CD turk bottom slet welke top morgen 17-12-2018 wie ?

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
turksebttm27
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2013 18:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

CD turk bottom slet welke top morgen 17-12-2018 wie ?

Bericht door turksebttm27 »

hallo ik ben 28 jaar bottom onderdanig ik ben voor veel in ik heb dikke ronde zacht strak kontje ik ben in voor geneukt worden pijpen trio gangbang kinky spank spanned fist vrouw lingerie en meer ik heb niet veel ervaring in cinema ik ben beetje verlegen ik zoek ook iemand die mij daar helpt met mijn kontje laten neuken daar geile boys enzo.
3e20149514bced99dfb7211175c40ec1 - kopie - kopie 1.jpg
Laatst gewijzigd door turksebttm27 op 16 dec 2018 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben Crossdresser dikke ronde zachte kontje ik ben echt open voor veel Door Vrouw: Geneukt worden door vrouwen met dildo of gefist. Door man Gerimt, Pijpen, Gepijpt, Geneukt, Spanken, Gay Sauna, Sex Cinema, Dubbele Penetratie, Trio, Gangbang en meer.
lakbroek
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 mei 2018 11:33
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: CD turk bottom slet welke top morgen 14-12-2018 wie ?

Bericht door lakbroek »

Heerlijk kontje heb je! X
Gebruikersavatar
turksebttm27
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2013 18:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: CD turk bottom slet welke top morgen 14-12-2018 wie ?

Bericht door turksebttm27 »

lakbroek schreef:Heerlijk kontje heb je! X

dankje wel