Geile middag gehad

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
waternimf
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Geile middag gehad

Bericht door waternimf »

Vandaag moesten we de weg op en natuurlijk ook weer terug naar huis en ja langs amersfoort.
We wilde er al eerder heen maar goed het kwam er niet van (helaas).
Nu wilde ik eerst een berichtje plaatsen dat we kwamen maar dat wilde niet lukken en maar even gebeld en er zou wel het een en ander zijn ik dacht misschien is het heel erg rustig ivm de 2 meiden die vanavond komen.
Even over half 4 zijn we de cinema in gegaan.
Snel de spullen in de lockers en we werden al aangekeken van leuk een stel.
Dus wilde ik eerst even de cinema in.
Ik kon net gaan zitten want er waren aardig wat mannen die belangstelling hadden.
Ik werd al snel door handen afgetast en kreeg gelijk een lekkere lul voor me om te trekken.
Ook van achter voelde ik een paar handen me borsten vast pakken heerlijk hoor, en ik had al snel 2 lullen in mijn handen..
Er werd respectvol met me omgegaan.
We zijn op het bed gaan liggen waar heer 1 initiatief nam heerlijk pijpen,trekken neuken en veel klaar komen, heer 2 wat jonger kwam ook al snel en er was nog een derde persoon.
Heerlijk wat heb ik genoten mannen.
Ook een aantal oudere mannen aanwezig ok snap ik hun willen ook hun ei kwijt alleen snappen ze een afwijkende hand niet of gebaren maar goed had geen zin de middag laten verpesten.
Even wat gedronken na rondje 1 toen we nog even na zaten te kletsen ik denk we gaan zo naar huis.
Totdat nummer 4 vroeg of ik wat exhibionistisch ben en wat gekletst hoe en wat,wat geil was enz.
Dus hij zat al snel lekker aan zijn lul en later naakt op de bank mij uit te dagen wat me mega geil maakte.
Maar ik mocht lekker zitten vingeren enz iets wat ik erg eng vond maar ohhh wauw wat geil je hebt echt me over een drempeltje geholpen.
Daarna ben ik lekker geneukt door hem heerlijk wauw zalig .
Als afsluiter nog iemand lekker klaargepijpt en toen was het wel gedaan, het werd stiller en ook wij zijn goed 17 uur weg gegaan.
We twijfelde heel even wel niet maar zijn mega blij dat we gegaan zijn want ik heb een heerlijke geile middag gehad.
Mannen bedankt
Liefs waternimf
Gezellig bistel wat voor veel open staat
bert_junior
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Geile middag gehad

Bericht door bert_junior »

Het was inderdaad een erg leuke ontmoeting, gelukkig van jouw kant ook een plezierige :)

hopelijk tot snel weer in de cinema
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten