Geblinddoekt bi middag Hilversum

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
ruud jansen
Berichten: 51
Lid geworden op: 27 jun 2018 11:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Geblinddoekt bi middag Hilversum

Bericht door ruud jansen »

Hoi,

Ik wil wat delen hoe ik ( geblinddoekt) mijn 1e bi middag heb beleeft in de cinema.

Ik was rond 18.00 uur aanwezig, heb betaald en ging naar beneden daar was niemand meer. Ik kon dus op mijn gemak alles even bekijken. Nadat ik mijn kleren in een kluisje heb gelegd kwamen er 2 mannen binnen. Nadat we samen naar een filmpje had gekeken de man gevraagd of hij het goed vond als ik hem ging pijpen :D
Wij naar het groot bed waarbij ik vroeg of hij het oké vond als ik een blinddoek zou omdoen? Was geen probleem zij hij, ik deze man heerlijk geblinddoekt gepijpt waarbij hij ook met mijn pik heeft gespeeld. Na een tijdje vroeg die man of hij mocht klaarkomen in mijn mond, ik vond dat oké. Dus hij kwam heerlijk klaar en bedankte me en ging weg.
Ik daarna mijn mond en andere delen schoongemaakt en geblinddoekt terug gegaan naar de banken. Daar een tijdje met een andere man gepraat. Blijkbaar waren we samen.

Na een tijdje nam hij me mee naar de darkroom en ging in de swing liggen waarbij ik hem heb gepijpt. Na een tijdje voelde ik een andere man naast mij en terwijl ik aan het pijpen was ging ik met mijn hand die andere pik verwennen. Na een tijdje mijn aandacht op de andere persoon gericht met zowel pijpen als met zijn tepels spelen ( vond hij heerlijk) Deze man heeft mij ook heerlijk gepijpt. ( ik doe niet aan zoenen en je mag niet in mijn kontje neuken)
Na een tijd met elkaar bezig te zijn geweest waarbij ook de andere man weer was aangesloten, wilde ik even op adem komen ik wilde nog niet klaar komen.

Dus geblinddoekt mijn weg terug gevonden naar de banken en daar even gezeten, heel geil om geblinddoekt de deur te horen open gaan en niet weten wie er binnen komt. :!: :!: :!:

Na een tijdje weer geblinddoekt terug gegaan naar de darkroom en voelde daar een persoon, en heb heerlijk aan zijn lichaam gezeten en hem gepijpt. Deze pik had een piercing en was nieuw voor mij. :D :D Het bleek dat er nog een persoon was en deze ook gepijpt, na een tijdje zijn beide mannen bij mij klaar gekomen zowel in mijn mond als over mijn gezicht.
Nadat de mannen mij hadden bedankt, zijn ze weggegaan en heb ik mijn gezicht en mond schoon gemaakt en ben geblinddoekt terug gegaan naar de banken.

Ik was zo geil dat ik op de banken me zelf heb afgetrokken en ben super klaar gekomen, terwijl ik dat aan het doen was had ik ook het idee dat er de hele tijd iemand was. ( maar kon dat niet zien ivm de blinddoek) en dat maakt het nog geiler.

Nadat ik was bijgekomen de blinddoekt afgedaan, en was er nog 1 persoon die net wegging en ik weet niet of ik hem nu heb gepijpt of niet ??????
Nog even snel onder de douche, en ging om even voor 21.00 uur weg.

Dus in totaal bijna 3 uur geblinddoekt geweest, en een super tijd gehad.
Ik ga dit zeker nog eens doen, en wil de mannen bedanken die hieraan mee hebben gewerkt en het ook geen probleem vonden dat ik was geblinddoekt.

mvg Ruud.
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: Geblinddoekt bi middag Hilversum

Bericht door driekeerpotent »

Laat maar weten als je weer geblindoekr daar bent. Maar mag ik ook met jou pik spelen.?
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
ruud jansen
Berichten: 51
Lid geworden op: 27 jun 2018 11:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geblinddoekt bi middag Hilversum

Bericht door ruud jansen »

Hallo,

Ik was er afgelopen vrijdag en heb daar een super geile middag beleefd en meerdere mannen gepijpt en waarbij er 3 bij mij zijn klaargekomen. Ook ben ik geblinddoekt nog met een vrouw bezig geweest.

Maaar iemand heeft mij ook heerlijk afgetrokken toen ik geblinddoekt was waar ik heerlijk bij ben klaar gekomen, dus ja je mag ook aan mij zitten.
Wel vind ik het belangrijk dat je fris bent en op de juiste plek geschoren :D

Gr Ruud.
Gebruikersavatar
altijdlief
Berichten: 486
Lid geworden op: 25 sep 2012 21:28
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Locatie: amersfoort
Contacteer:

Re: Geblinddoekt bi middag Hilversum

Bericht door altijdlief »

Beste Geblinddoekman.
Op de laatste keer heb ik genoten van je, zeker omdat je heerlijk kan pijpen en omdat ik mij zaad vol in je mond kon spuiten. Met een schreeuw van genot kwam ik klaar. Hoop je meer tegen te komen om weer van je te genieten.
ruud jansen
Berichten: 51
Lid geworden op: 27 jun 2018 11:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geblinddoekt bi middag Hilversum

Bericht door ruud jansen »

Ik vond het ook top, dus mocht je me weer geblinddoekt aantreffen mag je altijd je lekker pik in mijn mond stoppen. :D :D :D

Dat geld ook voor ander personen, je roept me gewoon naar je toe of stopt je geile pik in mijn mond. ( uiteraard als hij schoon en fris is).
En uiteraard mag je ook met mijn pik spelen, en of pijpen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten