Wie heeft er zin om vandaag met mij lekkere geile dingen te ondernemen in de cinema. Ik heb zin om te pijpen en gepijpt te worden, eventueel te zoenen en zou het heerlijk vinden als ik anaal ontmaagd mag worden. Ik ben zelf een goed uitziende 29 jarige jongeman, slank, 193 cm, goed geschapen. Heb interesse in een eveneens goed uitziende jongeman die in ieder geval geschoren is van onderen.
Ik ben er van ongeveer 18.00 tot 20.00 uur, het lijkt me heerlijk om dan iemand te treffen.
Ps. Ik doe alles safe, zowel pijpen als neuken. Als ik heel geil ben misschien pijpen zonder condoom.
Hopelijk tot straks.
Vandaag 21-12 van 18.00 tot 20.00
- Amersfoorter
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Vandaag 21-12 van 18.00 tot 20.00
Hoi jongen,
Klinkt goed. Ik altijd geschoren. Ben wel wat ouder. Ik 43 maar zie er jonger uit. Ik zou vanavond ook kunnen als je zin hebt. Ik pijpliefhebber
Klinkt goed. Ik altijd geschoren. Ben wel wat ouder. Ik 43 maar zie er jonger uit. Ik zou vanavond ook kunnen als je zin hebt. Ik pijpliefhebber
- Amersfoorter
- Contacteer:
Hoi hoi.
Ik was er vanavond iets tegen half 7 en ben rond 20.00 uur weggegaan maar jou in die tussentijd verder niet gezien. Was jij er zelf wel dan? En zo ja wie was je dan?
Ik was er vanavond iets tegen half 7 en ben rond 20.00 uur weggegaan maar jou in die tussentijd verder niet gezien. Was jij er zelf wel dan? En zo ja wie was je dan?
-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Ik was er gewoon, was die jongen in dat roze shirt. Wie was jij?
- Amersfoorter
- Contacteer:
Die lange jongen met roze/rode shirt en spijkerbroek? Die heb ik wel gezien die aan je omschrijving dan voldoet.
Ik had rood gestreepte trui aan. Ik stond vaak in de glory hole of zittend op de achterste stoel in de hoek in de gaycinema. Als jij dat wel was stonden we dus "steeds" dicht bij elkaar.
Ik had rood gestreepte trui aan. Ik stond vaak in de glory hole of zittend op de achterste stoel in de hoek in de gaycinema. Als jij dat wel was stonden we dus "steeds" dicht bij elkaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten