Vorige week vrijdag om 11:30 stond mijn teefje al buiten op mij te wachten voor haar eerste echte kennismaking met de EC. Al eerder had ik haar de ruimtes laten zien nu was ze toe aan haar eerste behandeling.
Slechts gekleed in een kort rokje met open bh eerst even opwarmen in de cinema. De spanning maakte haar al enorm geil en het eerste kutvocht was voelbaar. In de darkroom was het Andreaskruis ons eerste attribuut. Tijdens onze behandeling mag het teefje geen geluid maken en alleen antwoord geven op mijn vragen. Er waren op dat moment 2 mannen aan het kijken naar mijn teefje. Haar tepels en klitje hebben hier een stevige behandeling gekregen waarbij klaarkomen verboden was. Om het vocht weer aan te vullen even wat gedronken.
Daarna door naar het liggende kruis waar ze plaats nam. Haar handen en benen vast gemaakt en de blinddoek om gedaan. Aan de toekijkende mannen aangegeven dat alleen kijken mag. Haar klit met piercing was enorm opgezwollen en enkele geile geluidje kon ze niet onderdrukken (...) wat heeft geleid tot een paar harde tikken op haar kut.
Even terug naar de cinema waar ze mij diep mocht pijpen...dat doet ze overigens heerlijk!
Vervolgens naar de gyneacologenstoel alwaar ze inmiddels als een gewillige teef op had plaatsgenomen. Haar handen hoefden niet vast gemaakt te worden...ze luistert immers goed... Na een stevige behandeling met meerdere vingers moest ze terugtellen van 10 naar 0 en toen mocht ze klaarkomen...dat hebben alle bezoekers gehoord...wat geil zeg!
Tenslotte heeft ze mij in de cinema gepijpt en keurig alle zaad doorgeslikt, trots op haar!
---
Tenslotte een compliment voor de aanwezige mannen, met respect toegekeken zodat we de volgende week zeker weer verder gaan. Bedankt!
Geweldige introductie
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Geweldige introductie
hallo, rut.ger
ik was een van die mannen die er bij stond te kijken, mmmmmmm
toen ze op dat kruis lag had ik er eigenlijk op de knieën tussen willen komen om haar heerlijke kutje heerlijk af te beffen, maar helaas moest ik op een afstand toekijken
Misschien tref ik jullie wel weer een keertje, en mag ik weer getuige zijn van 2 heerlijke geile mensen.
Trouwens wat kun jij heerlijk vingeren, je weet precies wat ze lekker vind.
misschien tot snel, dan kom ik maar weer kijken
ik was een van die mannen die er bij stond te kijken, mmmmmmm
toen ze op dat kruis lag had ik er eigenlijk op de knieën tussen willen komen om haar heerlijke kutje heerlijk af te beffen, maar helaas moest ik op een afstand toekijken

Misschien tref ik jullie wel weer een keertje, en mag ik weer getuige zijn van 2 heerlijke geile mensen.
Trouwens wat kun jij heerlijk vingeren, je weet precies wat ze lekker vind.
misschien tot snel, dan kom ik maar weer kijken

Hi Andre,
Bedankt voor de complimenten
Als we binnenkort weer gaan zal ik je en PB vantevoren sturen want er komt een dag dat ze verder moet gaan dan alleen toekijken...
Bedankt voor de complimenten

Als we binnenkort weer gaan zal ik je en PB vantevoren sturen want er komt een dag dat ze verder moet gaan dan alleen toekijken...

-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
oke, zou geweldig zijn.
Ik hoor het graag van je.
Deze warme tong staat er klaar voor.
tot snel