Om 12 uur kom ik binnen. Het is nog niet druk, maar Bisteldev zit al op de bank. Vandaag is ook vanaf 13 uur een feestje van Joke en Isaura gepland, maar daar kom ik niet voor. Mijn plan is om voor die tijd even te genieten. Ik maak een praatje met het stel en de andere aanwezigen. Het stel begint een beetje met elkaar et vrijen op de bank en ik kom er bij staan om vooral niks te missen. Dan pakt het sletje met de grote bos blonde krullen mijn pik en begint erop te zuigen, terwijl haar vent haar kutje onder handen neemt. Mijn pik en ik zijn erg enthousiast over deze ontwikkeling. Vooral omdat ze heerlijk pijpt. Na een tijdje gaat de man haar in een niet erg praktische hoek neuken op de bank, terwijl ze mij stevig blijft pijpen. Niet praktisch misschien, maar wel geil!
Hierna gaat de man op zijn rug op bed liggen en laat haar bovenop plaatsnemen. Ze hurkt op zijn pik en rijdt zich klaar. Dan gaat ze op haar knieën zitten en krijg ik haar kontgaatje aangeboden. Op de kast staat glijmiddel waarmee ik haar gaatje insmeer. Ik doe een paar pogingen, maar het lukt even niet. Een dp is altijd best een acrobatische tour. Soms lukt het en soms niet. Gelukkig gaat het sletje nu op haar rug liggen met haar benen opgetrokken en kan ik haar in deze houding heel lekker neuken. Dat doe ik dan ook een flinke tijd, afgewisseld met wat befwerk totdat het sletje heerlijk klaarkomt. Vervolgens gaat haar man weer met haar aan de slag. Hij neukt haar hard op z'n hondjes. Daarna neuk ik haar in die houding. Haar kontgaatje is nog lekker glibberig van het glijmiddel dat ik er eerder ingesmeerd heb en terwijl ik haar nu neuk, steek ik mijn duim in haar kontje. Het is heerlijk geil en ik kom brullend klaar.
Langzaam loopt de tent vol voor het feestje van Joke en Isaura. Maar eerst komt er nog een ander stel binnen, E en B, ik heb ze wel eens eerder gezien. B is een grote blonde vrouw met werkelijk fenomenale, grote tieten. Als ze zich hebben uitgekleed nemen ze plaats in de heterocinema, want het feestje in de algemene ruimte staat op het punt te beginnen. Ook Bisteldev voegen zich bij het tweede feestje in de heterocinema. B en E zitten eerst naast elkaar, maar dan gaat E op de grond zitten om B te beffen. Dat wil ik ook wel even doen. Het is de beste manie om met een kutje kennis te maken. Ook wil ik natuurlijk die enorme borsten voelen. Wow, ze zijn echt groot! Op het bed is Bisteldev bezig, samen met Pijppaal. Er is nog plaats voor B om te gaan liggen en ik neuk haar staand bij het matras. Dan klim ik op het randje van het bed en weet net mijn evenwicht te bewaren door me stevig vast te houden aan de heerlijke tieten van B. Zo neuk ik haar een tijdje, totdat ik buiten adem raak. Het is dan ook tijd voor mij om te vertrekken, dus kleed ik me om in de ruimte waar het andere feestje inmiddels in volle gang is. Ik neem afscheid van Bisteldev en B en E. Bij de balie laat Patricia me weten dat het waarschijnlijk gaat lukken om al mijn eerdere verhalen terug te zetten op het forum. Geweldig! Lekker geneukt en nog goed nieuws op de koop toe.
2 FEESTJES
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
2 FEESTJES
Laatst gewijzigd door Benno op 10 okt 2018 14:58, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: 2 FEESTJES
Zo als je weet had ik al een stukje geschreven je was super ...benno jij ook bedankt
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Jij was ook heerlijk, lekkere geile krullenbol 

-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Hey Benno...
Leuk om je te ontmoeten het was inderdaad heerlijk we hebben nog even staan praten toen het feestje net begon bij de lockers ik was aan het aankleden.We hebben heerlijk samen van het sletje genoten toen jij haar heerlijk aan het neuken was kwam ik klaar in haar zaad-bekje.
Leuk om je te ontmoeten het was inderdaad heerlijk we hebben nog even staan praten toen het feestje net begon bij de lockers ik was aan het aankleden.We hebben heerlijk samen van het sletje genoten toen jij haar heerlijk aan het neuken was kwam ik klaar in haar zaad-bekje.
Gebruikers op dit forum: kinkygast, sanderjong en 4 gasten