FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Benno »

Vandaag om 11.30 uur kom ik binnen. Gewoontegetrouw kijk ik even door het gordijn van de heterocinema. Daar groet ik Gezell. Behalve hij zit er een dame op een stoel. Ik ziet lange donkere lokken en meen haar te herkennen. Als ze zich omdraait, blijkt mijn indruk te kloppen. Het is A, een mooie brunette van een jaar of 23 a 24 met een kort lakjurkje aan. Ik ben haar al een paar keer tegengekomen en elke keer heb ik heerlijke seks met haar gehad. Ik kom erachter dat ze tegenwoordig onder de naam Fetisjgirl opereert. Terwijl ik sta te kletsen, komt Juicy de ruimte binnen, gekleed in een buitengewoon sexy outfitje. Ik loop met haar mee naar de algemene ruimte, waar LeuksteBuurman op de bank zit. Verder hier en daar een verdwaalde man, maar absoluut niet druk. En dat blijft zo.

Juicy heeft vandaag met Buurman afgesproken dat zij de leiding heeft en dat hij onderdanig is. Hij doet zijn best door af en toe "Ja, meesteres" te zeggen, maar hij valt ook regelmatig uit de onderdanige rol als hij overenthousiast (en bloedgeil) Juicy wil bespringen. Zij houdt hem dan tegen met een opgeheven vinger en een "Uh uh!". Het is eigenlijk best grappig en ook retegeil om ze samen bezig te zien. Gezell zegt dat Fetisjgirl heeft aangegeven dat ze eerst even een half uurtje wil acclimatiseren. "Acclimatiseren? Niks acclimatiseren", zeg ik, "de vorige keer duurde dat nog geen twee minuten". Ik ga haar ophalen en neem haar in mijn armen en kus haar vol op de mond. Ze kust me met overgave terug. Ik voel onder haar jurkje dat ze al lekker nat is, dus volgens mij is ze voldoende geacclimatisseerd. Ik neem haar mee naar de algemene ruimte, waar Juicy en Buurman op de bank bezig zijn. Ik werp A op haar rug op bed en kruip over haar heen. Ik begin met verve haar kutje te likken en daarna neuk ik haar hard. Ik rits haar jurkje open om bij haar tieten te komen. Buurman en Juicy komen erbij op het bed en strelen ook haar tieten. A geniet ervan, we genieten allemaal. Ik ga vandaag zo op in het genot dat ik de volgorde van de gebeurtenissen niet meer helder voor me heb.

Juicy neemt Buurman mee naar de darkroom waar ze hem vastzet aan het kruis en blinddoekt. Vervolgens begint ze hem te teasen. Ik haal A op om mee te doen. Ze vindt het volgens mij wel spannend, maar durft nog niet volop met dit spel mee te spelen. Daarom leg ik haar maar in de sling en neuk haar een tijdje stevig. Er komen wat mannen bij staan wiens pik ze vast grijpt. Juicy is intussen Buurman aan het neuken. Daarmee bedoel ik niet dat ze hem heeft losgemaakt van het kruis. Nee, ze gaat met haar rug naar hem toe staan, bukt voorover (waarbij ze op mij steunt) en prikt zich vast op Buurman's harde pik. Dan vindt A het tijd voor een pauze (haha, ik moet zelf ook even uitpuffen). Op de bank zit ze koffie te drinken naast Gezell. Op een gegeven moment vind ik dat ze genoeg heeft gerust. Ik kom voor haar staan en grijp haar hoofd beet en duw mijn pik in haar mond. Gehoorzaam begint ze me te pijpen. Ik hou haar bij haar haren vast en trek haar over mijn pik heen. Ze zuigt en likt mijn pik en mijn ballen.

Buurman heeft inmiddels zijn onderdanige rol helemaal opgegeven. In plaats daarvan heeft hij 1 van de stangen boven het grote bed laten zakken en heeft hij Juicy's polsen aan weerszijden daarvan vastgezet. Ook heeft ze de blinddoek om. Terwijl Buurman haar neukt hangt haar hoofd over de rand van het matras. Ik steek mijn pik in haar mond en ze zuigt me gekmakend lekker. Daarna, als Buurman even uit haar gaat, neem ik het neuken over en laat hij zich pijpen. Ook wil ik het heerlijke sappige kutje van Juicy natuurlijk likken. A staat toe te kijen. Buurman en ik kijken elkaar aan. We laten A dichterbij komen. Eerder heeft ze op de vraag of ze ervaring heeft met vrouwen gezegd dat ze wel eens met een vrouw heeft gekust. Tijd voor een stapje verder. A vingert Juicy's kutje en heel voorzichtig likt ze eraan. Ik krijg de indruk dat ze er nog niet helemaal klaar voor is, maar tegelijkertijd is ze wel heel nieuwsgierig. Als ik haar meteen daarna stevig ga neuken laat ze weten dat ze dit toch het lekkerste vindt.

Kort daarna gaat A weg. Buurman en Juicy hebben nog meer vreselijk geile seks (de omschrijving daarvan laat ik aan Juicy over ;) ). Tot slot neuk ik Juicy nogmaals lang en stevig totdat ik heftig klaarkom. Daarna neukt Buurman haar nogmaals en volgen ook bij hun de nodige orgasmes. Terwijl het lekkere stel gaat douchen verlaat ik volledig voldaan het pand.
Laatst gewijzigd door Benno op 14 nov 2018 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patrick666
Berichten: 183
Lid geworden op: 24 apr 2014 08:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Patrick666 »

wederom een prachtig verslag Benno.

Ben benieuwd naar Juicy haar beleving...
Misschien toch maar eens dichter in de buurt van Amersfoort gaan wonen :) De keren dat ik naar de EC ben geweest zijn misschien op 1 na altijd geweldige ervaringen geweest.
Gebruikersavatar
Geilneef
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Geilneef »

Wat een heerlijk geil verhaal weer Benno! Ik heb A een keer eerder in de EC ontmoet, ze is geweldig lekker, lief en geil, en een btje onderdanig. Je bent een mazzelpik dat je zo vaak even bij de EC kunt binnenwippen. Grote klasse dat er zulke prachtige verslagen van schrijft, ik was er niet bij, maar zie het helemaal voor me. Juicy heb ik helaas nog nooit gezien, jouw beschrijving van A haalt bij mij heerlijk geile herinneringen naar boven :P! Ik hoop dat A ook nog een verslagje schrijft van haar belevenissen, lijkt me supergeil om te lezen.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Benno »

@Patrick: als ik zo ver weg zou wonen als jij zou ik waarschijnlijk vrijwel nooit in EC komen. Juicy's verhaal komt vast gauw.

@Geilneef: een verslag van A zou inderdaad super zijn. Heb het haar al gevraagd.
Gebruikersavatar
Rogier
Berichten: 68
Lid geworden op: 04 apr 2009 11:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Rogier »

Jammer dat fetish niets neer zet
Kinkybisteldrenthe
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2018 20:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Kinkybisteldrenthe »

Inmiddels aan het lezen geslagen. En het is inmiddels niet te stoppen om de verhalen te lezen! ;)
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Benno »

Misschien zijn jullie binnenkort de hoofdpersonen van zo'n verhaal ;)
Kinkybisteldrenthe schreef:Inmiddels aan het lezen geslagen. En het is inmiddels niet te stoppen om de verhalen te lezen! ;)
Gebruikersavatar
Marikke
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2018 15:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Marikke »

Benno wat weer een heerlijk verhaal.
Bij de zin: "ik grijp haar hoofd beet en duw mijn pik in haar mond" had je me helemaal ;)
Hopelijk doe je dat binnenkort ook eens bij mij
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door Benno »

Dat is hierbij beloofd :D
Marikke schreef:Benno wat weer een heerlijk verhaal.
Bij de zin: "ik grijp haar hoofd beet en duw mijn pik in haar mond" had je me helemaal ;)
Hopelijk doe je dat binnenkort ook eens bij mij
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: FETISJGIRL, JUICY EN BUURMAN

Bericht door xsjuicyxs »

Wanneer Buurman en ik de EC binnenkomen is het leeg, heel erg leeg op een enkele bezoeker na. Op zich niet verkeerd bedenk ik mij, want dan kan ik Buurman eens alle hoeken van de EC laten zien. Vandaag ben ik even de baas en zal Buurman mij gehoorzamen. Ik voel me in een dominante bui en ben supergeil. Ik geef Buurman de opdracht zich uit te kleden en naakt op een bank in de algemene ruimte te zitten. Ik wil dat hij zijn pik stijf trekt terwijl ik nog even naar het toilet ga. In stijl kom ik na een kleine 10 minuutjes weer terug en zie ik Buurman zitten. Een fijn gezicht.
Na mij kwam er zomaar ineens een dame de toiletten inlopen net en nu loopt ze richting hetero cinema. "Hmm" denk ik. Ik ben nieuwsgierig naar wie ze is.
Terwijl Buurman met zijn pik speelt voel ik aan mijn kutje. Ik draai mij om en laat Buurman mijn kontje even zien waar een mooie buttplug in schittert.

Dan hoor ik de zoemer en vrij snel daarna de bekende stem van Benno. Natuurlijk werpt hij een blik in de Hetero cinema en ik begrijp dat de dame die daar net naartoe liep zijn aandacht trekt. Ik zeg Buurman dat hij moet blijven zitten waar hij zit omdat ik even kennis ga maken met de dame in kwestie. Bij binnenkomst in de hetero cinema druk ik een kus op Benno zijn mond, maar loop ook direct naar de dame die op een cinemastoel zit. Ik stel me voor en zij stelt zich voor als A. Ik zeg haar dat ik het superstoer vind dat ze alleen is gekomen en vraag of ze zin heeft om mee te spelen. Het is een open vraag en ik snel mij gauw weer naar de algemene ruimte om te kijken of Buurman nog een beetje gehoorzaamt.

Hij hangt wat onderuit, supergeil met keiharde pik. Ik proef even en neem zijn lekkere geil op mijn tong. Mmm een man zo geil maakt mij geil. Voor zijn neus speel ik met mijn klitje. Op hetzelfde moment komt Benno met A. aangelopen en ze beginnen direct te zoenen en vrijen. Achter mij gebeurt een hoop en ik geniet van de geluiden. Ik hoor hoe A. op het matras gelegd wordt. Benno duikt tussen haar benen en ze vindt het hoorbaar erg lekker. Ik geef Buurman de opdracht om het spel eens van dichtbij te gaan bekijken. Ik vraag A. of Buurman aan haar mag zitten en dat mag. Hij likt haar tepels, terwijl Benno haar kutje likt. Dan draait A. haar gezicht naar mij en zoenen we even. Ook ik lik haar tepels en geniet van haar kreuntjes.

A. vertelt dat ze wel van kinky dingen houdt en ineens bedenk ik mij dat ze mij misschien wel zou kunnen assisteren in mijn dominante rol. Echter geeft A. aan dat ze liever onderdanig is, wat ik begrijp. Ik trek Buurman even weg bij Benno en A. en neem hem mee naar de darkroom. Daar zet ik hem vast aan het kruis en blinddoek hem. Zijn pik is keihard en hijzelf kronkelt van genot. Maar ik ben de baas en ga hem teasen.. tot hij me smeekt. Benno en A. komen kijken wat we aan het doen zijn. Ik glijd mijn handen over Buurman, langs zijn nek, over zijn buik, benen, dijbenen, net langs zijn harde lul. Ik laat mijn warme adem in zijn nek los en lik even zijn lippen. Hij wil me zoenen en duwt zijn pik tegen mij aan. Dan komt A. even helpen en betast Buurman. Handen glijden over zijn hele lichaam en plagend strelen we zijn ballen.

Dan gaat A. in de sling liggen en beginnen de kettingen flink te rammelen wanneer Benno haar hard begint te neuken. Buurman moet dit nog geiler vinden.. dat gerammel, niks zien en inmiddels mijn tong langs zijn pik en over zijn eikel voelen. Megageil is hij en ik eigenlijk ook. Ik pijp hem even, tot hij me smeekt of ik hem wil neuken. Ik draai me om tegen zijn pik aan. Nu zie ik precies hoe Benno A. neukt terwijl zij een andere pik pijpt. Ik houd me vast aan Benno en duw mijn kutje over Buurman zijn pik. Hij beweegt zijn onderlichaam zo veel als mogelijk mee. "Neuk me" hoor ik smekend. Precies waar ik hem hebben wil. Dan haal ik zijn blinddoek eraf, zodat hij Benno en A. kan zien. Hij zegt dat hij klaarkomt, niet te houden! Ik glijd zijn pik eruit, zak door mijn knieën en zuig hem klaar. Zaadlading één slik ik tot de laatste druppel.

Buurman mag weer los en we gaan even pauzeren in de algemene ruimte. Echter is dit van korte duur. Buurman blijft geil.
A. zit op de bank en Benno staat voor haar met zijn pik voor haar gezicht en zonder pardon duwt hij haar mond over zijn pik. Het is een geil gezicht. Buurman zegt dat we de rollen om gaan draaien en voor ik het weet lig ik op het matras met m'n handen vast aan een stang. Ook de blinddoek krijg ik voor. Ik zie niks en heb inmiddels ervaren dat ik vanaf dit moment veel minder details herinner, maar wel mega intens geniet van wat er gebeurt. Hoe overheerlijk ik gelikt wordt. Hoe mijn hoofd over de rand van het matras ligt en Buurman en Benno hun pik afwisselend in mijn mond stoten. De geluiden, het gevoel, de stijve pikken in mijn mond, ik waan me in een wereld ver weg van de dagelijkse zaken, zo geil. Dan ineens voel ik met mijn tong wat anders en proef ik A. haar kutje. Ze is met haar kutje boven mij gaan staan en ik lik haar even. Ondertussen neukt Benno zich steeds harder en sneller naar een hoogtepunt en heeft A. haar kutje weer plaats gemaakt voor de pik van Buurman. Ze maken me gek en verwennen me op en top.

Buurman maakt mijn boeien los en laat mij op handen en knieën zitten. Een andere lekkere pik neukt me en de man komt geil klaar. Dan ga ik weer op mijn rug liggen. Mijn klitje is overgevoelig nu. Buurman neukt me en ik houd het niet meer. Ik sluit mijn ogen, voel mijn harde klitje onder mijn vingers en Buurman zijn pik van binnen stoten. Ik kom heel lekker klaar en voel hoe mijn geile vocht over Buurman zijn pik spuit. Dit maakt hem zo geil dat zijn zaad nogmaals mijn drijfnatte kutje inspuit.

Wat een heerlijke dag weer. In rust met leuke mensen lekker lang genoten met en van elkaar.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten