een heet afspraakje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

een heet afspraakje

Bericht door knabbelenbabbel »

na een drukke periode begon het weer te kriebelen, om weer eens lekker uit mijn dak tegaan . dacht daar moet p ook bij zijn , dus een afspraak gemaakt en zou er tussen half 4 en 4 uur zijn . Donderdags begon ik al behoorlijk geil te worden en dacht laat ik eens een ondeugend berichtje sturen naar p , zat hij toch midden in een vergadering oei oei oei , wat er daarna gebeurde laat ik aan jullie fantasie over , na een ondeugend berichtje terug , was ik behoorlijk opgewonden en had een behoorlijke natte kut, vrijdags op naar de cinema met nog steeds een natte kut en geile spanning in mijn lijf , daar aangekomen werd ik door babbel afgezet ,en er stonden al weer een paar bekende bij de ingang van de cinema en werd ik hartelijk verwelkomt , heerlijk dat je er weer ben , na Jan te hebben begroet ging ik met de bekende naar binnen ook daar zaten al wat mannen , en met mijn laag uitgesneden outfit kwamen mijn wulpse borsten goed tot zijn recht . zo dat de mannen mijn volledig met hun ogen uitkleden maar eerst even koffie en keek om mij heen of p er al was ,onder tussen even de mannen wat op geilen P is gearriveerd met Babbel , na een heerlijke omhelsing ging ik mij omkleden in een geil outfit met netkousen en pumps met hoge hakken en een spannend jurkje waar je je fantasie bij kan gebruiken er werd al gretig aan mijn borsten gezeten en zag al heel wat groeien , de spanning liep bij mij al op en nam er twee bij de hand naar de filmzaal daar had ik gelijk twee heerlijk stijve pikken in mijn handen en ging heerlijk naar mijn mondje oh wat is dat lekker en zag gelijk de blikken van P en B en voor ik het wist zat er al een geile pik in mijn natte kut en daarna de volgende ik kreeg een zalig orgasme gestreeld door P het ene na het andere orgasme kwam wat werd ik lekker verwend door al die mannen , ze waren geduldig en vrouw vriendelijk even een korte pauze , ik fluisterde P dat hij mij wel aan het kruis mocht zetten , echt waar zei P met jou durf ik het wel aan , B hield de mannen op afstand , daar stond ik dan over geleverd aan P ik werd betast gestreeld gelikt mijn hele lijf sidderde van onder tot boven hij liet mij spuiten , keer op keer kwam ik klaar voor het eerst aan het kruis o zo geil daarna op het bed kreeg daarna een heerlijke tong in mijn kut en werd heerlijk klaar gelikt met twee stijve pikken in mijn hand en een in mijn mond ,daarna een sperma douche over mijn zachte borsten , wat een geile uurtjes en kreeg er geen genoeg van daarna even de magen vullen en komen zo weer terug zie vervolg K en B
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: een heet afspraakje

Bericht door pdh »

Heerlijke Knabbel,
Mooi verhaal en zo lezend beleef ik het weer helemaal :D . Wat was dit weer een heerlijke middag. Vond het trouwens spannend dat ik je aan het kruis vast mocht zetten. Dat was weer een heel nieuwe ervaring maar ik heb genoten. Het kan heerlijk zijn een ander zo te laten genieten dat die van genot kronkeld in je armen :mrgreen: . Eerst je lijf heerlijk strelen en plagen. Dan je opwinden met handen en tong, later je heftig meerdere keren klaar laten komen zonder dat je zelf wat kon doen.
Je kleding was deze keer weer erg geslaagd, lekker uitdagend maar toch ook net iets verhullend zodat je fantasie ook heerlijk zijn best moet doen. Of je nu in lak, leer of in deze outfit komt het blijft altijd een feest om je te zien en te ontkleden naar het opwarmen. De sfeer was ook deze keer weer lekker en je bent ook goed verwend in de film zaal. Fijn dat iedereen elkaar de ruimte gunde zodat iedereen zijn beurt kreeg ;) .
Snel naar deel 2 van je verhaal,
gr. P
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
knabbelenbabbel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: een heet afspraakje

Bericht door knabbelenbabbel »

Dank je P

Voor mij was het ook een hele ervaring aan het kruis,ik moet je zeggen de adrenaline gierde door mij keel,ik gaf mij volledig over aan jou.Dit doe je ook alleen maar als je iemand volledig vertrouwd.Dank je p voor die heerlijke ervaring.En zoals je al zij P er was die middag wederzijds respect voor elkaar nogmaals dank heren voor al die verwennerij is voor herhaling vatbaar.

kusje op een heet plekje van knabbel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten