3 mannen met mijn sub
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
3 mannen met mijn sub
deze zomer zal ik nog een keer langskomen met mijn sub en dan moet zij ook trekken, likken en zuigen aan de pikken van meerdere mannen. en als ze mij blijft gehoorzamen zal zij na de zomer moeten neuken met die mannen die ik voor haar geselecterd zal hebben. langzaam bouw ik de geilheid van sub verder op. de ec is een mooie plek om uitvoering te geven aan onze rolverdeling.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: 3 mannen met mijn sub
Nat wat "slank en lang "in zjjn mail aanhaalde de complimenten aan de "meester"en zijn sub .
Nadat ik mij bekend had gemaakt elders op de Steenstraat met een gesprekje , ben ik naar de ec gegaan en ben naar boven gegaan, een locker gezocht en enkele kledingstukken op te bergen , met een kop koffie even rond gelopen , na enkele minuten kwam de "meester "met zijn sub boven waar zij ook enkele kledingstukken in een locker opsloot . Gekleed in en spannend zwart setje naar de cinema waar zij plaats namen om een spannend filmpje te kijken .
Na enkele minuten begaven zij met de genodigde naar de darkroom wij de sub zich tegen het rek positioneerde om een geile show te geven waar
de sub telkens een kledingstuk uit trok , waar haar heerlijke tieten tevoorschijn kwamen , later volgde haar korte rokje ook waardoor er een rood/zwart slip met open kruis zichtbaar werd .
De "meester"verzocht de genodigde mannen uit om deze sub te verwennen met handen en tong , met 6 handen en 3 tongen werd haar lichaam
gestreeld en gelikt haar heerlijke tieten gestreeld en gezogen tot haar tepels
keihard werden , ook werd haar kut geil gevingerd door deze 3 mannen , al kreunend schokkend kwam deze sub enkel keren op een orgasme ,
Na even wat te hebben gedronken richting Sinnema waar de sub op het bed , een man deponeerde een behoorlijke lading warme sperma op haar tieten ,terwijl ik haar kut een goede vinger beurt gaf waarbij zij heftig en kreunend weer tot een orgasme kwam , mijn zaad begon al te koken
en vlug de hete lading over haar tieten spoot , waar bij de derde man ook zij zaad doneerde over haar tieten .
na even te hebben gerust zocht deze sub de doch op om de rest van sperma af te wassen en de kleding opzoeken en deze aantrok
met een voldaan gezicht huiswaarts te keren .
Ik weet zeker dat de sub hier nog vaak aan terug zal denken .
Geile groet xxx1martin
Nadat ik mij bekend had gemaakt elders op de Steenstraat met een gesprekje , ben ik naar de ec gegaan en ben naar boven gegaan, een locker gezocht en enkele kledingstukken op te bergen , met een kop koffie even rond gelopen , na enkele minuten kwam de "meester "met zijn sub boven waar zij ook enkele kledingstukken in een locker opsloot . Gekleed in en spannend zwart setje naar de cinema waar zij plaats namen om een spannend filmpje te kijken .
Na enkele minuten begaven zij met de genodigde naar de darkroom wij de sub zich tegen het rek positioneerde om een geile show te geven waar
de sub telkens een kledingstuk uit trok , waar haar heerlijke tieten tevoorschijn kwamen , later volgde haar korte rokje ook waardoor er een rood/zwart slip met open kruis zichtbaar werd .
De "meester"verzocht de genodigde mannen uit om deze sub te verwennen met handen en tong , met 6 handen en 3 tongen werd haar lichaam
gestreeld en gelikt haar heerlijke tieten gestreeld en gezogen tot haar tepels
keihard werden , ook werd haar kut geil gevingerd door deze 3 mannen , al kreunend schokkend kwam deze sub enkel keren op een orgasme ,
Na even wat te hebben gedronken richting Sinnema waar de sub op het bed , een man deponeerde een behoorlijke lading warme sperma op haar tieten ,terwijl ik haar kut een goede vinger beurt gaf waarbij zij heftig en kreunend weer tot een orgasme kwam , mijn zaad begon al te koken
en vlug de hete lading over haar tieten spoot , waar bij de derde man ook zij zaad doneerde over haar tieten .
na even te hebben gerust zocht deze sub de doch op om de rest van sperma af te wassen en de kleding opzoeken en deze aantrok
met een voldaan gezicht huiswaarts te keren .
Ik weet zeker dat de sub hier nog vaak aan terug zal denken .
Geile groet xxx1martin
-
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties.
Medio juli zal ik weer een oproep plaatsen. Het zal gaan om liefhebbers die door mijn sub afgetrokken en afgezogen willen worden. Uiteraard veilig.
Medio juli zal ik weer een oproep plaatsen. Het zal gaan om liefhebbers die door mijn sub afgetrokken en afgezogen willen worden. Uiteraard veilig.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi man met sub
Mooi verslag en avontuur
Geil om te lezen...in juli schuif ik graag aan...kennismaken geen probleem
Gr Sem
Mooi verslag en avontuur
Geil om te lezen...in juli schuif ik graag aan...kennismaken geen probleem
Gr Sem
-
- Contacteer:
Ik zoek 3 - 5 mannen. Het zal tweede helft juli plaats gaan vinden.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 60
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ben ik op vakantie dus helaas is er dan plaats voor anderen, maar misschien ben ik in de buurt, omdat ik rondtrek, nodig me gerust uit om je sub lekker stevig als mr de behandelen. Wat is haar grootste fantasie?
- grotejongen
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
2 helft van juli is aangebroken. Ik bied mijn diensten aan voor deze sub meester.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
-
- Contacteer:
Ik heb voldoende geile mannen voor mijn sub
-