlijk doorgeneukt. Ze gaf mij aan dat het voor nu even genoeg was. Dus weer even terug naar de bios en een kop koffie.
Na bijgekomen te zijn weer de Darkroom in. Nu werd ze aan het kruis gebonden. En terwijl ze heerlijk genoot van alle handen over haar lijf kreeg ze een paar goede tikken van SpikeIndo op haar heerlijke kont. Ze ging op haar knieen en werkte meerdere malen een rondootje van 4 waaronder ikzelf af. Uiteraard mijn kruit nog niet verschietend genoot ik, en de rest van de aanblik van dit jonge geile sletje.
Weer even pauzeren.
DarkWoman had nog niet genoeg volgens mij en na een tijdje weer in de bIos te hebben gezeten stelde ik de sling voor. Mmmmm, dat vond ze geil en hop daar gingen we weer. De sling stond niet echt op de juiste stand maar we hebben er het beste van gemaakt. Ze werd weer door meerdere mannen geneukt en ze genoot zichtbaar van al die pikken om haar heen, de handen over haar lijf.
Van de sling ging het weer naar het grote bed. Ook hier waren verschillende mannen die haar juiste snaar wisten te raken. Ik vingerde haar diep in haar warme zeer natte kut. Ze kreunde en steunde. Ze kreeg er geen genoeg van.
En terwijl ze mijn pik en ballen diep zoog voelde ik dat ik het niet lang meer zou houden. Ik pompte mijn zaad diep in haar keel terwijl ik grommend klaar kwam. SpikeIndo stond achter mij en gaf aan dat ook hij mondje zou vol spuiten. Dus ik maakte snel plaats terwijl ook hij zijn zaad diep in haar spoot. Ze genoot zichtbaar van deze twee donaties. Inmiddels waren er weer nieuwe mannen binnengekomen met volle ballen en aangezien Darkwoman nog niet genoeg had genoot ze hier nog lekker van.
Af en toe vragend of het nog wel ging gaf ze op een gegeven moment aan dat het wel genoeg was. Nog even napraten op het kleine matras bleek ze wel van haar eerste naaktdag genoten te hebben. Me dunkt, we hebben met zijn allen erg onze best gedaan aangezien Darkwoman pas om 5 uur weer wegging.

Het was een erg geile middag en ik hoop dat Darkwoman uiteindelijk erg genoten heeft. Ik in ieder geval wel en met mij vele anderen. Ik ben vast heel veel vergeten te benoemen maar wellicht willen anderen hierop aanvullen.
Thx Darkwoman en zeker tot de volgende keer.
Tot slot; ik blijf het vreemd vinden dat sommigen moeite hebben met Nee. Nee is nee. En respect voor eenieder die in de bios komt is voorwaardelijk voor een fijne geile tijd met gelijkgestemden. En ook als iemand, om wat voor reden ook, dit niet even duidelijk kan/wil maken kun je dit aanvoelen.
Grt
Mister