Contacten gezocht

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Ftmjames
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Contacten gezocht

Bericht door Ftmjames »

Op zoek naar contacten en ervaringen! Ik ben James, 23 jaar, bi, vers bottom, chubby. Ik ben een trans man, maar heb al mijn vrouwelijke delen nog. Dit is dan ook precies waarom ik het moeilijk vind om contact te leggen, want ik ben hier nog onzeker over.

Ik ben op zoek naar ervaringen met een man, een stel of vrouwelijke dom. Ik heb nog nooit een ervaring gehad met een man en zou dit ook graag een keer proberen. (een eerste stap is gezet door vorige week voor het eerst de EC te bezoeken en daar heel even iemand af te trekken en te zuigen. Dit kan ik nu niet meer vergeten haha.) Ik wil graag leren en proberen. (Nog) niets extreems.

Ik kom sowieso een keer naar de jongerendag in Arnhem, maar ik sta ook open voor ontmoetingen buiten de cinema om. Stuur me daarvoor maar een PB.

James
kinky007
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Contacten gezocht

Bericht door kinky007 »

Hoi James,
Je schrijft dat je een trans man bent. Dan is dinsdag a.s. voor jou de juiste dag bij de ec Arnhem. Het is dan trans/tv dag. Iedereen is welkom. In een volledig ongedwongen sfeer kan je kijken of actie beleven. Net zoals je wilt. Dus zeker proberen.

xxx Christel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten