CD turk bottom slet welke top morgen 17-12-2018 wie ?

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
turksebttm27
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2013 18:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

CD turk bottom slet welke top morgen 17-12-2018 wie ?

Bericht door turksebttm27 »

hallo ik ben 28 jaar bottom onderdanig ik ben voor veel in ik heb dikke ronde zacht strak kontje ik ben in voor geneukt worden pijpen trio gangbang kinky spank spanned fist vrouw lingerie en meer ik heb niet veel ervaring in cinema ik ben beetje verlegen ik zoek ook iemand die mij daar helpt met mijn kontje laten neuken daar geile boys enzo.
3e20149514bced99dfb7211175c40ec1 - kopie - kopie 1.jpg
Laatst gewijzigd door turksebttm27 op 16 dec 2018 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben Crossdresser dikke ronde zachte kontje ik ben echt open voor veel Door Vrouw: Geneukt worden door vrouwen met dildo of gefist. Door man Gerimt, Pijpen, Gepijpt, Geneukt, Spanken, Gay Sauna, Sex Cinema, Dubbele Penetratie, Trio, Gangbang en meer.
lakbroek
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 mei 2018 11:33
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: CD turk bottom slet welke top morgen 14-12-2018 wie ?

Bericht door lakbroek »

Heerlijk kontje heb je! X
Gebruikersavatar
turksebttm27
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2013 18:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: CD turk bottom slet welke top morgen 14-12-2018 wie ?

Bericht door turksebttm27 »

lakbroek schreef:Heerlijk kontje heb je! X

dankje wel
Ik ben Crossdresser dikke ronde zachte kontje ik ben echt open voor veel Door Vrouw: Geneukt worden door vrouwen met dildo of gefist. Door man Gerimt, Pijpen, Gepijpt, Geneukt, Spanken, Gay Sauna, Sex Cinema, Dubbele Penetratie, Trio, Gangbang en meer.
Rubindream
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jan 2018 18:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Noord holland
Contacteer:

Re: CD turk bottom slet welke top morgen 14-12-2018 wie ?

Bericht door Rubindream »

Prachtige geile ronde billen, mooie lange kousen heerlijk! Ik wil je graag eens in de cinema zien dan zou ik je brutaal bij je pik pakken en naar de darkroom leiden. Je op je knieën voor een gloryhole zetten en je mijn slanke kale pik in je mond stoppen. Terwijl ik langzaam door jou stijf gepijpt wordt pak ik de pik die door de gloryhole te voorschijn komt en trek hem af. Nu laat ik je voorover bukken en stop de vreemde pik in jouw mond. Ik ga achter je staan, betast die mooie ronde billen, maak mijn vingers nat en speel met je gaatje. Met mijn andere hand pak ik je pik en je zak en trek ze strak naar beneden. Ik duw mijn pik tussen je billen en terwijl ik je neuk, pijp je de gloryhole pik klaar. Geil geworden voel ik je pik in mijn hand stijf worden en kom ik klaar. Wanneer zie ik je, komende donderdag, lekker vroeg schoonheid?
Rubindream
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jan 2018 18:40
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Noord holland
Contacteer:

Re: CD turk bottom slet welke top morgen 14-12-2018 wie ?

Bericht door Rubindream »

Lijkt me heerlijk als er meerdere pikken uit de glory holes steken, kunnen we dat niet regelen, tegen de wand met in beide handen een mooie pik en dan ook zelf afgezogen worden, geil. Ik ben ook wel eens gepijpt terwijl ik naar een stel stond te kijken, netjes vroeg hij of ik er bezwaar tegen had als hij mijn pik in zijn mond zou doen. Ik knikte instemmend, bleef cool naar het stel staan kijken terwijl ik werd afgezogen. De omstanders keken naar me maar het liet me koud. Toen ik bijna kwam trok ik hem overeind en liep ik naar de cinema, hij erachteraan en toen hij bij me stoel aan kwam, heb ik hem staand voor het hele publiek afgezogen. Hij had het niet meer en kwam, bedankte me zelfs, geweldig
Gebruikersavatar
turksebttm27
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2013 18:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: CD turk bottom slet welke top morgen 14-12-2018 wie ?

Bericht door turksebttm27 »

Rubindream schreef:Prachtige geile ronde billen, mooie lange kousen heerlijk! Ik wil je graag eens in de cinema zien dan zou ik je brutaal bij je pik pakken en naar de darkroom leiden. Je op je knieën voor een gloryhole zetten en je mijn slanke kale pik in je mond stoppen. Terwijl ik langzaam door jou stijf gepijpt wordt pak ik de pik die door de gloryhole te voorschijn komt en trek hem af. Nu laat ik je voorover bukken en stop de vreemde pik in jouw mond. Ik ga achter je staan, betast die mooie ronde billen, maak mijn vingers nat en speel met je gaatje. Met mijn andere hand pak ik je pik en je zak en trek ze strak naar beneden. Ik duw mijn pik tussen je billen en terwijl ik je neuk, pijp je de gloryhole pik klaar. Geil geworden voel ik je pik in mijn hand stijf worden en kom ik klaar. Wanneer zie ik je, komende donderdag, lekker vroeg schoonheid?

lekker hoor :P ik kan donderdag ook komen :P kan je je kik of whatsapp geven via prive bericht?
Ik ben Crossdresser dikke ronde zachte kontje ik ben echt open voor veel Door Vrouw: Geneukt worden door vrouwen met dildo of gefist. Door man Gerimt, Pijpen, Gepijpt, Geneukt, Spanken, Gay Sauna, Sex Cinema, Dubbele Penetratie, Trio, Gangbang en meer.
Gebruikersavatar
turksebttm27
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2013 18:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: CD turk bottom slet welke top morgen 14-12-2018 wie ?

Bericht door turksebttm27 »

Rubindream schreef:Lijkt me heerlijk als er meerdere pikken uit de glory holes steken, kunnen we dat niet regelen, tegen de wand met in beide handen een mooie pik en dan ook zelf afgezogen worden, geil. Ik ben ook wel eens gepijpt terwijl ik naar een stel stond te kijken, netjes vroeg hij of ik er bezwaar tegen had als hij mijn pik in zijn mond zou doen. Ik knikte instemmend, bleef cool naar het stel staan kijken terwijl ik werd afgezogen. De omstanders keken naar me maar het liet me koud. Toen ik bijna kwam trok ik hem overeind en liep ik naar de cinema, hij erachteraan en toen hij bij me stoel aan kwam, heb ik hem staand voor het hele publiek afgezogen. Hij had het niet meer en kwam, bedankte me zelfs, geweldig
lekker ik ben gek op gangbang
65c701e0-28d0-4765-a8d8-2ca59cbb5f4f.jpg
d65e89689b43936c3b004db564a61193 1.jpg
20180919_015449.jpg
Ik ben Crossdresser dikke ronde zachte kontje ik ben echt open voor veel Door Vrouw: Geneukt worden door vrouwen met dildo of gefist. Door man Gerimt, Pijpen, Gepijpt, Geneukt, Spanken, Gay Sauna, Sex Cinema, Dubbele Penetratie, Trio, Gangbang en meer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten