Een geil kreunend sletje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een geil kreunend sletje

Bericht door sletje bi stel dev »

Na het bezoek van verleden week wat door omstandigheden korter was dan de bedoeling was en we het overgaan doen de 19 e was ik weer bloedgeil en vandaag wilde ik een uurtje naar ec..daar aangekomen met partner kleden ik me om in m,n zwarte lingerie met m,n geile neuk laarzen weer aan ging ik naar de bios waar partner geil bezig was met z,n geile dikke pijp en neuk pik mmmm ,,zo geil ik zei ...he vreemdeling ik ga je lekker pijpen die grote lul heerlijk afzuigen ..ging op m,n hurken zitten m,n geile kont naar achteren m,n benen wijd m,n kutje bloedgeil en nat een beetje openstaand ...wachtend op die geile pik ...maar eerst lekker pijpen ik zuig hem goed af hij grijp m,n hoofd en druk me op z,n pik ...mmm pijpsletje kreunt ie lekker die lul afzuigen mmm toen zei ie wil je me pik in je rijpe hoerekut ..jaaagraag ben bloed geil dan op matras en ik ga op hem zitten en kreunt van geiligheid mmm pfff eerst langzaam die pik erin oooh wat strak roep hij ..ik zeg mmm ik voel je lul zo goed ik word gek van geiligheid en schreeuw om z,n harde pik mmm hij neuk me terwijlik boven hem hangt zo geil ik kom klaar gillend jaaa mmmmlekkere slet roep ik ga door ik kom klaar dan zeg hij ga liggen er sta een man bij ons en er zitten wat mannen in de zaal geil tetrekken hij kom bij m,n kutje en vinger en lik me ik kom gei klaar hij stop z,n pikin m,n bekkie ik zuig hem diep een harde pik. Mm dan sta partner bij M,n kutje en ik spuit ...ik ben zo nat ik sop ...dan neuk me partner me en z,n pik glanst van m,n kutsap mm daarna zeg hij lik me pik en lik je geilesap eraf ik lik heel z,n paal schoon en zuig z,n geile kale ballen ..hij zeg pijp die man in de zaal dan neuk ik je van achteren ik pijp hem en zeg geile woorden ..ik ben dol van geilig heid en wil meer en meer mmmmen man zeg stop maar anders kom ik tesnel klaar daarna ga ik terug op matras en word weer geil geneukt door partner wat eengeilepik De andere man isgeil en ik pijp hem weer hij lik en vinger me inkom weer terwijl m,n partner geil trek want ja ..ik ben zijn geile rijpehoer mmm en hij word daar bloedgeil van daarna ga de man op zijn rug liggen ik trek aan z,n lul hij kreuntmmik zeg lekker he wat dat geile hoertje doet bij je. ..mmm daarna knijp ik in z,n ballen enhij kom klLaar ik lik z,n pik schoon en zijn buik het zaad lik ik geilll op daarna is het tijd wat gaat dat snel een uurtje m,npartner zeg kom ik neuk je in de glorhole hole ik kreun ik wil je pik kom. Hier ...inneem z,n lul in m,nkutje voor over gebogen ik geil en kreun alles bij elkaar ...hihi sorry geile partner was iets te hard geloof ik hij kom klaar in m,n natte kutje en ik lik z,n geile pijp schoon dan omkleden en we moeten weer gaan ..ik heb er nog een geil gloeiend kutje van. Met bibberende benen wahaaa maar was weer een geil uurtje heb genoten mmmmoja ..tot volgendeweek woensdag ec..ik ga je steeds leuker vinden ..om tekomen xxx sletje van bi steldev
carrera996
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Een geil kreunend sletje

Bericht door carrera996 »

HHHmmm wat een heerlijk geil verhaaltje zeg....ik zag het gewoon voor me terwijl ik het las..............en werd er zelfs geil van. Jammer heb ik jullie bezoek gemist..........wellicht volgende keer beter..........ik zal dan weer geile woordjes in je oor fluisteren...........en je weet wat er dan komen gaat........... :D
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een geil kreunend sletje

Bericht door sletje bi stel dev »

Hee geilerd ...ja jammer dat je niet kan woensdag maar kom zeker goed
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 13 gasten