Deze middag 5 januari

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
ruis007
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Deze middag 5 januari

Bericht door ruis007 »

Deze middag voor het eerst de Hetero Cinema in Amersfoort bezocht. En jawel, ik had direct geluk:
er was een stel aanwezig.

Waar zij een hele lekkere dame is met een Aziatisch uiterlijk (Indonesisch? kan het helaas altijd een beetje moeilijk inschatten...).

Even haar harde bruine tepeltje gelikt en erin geknepen en haar klitje bevingerd en gevoeld hoe strak en stevig haar lichaam was. Mocht haar vervolgens met toestemming van haar man neuken, staande, van achteren. Van enthousiasme hield ik het dit keer niet heel erg lang uit voordat ik lekker klaarkwam in haar strakke kutje. Lekker stevig neuken was het, hmmm. Ben blij nu, ik had het nog nooit eerder gedaan met een Aziatische vrouw.

Het smaakte wat mij betreft overigens naar meer, dus stel: mochten jullie dit lezen. Ik zou graag nog een keer nader kennismaken. Ik hou o.a. van lekker lang (vandaag liep het anders) en stevig (beetje rapeachtige sex vind ik erg lekker) en ik kan makkelijk meerdere keren op een avond of middag.

Mijn mailadres: peterrdv@hotmail.com (nee inderdaad niet mijn echte mailadres maar deze wordt toch al overspoeld met spam, dus deze durf ik hier wel neer te zetten ;)

Bedankt stel voor de leuke ervaring en primeur!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten