He Heren,
Donderdag 11 april ben ik zeer geile Travo beschikbaar voor geile sex.
Ik ben blond lekker opgemaakt en hoge hakken kousen en de rest naakt denk ik.
Ik ben voor van alles in, zou lekker gebruikt willen worden. Ben gek op lekker pijpen, en als toetje wil ik heer vraag een lekkere bukkake. Ik ben vanaf 1300 uur tot 1600 uur. Wie komt er en zijn er nog lekkere geile wensen?
X Travo Lina
Geile middag
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
- tvpijper
- Leeftijd: 49
- Geaardheid bij stel: Non-binair
- Contacteer:
Re: Geile middag
Leuk dat je weer gaat. Ik ben zaterdag geweest en heb veel gepijpt. Denk erover om me voortaan ook te laten neuken, als daar interesse voor is. Safe natuurlijk. Mischien een keer samen gaan?
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.
-
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
Heren,
Dank voor alle pb berichten , jammer dat jullie het niet gewoon posten!!
Maar het gaat een geile middag worden, om ook de rest van de lezers even op de hoogte te stellen.
Vragen zijn via pb ben je in voor een gangbang , ja heerlijk je kan mij geen groter plezier doen.en heren dat heb ik niey gezien op de pb ik wil heel graag worden ondergespoten. We gaan knallen morgen ik zal zorgen dat ik er klaar voor ben!
X Limda
Dank voor alle pb berichten , jammer dat jullie het niet gewoon posten!!
Maar het gaat een geile middag worden, om ook de rest van de lezers even op de hoogte te stellen.
Vragen zijn via pb ben je in voor een gangbang , ja heerlijk je kan mij geen groter plezier doen.en heren dat heb ik niey gezien op de pb ik wil heel graag worden ondergespoten. We gaan knallen morgen ik zal zorgen dat ik er klaar voor ben!
X Limda
- tvpijper
- Leeftijd: 49
- Geaardheid bij stel: Non-binair
- Contacteer:
Hoe was het? Lees graag verslagen!
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.