Een geile dolle dinsdag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een geile dolle dinsdag

Bericht door sletje bi stel dev »

Het was een zalige geile dag vandaag ..om 11 uur in ec aangekomen vandaag kwamen de gangbang sletjes dus vroeg aanwezig om eerst samen bezig tezijn werd geneukt. Gelikt door m,n partner z,n heerlijke pik gevoeld ..ik was goed nat werd grof genomen vandaag z,n Sexslaafie vandaag heerlijk geil mmm"er kwamen mannen binnen ben geil genomen in m,n kutje en kontje heb zalig gepijpt zaad mogen ontvangen mm daar kwam een stel binnen hebben samen gespeeld heb haar gelikt zijl mij en m,n partner heb haar ook flink geneukt. Heb gespoten veeellll ...de GB sletjes waren er ook l..dus er waren 4 vrouwen die lekker tekeer zijn gegaan heerlijke vrouwen die 2 gangbang sletjes ben op bed geneukt in kontje en kutje door benno en m,n partner geil mmm daarna nog geneukt. Gepijpt .teveel om op tenoemen pfff heb nog gevoelig kutje als laatste gepijpt en door man geneukt in kutje en hij kwam klaar in m,n kontje heerlijk geil ... Lief geil mannetje van me ..wil iedereen bedanken ook de gangbang sletjes en de mannen ..tot de volgende x en dan word het vast toppe weer hihi
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast, Michelle80, Ploppie en 9 gasten