Vanmiddag Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Vanmiddag Arnhem

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Hoi hoi ...wij geil stelletje gaan vandaag de bios in Arnhem bezoeken....hoop op geile/spannende mannen die mijn sletje lekker willen neuken ...zij vindt t supergeil om mannen klaar te zien of voelen te komen...
Overigens ...wij bepalen wie er wel of niet mee spelen ...dus aub geen opdringerige types ...alles met condoom ...niet beffen!!

Zij heeft lekker figuur ...blond haar en lekkere C cup...




Wie weet tot vanmiddag..(zijn er vanaf uur of 2 ...3)

Reacties op ons bezoek ...laat maar weten ...altijd leuk !!!
Laatst gewijzigd door Stelletjealtijdgeil op 13 feb 2019 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Maggiver
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 nov 2018 10:48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door Maggiver »

Ik kom vanmiddag zeker iets later maar ben er
Gebruikersavatar
Goodlooking
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 okt 2011 08:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door Goodlooking »

Ik ben zeker nieuwsgierig naar deze vrouw..., ik kom vanmiddag ook even langs.
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Goodlooking schreef:Ik ben zeker nieuwsgierig naar deze vrouw..., ik kom vanmiddag ook even langs.
Gezellig !!!
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Maggiver schreef:Ik kom vanmiddag zeker iets later maar ben er

Altijd leuk !!
suckboy1992
Berichten: 55
Lid geworden op: 21 jun 2013 06:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door suckboy1992 »

Zijn jullie er nog rond 6 uur? Dan kom ik na mijn werk even langs nog!
Gebruikersavatar
Goodlooking
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 okt 2011 08:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door Goodlooking »

Vanmiddag weer de stoute schoenen aangetrokken en richting de EC in Arnhem gegaan. Toen ik binnenkwam zag ik een stel op de bank zitten waar ik de vorige keer al een leuke tijd mee had gehad dus het ijs was gelijk gesmolten. Na even met dit stel gekletst te hebben kwam Stelletjealtijdgeil binnen en herkende ook haar van diezelfde vorige keer. Toen heerlijk van haar genoten en hoopte dit vandaag weer mee te maken. Nadat Stelletjealtijdgeil zich had omgekleed en gedouched hadden heb ik ze even wat tijd voor zing zelf gegeven en heb heerlijk genoten van de vrouw van het andere stel…, ze heeft me heerlijk afgetrokken en ik heb mij vermaakt met haar heerlijke volle borsten. Daarna ben ik maar een in de darkroom gaan kijken waar de vrouw van Stelletjealtijdgeil druk bezig was haar mannetje te verwennen. Ik sloot hierbij aan en werd heerlijk afgetrokken en gepijpt door haar. Na enige tijd een condoom omgedaan en werd ze door haar mannetje tegen de stoel aan gezet met haar kontje naar achteren…, hier kon ik haar lekker hard van achteren neuken en speelde een beetje met haar. Na verloop van tijd toch even een matras opgezocht omdat de stoel voor mij toch iets te laag bleek om lekker hard door te kunnen stoten…, op het matras werd ze heerlijk verwend door haar mannetje en speelde ze heerlijk met mijn pik. Ook daar heb ik haar nog even lekker hard doggystyle mogen neuken en als afsluiting heeft ze mij heerlijk klaar getrokken. Ze draaide precies op het juiste moment om zodat ik mijn zaad voor haar op het matras spoot…, Damn wat is dit een leuke spontane meid. Hopelijk hoor ik snel weer iets van jullie en doe ik graag weer mee….,Fijn weekend in elk geval en bedankt.
Maggiver
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 nov 2018 10:48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door Maggiver »

Ik kwam iets later binnen. Geil STEL was al bezig en ik denk dus dat goodlooking ook bezig was op dat moment in de bios bij geil stel. Op mijn gemak gekeken genoten en in rust gestart. Wat een nheerlijk lekker geil stelletje is dit samen toxh man man en dame wat was het leuk fijn gezellig en bovenal geil.

In de grote kamer op t matras zoog ze heerlijk aan mijn pik hij neukte haar heerlijk en kwam er met zijn mond ook bij maar ze zoog ook door. Na een zalig stukje pijpen mocht ik van haar en haar partner haar ook heerlijk neuken. Wat een lekkere middag. Na een tijdje ging ze ff naar t toilet, ik heb rustig gewacht en bekeken of ze terug zouden komen. Nou dat was niet voor niets. Toen ze terug kwamen kwam ze bij me staan pakte mijn pik en keek me zo lekker doordringend aan omg. Dat t steigerde was natuurlijk welte voelen. Ze keek me nog indringender aan kwam steedsiets dichter bij me. Zoende elkaar en omg ik kon t niet meer houden daar kwam dat heerlijke zaad al. Ik had graag t langer vol gehouden maar die blik was al .hhhhhmmmmmmm onvermijdelijk dat dit gebeurde haar partner keek geil en verlekkerd toe.

Hopelijk tot snel en waar we het over gehad hebben komt helemaal goed. Xxx mag
Stelletjealtijdgeil
Berichten: 283
Lid geworden op: 09 nov 2018 09:53
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Hallo heren,

Hier de vrouw van het stel. Wat een geweldige verslagen. Echt heel leuk om te lezen en jullie ontmoet te hebben. Ik vond het onwijs spannend en geil, heb zo enorm genoten. Ontzettend bedankt voor het meedoen vandaag. Goodlooking...wat kan jij neuken zeg...pfff
Hoop jullie weer eens te zien. Waarschijnlijk volgende week donderdagochtend in Amersfoort..je ziet de aankondiging wel volgende week. Wie weet ;)

Kus
dekos1980
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2018 10:57
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Vanmiddag Arnhem

Bericht door dekos1980 »

Lekker kutje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 30 gasten