Voor het eerst samen met Mijn Anna naar de EC

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Anna en Niels
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jan 2019 13:45
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Voor het eerst samen met Mijn Anna naar de EC

Bericht door Anna en Niels »

Vandaag voor het eerst samen met Anna naar de EC geweest.

We kwamen rond 12 uur de winkel binnen. Daar vroegen ze of we een kleine rondleiding wilde krijgen. Ik zei dat dat ik dat wel voor mijn rekening nam. Het was gelukkig rustig. ik liet haar de stoel zien en de bioscoop zaal we liepen door naar achteren om haar de sling en het kruis te laten zien maar zoals altijd is het altijd moeten je ogen erg wennen aan het weinge licht. we gingen ons uit kleden. ze had mooie zwarte pumps aan met zwarte kousen, omhoog gehouden door haar a symetrische laklook topje. ze zag er prachtig uit ik nam haar mee naar de bioscoopzaal en gingen vooraan zitten mijn pik was halfslap ik pakte haar hoofd en duwde haar mond helemaal om mijn pik en hield haar zo vast zodat mijn pik aanzwelde in haar mondje ik voeld dat het moetilijke r voor haar werd en bield haar nog even zo vast nadat mijn pik goed hard was nam ik haar mee naar de centrale zaal en zette haar tegen de muur en deed haar een blinddoek om, en nam heer meer naar de darkroom.

Ik pakte haar handen en maakte haar vast aan het kruis ik deed haar lkleine zwarte stringetje uit en bond haar enkels ook vast. ik maakte mijn handen goed nat met glijmiddel en bevoelde haar kutje en kontje. ik vingerde haar met drie vingers ze heeft nog nooit gespoten en dat deed ze vandaag ook niet ik had als verrassing de womanizer meegenomen en begon haar klitje te stimuleren. ik pakte een rubberen buttplug en begon ook haar kontje te neuken. ze kwam langdurig en trillend klaar ik hoorde haar hakjes tappend trillen op de tegels.

ik zei tegen haar kom ik ga je neuken in de sling. ik maakte haar enkels los en haar polsen maar draaide haar om en maakt haar polsen weer vast zette haar zo neer dat haar kontje mooi voorovergebogen voor me stond. met mijn meegenomen flogger geselde ik haar billen en liet de lederen strengen onderdoor gaan zodat ze ook haar kutje beroerden.
ik was verbaast over hoeveel ze kon verdragen. ik gaf haar een ferme tik op haar rechter bil en nog een ze vroeg me mag mijn andere bil ook.
deze sloeg ik nog harder en de recter weer en de linker steeds scherper werd de lijn tot ze Oranje riep. oke zei ik nog drie en jij mag tellen. nad de laaste drie maakt ik haar los en zette haar op de slling.

ik pakte een condoom en maakte haar kontje goed nat zodat mijn pik makkelijk dieo in haar kontje kon verdwijnen. ik neukte haar en maakt ook gebruik van de womanizer ze vroeg zich af of de kettingen niet te veel herrie maakten. ik stelde haar gerust dat niemand het kon horen ze kon immers niets zien en zag niet dat we omringt werden door een 5 tal naakte mannen.

Hierna liet ik haar uit de sling stappen en nam haar mee naar de stoel en ik ging daar zelf op zitten. en pakte haar hoofd en duwde haar hoofd zodat mijn pik diep in haar keel verdween. ze vergat door haar neus te ademen zodat ze snakkend naar lucht mijn pik met haar mond los liet. nu mocht haar blinddoek pas af ze keek rond en zei ooh ben ik hier hahah ze ging verder waar haar gulzige mondje was gebleven .ze pijpt me zo lekker en diep en duwde haar vingertje in mijn kontje. ik zei misschien zit er wel wat in de tas. daar haalde ze een kleine rubberer buttplug uit die ze bij mij naar binnen duwde. ze vroeg of ze mijn zaad mocht hebben ik stemde toe. ik nam haar mee naar de darkroom en kropen samen in een hokje waar ze op haar knieen mijn pik heerlijk leegzoog.

na samen nog even wat gedronken te hebben vonden we het voor zo n eerste keer wel genoeg. wie weet komen we snel weer.

PS mijn complimenten voor de aanwezige heren ik had zegevraagt om zich niet te mengen in ons seks spel en daar hebben ze zich ook keurig aan gehouden.

Niels
Laatst gewijzigd door Anna en Niels op 04 jan 2019 01:45, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Voor het eerst samen met Mijn Anna naar de EC

Bericht door Benno »

Hallo Anna en Niels,
De beste wensen voor 2019
Niels ken ik al wat langer. Anna heb ik een tijdje terug voor het eerst gezien.
Het lijkt mer erg leuk om jullie een keer samen in EC tegen te komen.
Spannend dat jullie deze reis samen aan het ondernemen zijn.
Maak er een mooi jaar van samen.
Liefs,
Benno
Anna en Niels
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jan 2019 13:45
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Voor het eerst samen met Mijn Anna naar de EC

Bericht door Anna en Niels »

Dank je wel Benno! Voor jou ook de beste wensen!
Anna en Niels
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jan 2019 13:45
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Voor het eerst samen met Mijn Anna naar de EC

Bericht door Anna en Niels »

Hier een verslagje van Anna...

Onderweg met Niels naar Amersfoort voelde ik me een beetje gespannen en opgewonden bij het vooruitzicht de EC te gaan bekijken en ervaren. Ik wilde deze kennismaking eigenlijk met iemand anders dan Niels doen, omdat hij al zoveel ervaring had opgedaan zonder mij. Ik dacht dat het voor hem misschien saai zou zijn, met de vrouw die hij al zo lang kent. En dat het ongemakkelijk voor ons beiden zou zijn. Niets bleek minder waar... Niels had ons bezoekje goed voorbereid en ik heb een heerlijke kant van hem ontdekt. Hij is beschermend, attent en tegelijkertijd dominant en dwingend. Een heerlijke combi. Terwijl ik dit typ, zo'n 7 uur later, gloeien mijn billen nog na en word ik nog steeds nat bij de herinnering.

Eenmaal binnen gaf Niels me eerst een rondleiding. Er waren enkele mannen aanwezig, die ons vriendelijk begroetten. De darkroom was heel erg dark, ik kon nauwelijks iets onderscheiden. Niels vertelde dat ik later meer zou kunnen zien, als mijn ogen aan het donker gewend waren. Dat was zijn eerste leugentje, want hij blinddoekte me nadat we even in de cinema hadden gezeten. Het was ongelooflijk sexy om niets te zien en alleen maar te volgen en voelen. Niels nam uitgebreid de tijd om mij heerlijk te verrassen en verwennen. Ik werd aan polsen en enkels vastgezet en Niels heeft me met zijn vingers en een dildo (?) bevredigd. Nadat ik de eerste keer klaarkwam, pakte hij mijn heerlijke womanizer erbij. Dat was pijnlijk en heerlijk tegelijk. Ik kon geen kant op. Heb een paar keer oranje en zelfs rood gezegd, waarop Niels meteen reageerde. Wel gaf hij me de opdracht om oranje zo lang mogelijk te verdragen, wat ik natuurlijk braaf deed. En dat was een heel goed idee. Ik ben zo heftig klaargekomen, dat ik even stond te shaken op mijn benen. Gelukkig had ik de handboeien om in te hangen.

Leugentje 2 was dat Niels mij beloofde naar de swing te gaan. Heerlijk idee om hem diep in me te voelen. En ook om lekker te mogen liggen in die heerlijke schommel. Maar in plaats van me mee te nemen, draaide hij me om en maakte mijn polsen opnieuw vast. Ik weet hier even niet meer precies de volgorde, maar ik werd geslagen op mijn billen en mijn kitje met Niels' platte hand en met een flogger. Dat had ik nog nooit meegemaakt, maar het was heerlijk. Niet weten waar en wanneer de pijn komt en zodra het te heftig wordt ebt het eigenlijk alweer weg. Na een paar klappen op mijn rechterbil, gloeide het zo dat ik hem vroeg om even naar links te gaan en dat deed hij.

Het derde leugentje was dat Niels even zou pauzeren met de petsen, maar dat niet deed. Al snel besefte ik dat ik het niet beleefd had gevraagd en ook geen oranje of rood had gezegd. Snel alsnog oranje geroepen waarop hij aankondigde nog 3 klappen te geven en ik moest meetellen. (Mr Grey...) Twee klappen waren best hard, maar te verdragen doordat ik wist dat het de laatste waren. De derde was zachter dan bedoeld... "Je hebt geluk!" zei Niels.

Volgens mij ben ik ook nog in mijn kontje geneukt door hem, maar dat kan ook in de swing geweest zijn. In ieder geval was de swing goddelijk lekker, maar wat maken die kettingen een herrie... Niels gaf aan dat niemand het hoorde, maar ook dat was een leugentje want later bleek dat er voortdurend enkele mannen hadden meegekeken. Erg fijn dat zij ons zo met rust lieten.

In de swing heb ik Niels gevraagd of ik hem mocht pijpen. Ik heb de afgelopen weken geoefend met Niels en kan hem inmiddels bijna helemaal in mijn mond/keel hebben. Heerlijk!
Gelukkig mocht dat, maar ik moest eerst geblinddoekt meelopen naar een andere ruimte.
Niels was in de gynaecologenstoel gaan zitten en ik mocht knielen op het trappetje. Na even gepijpt te hebben mocht de blinddoek af. Toen zag ik de mannen om ons heen en even maakte ik me druk over de geluiden die ik met mijn mond maakte. Maar Niels zei dat ik het goed deed en al snel was ik alleen maar met zijn heerlijke pik bezig. Het lukte lang en diep. Zo lekker dat ik even vergat adem te halen door mijn neus...;-)
Toen ik voelde dat hij bijna klaarkwam, vroeg ik Niels of hij dit in mijn mond wilde doen. Dat heeft hij gedaan... hmmm
Dat is meteen het grote voordeel van seks met mijn vaste partner, want ik met andere mannen zal ik alleen met condoom pijpen. Ik vind dat Niels heerlijk smaakt.

Mijn eerste ervaring in de EC was erg fijn. En smaakt zeker naar meer. Gelukkig denkt Niels daar net zo over.
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Voor het eerst samen met Mijn Anna naar de EC

Bericht door Plumberjack »

Hoi Niels en anna

Bedankt voor jullie verslagen van de eerste keer samen naar ec amersfoort
Fijn dat je nu samen met je eigen Niels gaat , en dat je er zo van geniet .
Ik ken jullie beiden , en weet dat jullie de afgelopen jaren , veel rot dingen meegemaakt hebben .
Fijn dat je een half jaar geleden contact met me opnam anna , en dat ik je in wat dingen heb mogen helpen .
Je bent een hele mooie vrouw , en had graag nog even met je verder gegaan .
Ik hoop dat je met Niels samen heel veel leuke dingen ontdekt , en er van geniet .
Bedankt.

Dikke kuss Jack
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten