KENNISMAKING MET ROOS

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door Benno2 »

Gisteren was ik jarig, dus vandaag wilde ik dat graag vieren in EC. Wijstel9774 hebben me gevraagd of ik met hun wil afspreken en er eventueel wat stellen bij wil vragen. Mich (Kabloemba) ken ik al wat langer van vooral de zaterdagmiddagen in EC. Nu heeft hij een jong vriendinnetje en die wil ook graag kennismaken met de geneugten van EC. Ik vraag er een paar stellen bij, die misschien zeggen, maar vanochtend laten weten dat ze toch niet kunnen komen. Wel heeft E toegezegd te zullen komen.

Met Mich en Roos heb ik om 12 uur afgesproken, maar als ik om 5 over 12 binnenkom zijn ze al volop bezig op het bed in de heterozaal. "Ja, sorry hoor, we zijn alvast zonder jou begonnen", zegt Mich.
Ik kom hem een hand geven (die hij daarvoor uit het kutje van zijn vriendin moet halen) en stel me voor aan Roos. Roos is 20 jaar, heeft een leuk gezicht met babyzacht blond haar en een ietwat ondeugende blik. Ze heeft een netbody aan en ziet er lekker uit. Ik heb er zin in. Snel uitkleden bij de lockers. Rogier en Arabiannights zijn er ook en nog een man. Later komen er nog enkele mannen bij, maar druk is het beslist niet. Bij de lockers loop ik E tegen het lijf. Letterlijk even, want ik begroet haar hartelijk met een kus.

In de heterozaal is Mich net bezig om Roos te laten squirten. Aangezien ze toch al volop bezig zijn en ik van tevoren uitgenodigd ben om mee te doen, besluit ik om er geen gras over te laten groeien. Ik begin met haar lichaam te strelen. Dat voelt heerlijk zacht en glad aan. Bij haar kutje zit een klein beetje haar dat al net zo zacht aanvoelt als het haar op haar hoofd. Heerlijk! Ik ga haar likken om nader kennis te maken en dat bevalt haar goed. Ik ga lekker lang door, want het bevalt mij ook goed.
Daarna is het tijd om Roos te neuken. Ik begin heel even rustig aan, maar ik heb net gezien hoe Mich haar met twee vingers aan het neuken was en dat ging helemaal niet rustig aan. Dus voer ik het tempo ook al snel op. Roos laat lekker van zich horen, waardoor ik merk dat ik op het goede spoor zit.

Het wordt al snel warm in de cinema, maar gelukkig komt Patricia de airco aanzetten. (Leuk kapsel trouwens, Patricia!) E en Arabiannights en Rogier zijn inmiddels ook in de zaal. Rogier zit in een stoel, E staat voorovergebogen met haar hoofd in zijn kruis en Arabiannights staat erachter ook iets in haar kruis te doen. Ik ben na een tweede befbeurt nu Roos doggystyle aan het neuken, waarbij ik haar mooie ronde kontje stevig vasthoud. Terwijl ik dat doe pijpt ze Mich. We gaan behoorlijk lang door voordat iedereen aan een pauze toe is. Roos en Mich gaan buiten roken en ik blijf met E achter op het grote matras. Ik lik E's kutje en maak dan aanstalten om haar te gaan neuken. E vindt dat maar raar, want ze heeft me nog helemaal niet gepijpt. Maar ja, zonder gaat natuurlijk ook.

Als Mich en Roos terug zijn, kan ik het niet laten om me weer met de jonge Roos bezig te houden. Nog even dat heerlijke kutje likken. Dan stelt Mich voor naar de sling te gaan. We leggen Roos in de sling en ik begin haar wild te neuken. Roos ligt met een gelukzalige glimlach achterover en laat het gebeuren. Ik neuk haar afwisselend me stevig vasthoudend aan haar heupen, of met een hand haar kutje stimulerend. Mich zegt dat ze hele gevoelige tepels heeft en dat ze daar graag hard in wordt geknepen. Daar heb ik wel zin in. Terwijl ik stevig doorstoot, houd ik haar tepels hard vast. Tussendoor laat Mich haar diverse malen spuiten en ik voel de spetters op mijn buik, waarna ik vrolijk verder neuk. Van genot draait Roos met haar kontje en haar kletsnatte kutje knijpt mijn pik er regelmatig uit. Ik ga door en door tot ik uitgeput ben. Tijd voor een pauze.

Terwijl Roos en Mich aan het roken zijn, ga ik verder met E, die de gemiste pijpbeurt nu gaat inhalen. E is zo dol op pijpen, dat ze dat niet wil missen. Maar ik wil haar toch ook nog even neuken, dus ga ik aan de achter haar knielen en neuk haar langdurig, terwijl ze een andere man, die is aangeschoven, pijpt. Het loopt tegen 2 uur, als E het op de haar vertrouwde wijze afmaakt. Ze ligt in standje 69 op mij en terwijl mij tong op haar clit vertoeft, pijpt ze me regelrecht de hemel in.
Daarna douchen en afscheid nemen van al de lieve mensen. E, je bent als altijd heerlijk, lekker ding.
Mich en Roos, wat een fijne kennismaking. Graag tot gauw.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 08 jul 2018 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
wijstel9774

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door wijstel9774 »

Wow wat een heerlijke belevenis weer ……

Benno ken ik (Mich) al wat langer met name door diverse bezoeken op zaterdagmiddagen. Roos heb ik inmiddels 3 maanden terug leren kennen en is een heerlijke jonge meid, mooi blond met prachtige blauwe kijkers waar ik geen genoeg van kan krijgen. Samen zijn we sindsdien redelijk onafscheidbaar en genieten met volle teugen van alles dat we op ons pad tegenkomen.

Roos is in haar korte leventje al redelijk ervaren en heeft al wel e.e.a. meegemaakt, maar komt er nu wel achter dat er nog zoveel meer te halen valt .... Zelf ben ik niet vies van een gezellig samenzijn met anderen en het feit dat Roos ook nog s bi is maakt het voor mij zeker niet onaangenamer. We hebben elkaar leren kennen via chatgirl, al binnen het uur zaten we te cammen en hadden we al telefoonnummers uitgewisseld en had het eerste contact ook telefonisch al plaatsgevonden. De week erop spraken we af dat ik haar op zou halen en dat we samen haar eerste bezoek aan Azzura zouden verrichten. Inmiddels zijn we meerdere keren naar Azzura geweest en hebben we gisteren of moet ik zeggen vanochtend vroeg ons eerste bezoek aan Party Players gebracht.

Na diverse bezoeken aan de Azzura had ik Roos al rondgeleid in de EC in Arnhem en in Amersfoort. Helaas hadden we die twee bezoeken niet heel veel tijd en bleef het bij een korte rondleiding. Benno (onze EC ambassadeur) had ik Roos gezegd is een leuke respectvolle kerel waarmee ik denk dat je een leuke eerste ervaring kan hebben in de EC. Roos leek dit wel iets en vertrouwde op mijn inzichten. Zo kwam het zover dat ik vorige week Benno benaderde met het verzoek om "ons" eerste bezoek aan de EC wat te verrijken .... Benno werkt hier natuurlijk graag aan mee en ging al vlot aan de gang met het organiseren van een feestje waarbij op ons verzoek met name ook wat stelletjes werden benadert waarvan de dames bi zijn. Helaas bleek op het moment suprême dat het mooie weer bij deze stellen toch reden was om andere plannen te maken, maar dat heeft de pret niet kunnen drukken ...

Vandaag was het dan zover en om 12 uur spreken we af in Amersfoort. Bewust kies ik ervoor om Roos iets eerder mee te nemen zodat ik haar alvast wat op haar gemak kan stellen. We komen rond half twaalf binnen en het blijkt helemaal niet druk. We kleden ons om doen een rokertje en vertrekken dan naar de hetero zaal waar ik haar op bed vlei. Om Roos op te warmen en de eerste zenuwen weg te nemen weet ik inmiddels prima wat te doen en dus begin ik haar uitgebreid te verwennen eerst haar borsten en steeds een stapje verder. Tegen twaalven ben ik inmiddels zover dat ik haar al een paar keer heerlijk heb laten spuiten en komt Benno binnen. Hé, te laat, tja sorry klopt heeft hij aan, maar het mag de pret niet drukken en vlot stelt Benno zich voor alvorens naar de lockers te lopen om zich te ontdoen van overtallige kledij. Eenmaal terug in de hetero zaal laat hij er geen gras over groeien. Hij vangt aan met het likken van Roos, ze is op dat moment al heerlijk vochtig en dat laat hij zich goed bekomen. Daarna ronde één. Tja Roos, ik had je al verteld dat die vent een uit de kluiten gewassen konijn is en daar kwam ze dan ook vlot achter. Ronde twee geef ik aan dat het tijd wordt dat Roos zich omdraait en zich zo maar even moet overgeven aan "de ambassadeur". Zelf kom ik voor haar zitten zodat ze de kans heeft om tussen al dat geweld mij ook nog even heerlijk oraal te verwennen (ben tenslotte ook maar gewoon een man en heb ook m'n behoeftes :) ). Dan is het even tijd voor een korte pauze. Eerst E even gedag zeggen en kennis laten maken met Roos en dan vlot een peukkie en een drankje.

Eenmaal terug in de grote zaal is Benno volop bezig met E. Roos kennende heeft die nog lang geen genoeg dus ik leg haar naast E op het matras en begin nog maar weer eens met een beetje teasen. Al vlot merk ik dat de geilheid in alle hevigheid aanwezig is nog dus wordt het tijd haar nog maar s te laten squirten. De overige aanwezigen (sorry jullie namen ken ik niet, maar ik begrijp in elk geval Rogier en Arabiannights) laten het zich goed bevallen en kijken op gepaste afstand mee (heren bedankt, wellicht dat bij een volgend bezoek er wat meer ruimte gemaakt wordt voor meerdere spelers ...). Roos maakt er een natte boel van en als Benno dan weer begint met likken en inmiddels voor een derde ronde wil gaan stellen wij voor dit te doen in de darkroom. Samen hadden we buiten even gesproken over de sling en Roos had aangegeven dit wel eens te willen proberen. Niet twijfelen dus en laten gebeuren. Van Benno weet ik dat hij het alles behalve vervelend vind om dames daar ook uitgebreid te laten genieten en voor ons mannen is het een heerlijke manier (indien de sling goed is afgesteld) om een dame te verwennen. Benno vangt aan met zijn betere likwerk maar gaat dan al vlot verder met ronde drie ....

Roos vind het heerlijk om wat steviger aangepakt te worden, maar dat is iets waarbij je vertrouwen moet hebben in je partner in crime. Terwijl Benno heerlijk tekeer gaat doe ik m'n ding en zorg ervoor dat Roos ook anders geniet .... Benno grijpt ook naar een paar borsten en ik geef hem aan dat hij wel wat harder in haar tepels mag knijpen, ook Roos geeft hier nog even haar akkoord voor .... Geil ding. Tussen het neuken en likken door maak ik af en toe gebruik van de mogelijkheid om Roos te laten squirten, ze kan dit als de beste en er is niet heel veel voor nodig om dit voor elkaar te boksen. Heerlijk voor haar en zeker ook voor mij om te doen. Af en toe proef ik vlot haar geilheid maar maak dan ook weer ruimte voor Benno.

Zo genieten we ruim van elkaar weer en na de zoveelste krachtlevering van Benno besluiten we dat het tijd wordt om af te koelen en nog even een pauze in te gelasten (sorry Benno, je kus advances zijn opgemerkt, maar dat is iets dat wij privé houden, je kan niet altijd de grootse mazzelpik van de EC zijn ...., die ben ik in dat geval :lol: ). Na deze pauze hebben wij helaas niet al teveel tijd meer want helaas zijn er nog andere verplichtingen vandaag. Bij terugkomst is Benno alweer druk met E en wij laten het even voor wat het is en trekken ons terug in de hetero zaal waar ik heerlijk op de voorste rij ga zitten en Roos voor me op haar knietjes laat gaan zitten. Zo geniet ik ruimschoots van haar pijpkunsten, E je hebt er wat mij betreft een concurrent bij ....

Inmiddels is het twee uur en voor ons is het helaas tijd om te gaan douchen en te vertrekken.

Alle aanwezigen bedankt, Benno jij geweldig bedankt voor je tijd en de moeite die je gedaan hebt om met name het eerste bezoek van Roos tot een succes te maken. Wij komen zeker terug!

Groet en tot ....,
Roos en Mich
Gebruikersavatar
arnhemse teaser
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 mar 2010 22:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door arnhemse teaser »

Mooi verjaardagscadeau benno.... :D
Gebruikersavatar
Rogier
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 apr 2009 11:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door Rogier »

Het was schitterend om jullie zo te zien genieten ( en knap van een 1e bezoek ) wie weet tot snel xx rogier
wijstel9774

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door wijstel9774 »

mijn eerste keer EC


als eerste wil ik me hier even voorstellen

ik ben Roos een nieuweling 20 jaar en bi sexueel en samen sinds kort met partner ( Mich)
vandaag op tijd vertrokken samen met Mich richting EC rond half 12 zijn we daar aangekomen hij is er al wat vaker geweest
ik had zelf al eens eerder binnen gekeken en een kleine ronde gedaan om te kijken of het wat voor mij was/ is samen met me partner Mich
zelf ben ik totaal nieuw en aan het ontdekken en experimenteren ik weet heel goed wat ik wel en niet wil ... maar nu mijn eerste dag EC

ik had van tevoren al veel goede verhalen gehoord en verslagen gelezen . wat mij eigenlijk erg aantrok ik zeg altijd als je iets wil moet je het doen
Mich en ik hadden samen contact gezocht met Benno of hij eventueel wat kon organiseren met andere stellen en natuurlijk trok Benno mij uit verslagen ook wel erg aan
we hebben het Benno gevraagd of hij iets kon regelen qua stellen helaas hadden de stellen op het laatste moment afgezegd wat ik uiteraard erg jammer vond
maar zelf wilden we wel gaan ik was enorm zenuwachtig omdat het men eerste keer was ik laat altijd alles op men afkomen niet te veel bij nadenken we hadden van tevoren al
afgesproken dat ik onder andere niet zou zoenen er liggen voor mij en Mich dingen wat we niet wilden en anders overleg ik dat met Mich ik zelf vind het prettig samen met Mich dat voor ons te houden
we kwamen rond
half 12 in Amersfoort toen we
aankwamen begon ik langzaam de spanning te voelen gezonde spanning ....
maar al gauw voelde ik dat het minder werd het was rustig maar voor mijn eerste keer EC is dat echt wel even fijn
nou eerste omkleden en rustig samen met Mich een peukje ... al gauw daarna even naar de hetero cinema samen gegaan
en begon Mich me lekker te zoenen strelen en te verwennen op het matras in de hetero zaal ik voelde me al lekker op me gemak en
ik merkte dat ik mezelf echt lekker kon laten gaan en lekker ontspannen was. hij streelde me en ik werd lekker nat en gevoelig
Mich weet inmidels dat ik echt gevoelig ben en gaat lekker aan me borsten zitten heerlijk en daarna voelt hij hoe nat ik ben
en gaat na beneden met z'n mond en geeft me even een lekkere lik beurt vervolgens zag ik dat we bekeken werden . ik vond het zelf erg geil
om bekeken te worden ondertussen
was ik erg nat
vervolgens dacht ik zelf Benno te horen binnen te komen
en begroeten Mich en mij Roos op een nette manier vond ik . ik hoorden ze wat zeggen tegen elkaar wat precies kreeg ik niet mee ik was zelf echt super geil
na maten dat ik Benno zag was ik zeker wel nieuwsgierig al snel nam Benno het over wat ik natuurlijk niet erg vond . ze vingerden samen nog wat af
Mich liet mij nog een paar keer goed squirten ( je doet het echt heel lekker sinds ik dat heb mee gemaakt hmmm) ondertussen waren de anderen mannen er nog
ik kon niet goed zien wie maar ik dacht zolang ze op afstand voor nu even blijven vind ik het goed ik wilde nu voor men eerste keer eerst lekker genieten met me partner
en Benno
bedankt jullie ik vond het prettig dat jullie op afstand bleven ...

daarna stelde Mich voor om mi om te draaien zodat ik op me knieën kon zitten
Mich zat voor mij waardoor ik hem even lekker kan pijpen en Benno achterlangs zo me kutje in kon
het voelde goed men eerste keer zo met 2 mannen .... klaar nu eerst tijd voor een peukje even bij komen
vervolgens gingen we naar buiten met even een handdoekje om daarna kwamen er nog wat mensen binnen zo even wat drinken en een peukje

tussendoor nog even Mich lekker gepijpt in de hetero cinema hij nam me mee en zei nu ben ik aan de buurt

op het grote matras was Benno met E bezig wat een mooie borsten heb je trouwens en nog een paar anderen hmm lekker om te zien genoot ervan ik vond het leuk dat je je voorstelde al bij al gaf het me een welkom gevoel
een leuke vrouw ben je ik hoorde al dat je goed bent in pijpen nou ik wil je ook wel is me partner Mich zien verwennen
maar even terug E was bezig met wat andere mensen en daarna legde mich mij naast E neer en gingen samen nog even door bij mij en kwam ik zelf nog een paar keer heerlijk klaar ik was klaar en alles was echt heel nat
wat een apart maar lekker gevoel het matras wel echt doordrongen met vocht van het squirten van mij wat lag het matras lekker daarna even wat drinken en wat gepraat bij en op het grote bed


en stelde Mich voor aan Benno om naar de sling te gaan zelf ben ik ontdekkende qua bdsm ik vind het geil tot op zekere hoogte
Mich wist dat het een van me wensen was om een keer te ervaren en ze namen me mee naar de darkroom waar dus de sling hing met hoop dat
de sling goed afgesteld was en ja gelukkig wel het was even kijken hoe ik moest liggen maar ik hing er lekker en hield mezelf vast aan de ketting waar de sling
aan vast zat en Benno ging lekker in me waar Mich aan de zijkant bij me stond en aan me borsten zat en zo af en toe een kus gaf
het geeft mij toch een fijn gevoel dat hij bij mij in de buurt was echt lekker ben er nu achter dat de sling echt iets voor me is
naar al een paar keer lekker gespoten te hebben en ook lekker Benno nat had gespoten voelde ik het zelf ook wat spetters op mezelf komen hmmm wat een lekker gevoel ik voelde al paar keer dat ik
al lekker aan het samen trekken was ook toen Benno in me zat ik heb me echt totaal over gegeven aan jullie
nou nog 1 keer tijd voor een peukje daarna op het matras gezeten even lekker bij komen naast mij zat een man die me ook nog lekker vast hield toen ik verwent werd bij me handen je heb echt een
kracht in je handen normaal kon ik wel los komen maar toen echt niet ik vond het goed je had ook respect na mij en dat vond ik fijn vandaar dat ik het zelf ook niet erg vond ik weet alleen niet
je naam binnen de EC maar bedankt voor je hulp in ieder geval ... Benno bedankt voor te komen en mij lekker te verwennen men eerste keer EC is heel goed bevallen en we komen zeker terug
( de man die me handen vast had ook bedankt voor je hulp ) Mich ( partner) wat een leuke ervaring zo met jou
en bedankt aan iedereen er omheen
ik ben zelf niet van verslagen maken maar ik vond het de moeite waard ik kom zeker terug groetjes Roos
wijstel9774

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door wijstel9774 »

dankjewel rogier komt vast wel goed ben je er vaak gr roos


was jij diegenen die me handen vast hield ?
Gebruikersavatar
Rogier
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 apr 2009 11:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door Rogier »

Ja ik was die gene die achter je stond je handen vast had. Zie je wel op via de tam tam ( benno) gestuurde contact mogelijkheden ,heb genoten . En ik( een van de 2 ) bleef ook in het begin netjes op afstand. En je bent een plaatje roos
Laatst gewijzigd door Rogier op 10 jul 2018 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door Benno2 »

Fijn om jullie uitgebreide verslagen te lezen.
Het is altijd leuk om te lezen hoe anderen het ervaren hebben.
Vooral Roos vind ik een kanjer. 20 jaar jong en dan EC bezoeken en er meteen een verslag over schrijven.
Blij dat ik ik heb mogen bijdragen aan het plezier bij jouw eerste bezoek.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
Rogier
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 apr 2009 11:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door Rogier »

Benno Jij kan dat als ambassadeur :D
wijstel9774

Re: KENNISMAKING MET ROOS

Bericht door wijstel9774 »

dankjewel Benno bedankt :D ik vind het leuk dat je dat zegt met vriendelijke groeten roos
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten