Een dolle geile dinsdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een dolle geile dinsdag

Bericht door sletje bi stel dev »

Om 11 in ec aangekomen we waren de 1e en nog even met Patricia gepraat binnen gekomen gingen we samen lekker aan de gang heerlijk geneukt en gelikt door m,n partner er kwamen alwat mannen binnen ..ik heb heerlijk gepijpt geneukt ben gelikt geneukt en in alle 3 m,n gaatjes genomen daar kwam nog een stel leuk ..lekker bezig geweest met de mannen ze is geneukt en gelikt door m,n partner ..jaa die kan er wat van met z,n grote pik ze kon er geen genoeg van krijgen ,..maar ja geil vrouwtje wilde ook weer ff met partner dus ging ik hem lekker pijpen ..en ikpijpte goed bij hem de 2 geile gangbang sletjes kwamen binnen en we hebben met de 4 vrouwen flink huis gehouden man man wat was het geil op elkaar in elkaar benno was er ook nog ben heerlijk geneukt en gebeft door hem geil mmm e zijn nog heerlijk bezig geweest met elkaar ..en ik ben heerlijk geneukt in kontjeen hij kwam lekker klaar in m,n kontje. Daarna was hetweertijd om tegaan bedankt heerlijke sletjes en mannen en ..oja even nog wat zeggen . Graag volgende x geen commentaar op mijn pijp kunst heb nooit klachten en al zeker niet bij m,n lekkere vent..dat geld voor een mevr die daar was.. Maar ik heb het super gehad ..bedankt schat en de mannen en de 2 lieve geile GB sletjes ..tot de volgende x
Joke-Prive
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Een dolle geile dinsdag

Bericht door Joke-Prive »

Wie heeft er geklaagd? Volgens mij was er niks mis met jouw kunsten. Ik heb toch wel het 1 en ander kunnen aanschouwen. 8-)

Was een leuk begin vd middag!

Tot weerziens xxx
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een dolle geile dinsdag

Bericht door sletje bi stel dev »

Hoi Joke ..niet belangrijk we hebben het heerlijk gehad was super geil allemaal. Toppie :lol:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten