Dinsdagmiddag 16 april pijpsletje

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
MrAlex1981
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2019 14:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Dinsdagmiddag 16 april pijpsletje

Bericht door MrAlex1981 »

Bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door MrAlex1981 op 03 aug 2020 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
carrera996
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 dec 2010 12:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Dinsdagmiddag 16 april pijpsletje

Bericht door carrera996 »

Helaas gemist........ik was er die ochtend..................en dus te vroeg weggegaan.....stom stom stom.............. :shock:
Gebruikersavatar
Michael43
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 aug 2013 12:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Dinsdagmiddag 16 april pijpsletje

Bericht door Michael43 »

Dinsdagmiddag was ik met een klein groepje mannen aanwezig in Arnhem. Op dat moment was er een volle dame bezig in de gloryholes, vooral met haar man of vriend. Ze moest erg wennen vertelde ze, wat op zich logisch is.
Nadat zij vertrokken werd het rustig in de EC, en was ik bijna van plan om weg te gaan totdat ik hoorde dat Mr. Alex en zijn sletje binnenkwamen.
Dat was voor mij een hele goede reden om te blijven want het jonge sletje was ongelooflijk mooi, geil en dienstbaar.
Ze namen plaats in de filmzaal en iedereen hield wat afstand, ze verwende haar Mr. uitgebreid en het viel op wat een mooie oogopslag ze tijdens het pijpen had. Mr. vertelde haar dat ze moest dienen en wees man nummer 1 aan, ze kroop over de grond naar hem toe en begon hem te pijpen, uiteraard hield de mooie meneer 1 het niet lang en kwam klaar in haar mond. Dank u, murmelde ze met haar mond nog vol. Ze kroop terug naar de Mr. en die wees haar de tweede man aan, we noemen hem meneer 2. Ook daar deden haar orale kwaliteiten het goed en binnen een paar minuten liep haar mondje weer over. Een op het bed zittende meneer (3) kwam nu aan de beurt en die was erg snel klaar. Steeds als er iemand in haar mooie mondje spoot zette Mr. een streepje net boven haar borsten. Ik stond ondertussen in vol ornaat klaar en de MR. wees op mij, kan je snel klaarkomen vroeg hij....ik kan alles antwoordde ik, dus ook snel klaarkomen ;-). Ik ben graag de nummer 4, dan heeft ze er al 1 meer dan in Amersfoort zei ik. Daarop kwam het geile, gedienstige pijpsletje naar mij toe en begon mij heerlijk te pijpen, afwisselend en je zag dat ze soms moeite had met hem heel diep nemen, maar ze deed meer dan haar best. Ik vertelde haar ook dat ze snel leerde, en kondigde aan dat haar mondje een nieuwe lading kon verwachten. Daarop verhoogde zij haar tempo en liet ik mijn zaad diep in haar slette-keeltje stromen. Ze keek mij met onderdanige ogen aan en zei dank u. Het vierde streepje werd op haar borst gezet. Toen ze even later de EC verlieten waren de streepjes duidelijk te zien boven haar kleding, een geile herinnering aan een gedienstig uurtje.
MrAlex1981
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2019 14:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dinsdagmiddag 16 april pijpsletje

Bericht door MrAlex1981 »

Bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door MrAlex1981 op 03 aug 2020 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
MrAlex1981
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2019 14:45
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dinsdagmiddag 16 april pijpsletje

Bericht door MrAlex1981 »

Bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door MrAlex1981 op 03 aug 2020 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Dinsdagmiddag 16 april pijpsletje

Bericht door JohnV »

Wat een waanzinnig geil verhaal van Joyce en wat een heerlijke, geile slet is het. Wanneer denken jullie weer naar Amersfoort te komen, Dan ga Ik al mn zaad voor haar opsparen......
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten