Wie o wie komen er vrijdag as naar Hilversum nog meer meiden of zit ik er straks alleen.
GR Rianne
Vrijdag 21 / 12
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Vrijdag 21 / 12
GR Rianne
-
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Vrijdag 21 / 12
Hoop ieder geval op schone frisse mensen zo ik er zelf oom druk mee ben , en niet van die viesterds in kleren en beetje loeren en graaien bah daar is niks aan wees sportief en kom bloot en fris ieder geval.
- Rubindream
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: Vrijdag 21 / 12
Lieve Rianne,
Alleen zeker niet, ik doe er alles voor om jouw te pleasen, wat een heerlijk T-shit vol, Geen half werk. Ik kleed me uit en maak je gek. Iedereenmag kijken hoe ik je tegen de wand ontdoe van al je kleren en je opgeil totdat je smeekt om je te nemen. Je shirt omhoog, je borsten vol en tepels stijf. Mijn handen over je lijf en hoe ik mijn erectie langzaam tussen je benen schuif. Je gekreun maakt me alleen maar geiler terwijl je in me klimt en je me geen ruimte meer geeft. Ik til je op en je zakt op me geile pik. Ik neuk je diep en stevig, je aanbidders kijken naar ons spel en willen ook. Ik pak een geile pik en stuur hem recht in je natte klit. Hij beweegt hem met ferme stoten totdat jij gillend tot een orgasme komt, donderdags?
Alleen zeker niet, ik doe er alles voor om jouw te pleasen, wat een heerlijk T-shit vol, Geen half werk. Ik kleed me uit en maak je gek. Iedereenmag kijken hoe ik je tegen de wand ontdoe van al je kleren en je opgeil totdat je smeekt om je te nemen. Je shirt omhoog, je borsten vol en tepels stijf. Mijn handen over je lijf en hoe ik mijn erectie langzaam tussen je benen schuif. Je gekreun maakt me alleen maar geiler terwijl je in me klimt en je me geen ruimte meer geeft. Ik til je op en je zakt op me geile pik. Ik neuk je diep en stevig, je aanbidders kijken naar ons spel en willen ook. Ik pak een geile pik en stuur hem recht in je natte klit. Hij beweegt hem met ferme stoten totdat jij gillend tot een orgasme komt, donderdags?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten