Jay kwam vanmiddag met zijn lekkere sletje Chelly Love naar de cinema. Ik had al een hele mooie foto van dit geile donkere sletje gezien en het was zeker de moeite waard om de reis naar Amersfoort te ondernemen. We stonden met ongeveer 10 man klaar toen ze binnenkwamen. Chelly begaf zich naar een gloryhole in de darkroom en Jay vertelde ons de regels: hij gaf de instructies aan Chelly en we mochten niet bij hun in de gloryhole kijken. (Helaas waren er enkele mannen die dat laatste klaarblijkelijk niet gehoord hadden, of niet wilden horen.)
We werden uitgenodigd om mee te gaan naar de darkroom en om onze pik door de gloryhole te steken. Geilmakend geslurp en kokhalzende geluiden waren hoorbaar en zetten mijn pik op scherp. Deze stak ik, toen er plek vrij kwam, door de gloryhole en Chelly's natte warme mond schoof over mijn lul en ze begon mij uiterst bekwaam te pijpen. Af en toe nam ze mijn lul in z'n geheel in haar mond en ze maakte weer proestende en kokhalzende geluiden. Ik kon hier heel lang van genieten, maar stond op den duur toch mijn plek af om ook anderen te laten genieten.
De pijpactiviteiten werden buiten de gloryhole voortgezet en ik bood mijn pik weer aan. "Wil je haar neuken?," vroeg Jay. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Ik rolde een condoom over mijn gladgespuugde lul, Chelly ging uitnodigend voorover gebukt staan met haar handen tegen de muur en ik schoof haar natte kutje binnen. Ik pakte haar bij haar heupen en neukte haar stevig terwijl haar lijfje kronkelde en ze Jay pijpte.
Nadat enkele anderen Chelly hadden geneukt, werd ze weer op haar knieën gezet en begon ze weer aan een pijpronde. Jay gaf aan dat het nu tijd was om haar mondje lekker vol te spuiten. Chelly zoog me vol overgave en keek soms geil met witte ogen naar me omhoog. Wat een genot! Met een harde brul spoot ik haar lekkere mond vol en ze liet nog even het resultaat aan ons zien voordat ze de lading wegslikte.
Wat een lekker geil uurtje. Jay en Chelly, leuk dat jullie er waren!
Chelly Love 31-7-2018
- EddieEagle
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Chelly Love 31-7-2018
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Chelly Love 31-7-2018
Mooi verslag Eddy

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast