Naar dat ik me 11 okt van dit jaar met stoute (geile) gedachte me eigen aangemeld te hebben voor dit Forum.
Trof ik dinsdag middag een stel op de chat en die waren er wel voor in om eens een geile spontane dinsdag avond,
ervan te maken .
18.30 aangekomen in EC Amersfoort was het vrij wel leeg met 1 heer aanwezig dit naakt op de bank zat ,
ik bedacht me niet kleden me uit legde me kleding in een kluisje, van spanning wie zal er dan straks komen op onze afspraak,
eerst even naar toilet. Daarnaar was het stel gearriveerd en leerde we op een leuke opwindende manier kennismaken er was inmiddels nog een heer er bij gekomen totaal met ze vijven waren we in de EC naar korte woorden wisseling lagen we op het grote matras en werd de vrouw op en top verwent en streelde en trok aan me inmiddels harde lid van 18 cm en werd door de andere heren lekker gelikt. enkele minuten later nam ze mijn lul in haar mond en begon me eerst rustig aan te pijpen en voerde het tempo steeds meer op tot ze me echt begon te diep throte daar werd ik zo geil van dat naar enkel minute Ik kon spuiten en spoot naar aangeven me lekker klaar over haar nek en borsten.
Kort daarop kwam de vrouw spuitend klaar door de verwennen rij wat de andere heren veroorzaakt hadden

dat was een erg geil gezicht

I.v.m dat mijn lul nog keihard was gaf de dame aan op de condoom maar eens om te doen,
en ik begon haar op doggie style te neuken en voerde het tempo gelijk matig op nar steeds intenser en harder,
terwijl de dame iemand aan het pijpen was hoorde ik dat ze er van genoot en het gekreun werd steeds geiler en heftiger,
en voerde het tempo steeds meer op tot weer kwam en de energie op was ...... en me benen sidderde van dat stevige geneuk
En het was nog steeds rustig in de EC naar een korte pauze en wat tips te hebben gehad van de heer van het stel ben ik in,
de gynaecologenstoel gaan zitten en kort daarna kwam de dame er bij en begon me te strelen en aan mijn tepels te zuigen en me rustig en teder te pijpen en ze voerde die spanning steeds verder en likte en zoog aan me balen terwijl haar man toe keek en zich aftrok begon mijn lichaam weer te sidderen kon me benen niet stil houden wat een genot mmmm word er weer geil van ....
Toen gingen we richting de bank waar in tussen twee heren naakt zaten en de dame boog zich voor over en begon de heren te pijpen en ik keek van achtere toe met nog stede een stijve lul toe naar enkele minuten begon ik vanachter de dame te vingeren en haar lekkere natte kutje te verwennen dat ging enkele minuten door.
Toen gooide ik me zelf lang uit op het grote matras armen en benen wijd en mijn lul stond vier recht over eind en deed er gauw een regen jas omheen kort daarnaar klom de dame om me en begon me te bereiden met gehurkte benen ze nam mijn keiharde pik helemaal naar binnen en voerder de snelheid op de hele matras begon te kraken en te shake ging lange tijd in hard tempo door tot op geven moment terwijl de andere met een harde lul toekeken en mee genoten legen ik haar in een snelle beweging op haar rug en begon me diepe stote op hoge snelheid te stoten en haar gekreun werd steeds geiler en geiler en ik voerde het tempo net zo lang op tot dat ik voelde dat ik ging komen .......... Ik deee mijn condoom af en trok me zelf spuitend klaar en me warme zaad over haar buik ........
Wat een geile Dinsdag avond en dat voor mijn aller eerste bezoekje aan de EC
Ik wil het stel en de twee andere heren nogmaals bedanken voor de geile bedoeling!!!!
Hopelijk kunnen de forum lezers ook zo genieten van het verhaal als ik afgelopen dinsdag avond

Geile groetjes
Heterominded.