Anna aan het swingen

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Anna en Niels
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Anna aan het swingen

Bericht door Anna en Niels »

Gisteren was het zover. Ik zou alleen naar de EC gaan. Zonder Niels dus. Ik wist dat Evan in de Flint op mij zou wachten. Ik wist van onze gezellige Kik-groep dat hij lief, attent en grappig was en dat hij goed voor mij zou zorgen. Maar ik wist natuurlijk niet of er ook een klik tussen ons zou zijn...
De rit ernaar toe heb ik helemaal met Toms instructies gereden en zelfs toen nog een afslag gemist. De zenuwen gierden door mijn lijf. Mijn favoriete muziek zachtjes op de achtergrond en vooral diep doorademen..

Bij de parkeerautomaat zagen we elkaar voor het eerst. Wat een leuke man en een heerlijke aftershave... Het contact voelde vanaf het eerste moment goed en vanzelfsprekend.
In de cinema hadden we allebei een eigen kluisje. Ik had een jurkje aan over mijn setje, dus kon me in de cinema snel uitkleden, hoge hakken aan en klaar. Eerste complimentje van Evan te pakken. Er was best een aantal mannen, en de bank was vol. Toch eerst even een kopje koffie gepakt, om even verder kennis te kunnen maken. Ik kreeg het trouwens niet zelf voor elkaar met het apparaat, was er te gespannen voor. Evan gelukkig wel.

We hebben even op het matras gezeten, maar erg ongemakkelijk om te kletsen als de mannen eromheen allemaal stil zijn. Evan stelde voor in de cinema te gaan zitten. Prima idee. Vooraan was plek en door het gesprek raakte ik mijn spanning snel kwijt. Naar elkaar uitgesproken dat we elkaar echt leuk vinden en dat we eerlijk zullen zijn over onze wensen.

Niels had van tevoren een hele lijst met Do's en Don'ts opgesteld, om mijn veiligheid voorop te stellen. Die lijst had hij wel gedeeld met Evan, maar was vooral voor mij bedoeld, omdat ik geneigd ben mijn grenzen uit het oog te verliezen in het contact met anderen. Verder had ik als belangrijkste opdracht genieten. En als bonusopdracht het neuken met twee verschillende mannen, maar alleen als er een klik was.
Ik merkte al snel dat ik de lijst niet nodig had, Evan is heel sensitief en gericht op mijn genot.

We zijn best een tijdje in de cinema gebleven. Begonnen met heerlijk zoenen en pijpen. Evan smaakt heerlijk, ik heb gelikt, gezogen en geprobeerd hem helemaal in mijn keel te krijgen, dat lukte net niet. Als ik verder had geduwd was mijn kaak misschien uit de kom gegaan. Het tempo afgewisseld, dat vind ik zo geil om te doen... mmmm

We verplaatsten ons naar het matras, waar we in verschillende standjes geneukt hebben. Ik weet de volgorde niet meer, maar wel dat ik twee keer heerlijk ben klaargekomen. In ieder geval één keer in doggystyle waarbij ik Evans gespierde onderarm vasthield.
Als laatste standje mocht ik bovenop om hem te neuken. Ik werd me even bewust van de omgeving en het aantal mannen dat inmiddels in de bioscoop zat. Evan zag het en vroeg wat ik daarvan vond... erg onwennig vooral. Ik zei dat ik voor het beeld zat, maar volgens Evan zouden de mannen daar vast geen moeite mee hebben...

Allebei verhit en bezweet besloten we een pauze te houden. Er was plek op de bank en we hebben lekker tegen elkaar aan zitten kletsen met een bekertje water. Na een tijdje bood Evan me nog wat water aan, maar dat moest ik wel eerst verdienen door hem even te pijpen... dat zijn de beste opdrachtjes.
Hij vertelde dat hij me wilde beffen en neuken en daarna mocht ik hem klaarpijpen. Terug naar de cinema om de goede plannen uit te voeren.

Ons plekje rechts vooraan was nog vrij en Evan ging op zijn knieën voor me zitten om me heerlijk te likken. Ik werd even onderbroken door een stem die beleefd vroeg of hij mijn borsten mocht masseren. In trance heb ik nee gezegd en niet eens gekeken welk gezicht er bij de stem hoorde. Daarna stopte Evan om te zeggen dat Benno er was. Hem begroet en even later E ook. Zij kwamen ook in de zaal samen met C van stelbuitenseks.
Al snel maakte Evan klaar waar hij mee was begonnen en verloor ik de omgeving weer uit het oog. Ik kwam heerlijk klaar waarna hij heel zachtjes zoende op de binnenkant van mijn bovenbenen.
Vervolgens ben ik voorover gebogen tegen het matras en heeft Evan me stevig en diep geneukt. Voor mij het lekkerste standje. Ik heb niet de zaal in gekeken en kon me helemaal overgeven aan het heerlijke intense gevoel. Eén arm naar achteren om contact te houden met Evans hand. Het was zoooo lekker.
Daarna gevraagd of ik hem mocht klaarpijpen. Dat mocht... weer terug naar de stoelen, waar ik op mijn knieën op de grond ben gaan zitten. Benno en C maakten gebruik van het matras dat inmiddels was vrijgekomen. Dat zag er ook lekker uit.

Teug met mijn aandacht naar de heerlijke pik voor me... na even spelen had ik een tempo gevonden dat we allebei lekker vonden. Evan zei dat hij klaarkwam en ik heb zijn zaad zo goed mogelijk doorgeslikt en hem daarna nog even heerlijk zachtjes gezogen en gelikt. Supergeil om te doen. Hij bedankte mij en ik bedankte hem... lief momentje.

We zijn nog even koffie gaan drinken en ik zei dat ik zo naar huis zou gaan. In de vooronderstelling dat Evan nog zou blijven voor een nadere kennismaking met E, maar deze gentleman zei dat hij met mij zou vertrekken. Hij was voldaan en tevreden. Net voor we weggingen kwam er nog een leuke man uit de Kikgroep binnen, D. Als hij er eerder was geweest had ik misschien mijn bonusopdracht met hem kunnen uitvoeren, maar ik denk dat mijn hoofd daar sowieso niet naar stond. Ik ben helemaal opgegaan in Evan en hij in mij en dat voelde heel fijn en bevredigend.

Wel leuk om je gezien te hebben D. Ik hoop je nog eens tegen te komen.

De weg naar huis heb ik in een heerlijke ontspannen roes afgelegd. Wel met behulp van Tom, voor de zekerheid. Thuis meteen even onder de douche gesprongen, maar s avonds merkte ik dat er op mijn hand nog een zweempje te ruiken was van Evans lekkere luchtje... waarschijnlijk verbeelding.

Niels was tevreden en trots. We hebben sinds gistermiddag al drie keer seks gehad... wat een heerlijk pad zijn wij samen ingeslagen.
SnowcarGo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Anna aan het swingen

Bericht door SnowcarGo »

Wauw, heerlijk verslag en klinkt als een geweldige ervaring.
Fijn dat het zulk lekker genieten was ;)
Anna en Niels
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Anna aan het swingen

Bericht door Anna en Niels »

Dank je wel SnowcarGo!

Er is iets wat ik vergeten ben te vermelden.

Toen wij even pauze hielden, kwam er een mooi stel binnen. Een slanke vrouw met halflang donker haar en haar partner. Ik denk voor een rondleiding. Ik moest denken aan mijn eerste bezoek aan deze spannende wereld, een dag in december waarbij veel vaste ECbezoekers met elkaar hadden afgesproken. Ik ben daar door Niels geïntroduceerd. Ik vond het toen zo vreselijk spannend en was blij toen we weggingen. Het is heel heftig om van niets naar de EC te gaan.

Wat het voor mij vooral makkelijker maakte was het contact met enkele dames. Niels kende veel mensen en stelde mij voor. De vrouwen die ik toen sprak, begrepen dat onzekere gevoel maar al te goed en stelden mij erg op mijn gemak. Hierdoor was ik geïntrigeerd en nieuwsgierig naar meer. Bij mijn eerste bezoek aan de EC een aantal weken later, was het gelukkig rustig en heeft Niels mij heel voorzichtig laten kennismaken met de mogelijkheden van de EC. Hij heeft mij geblinddoekt zodat ik me alleen op hem en mijn gevoel kon richten.

Langzaamaan ben ik er steeds meer van gaan genieten om te kijken en gezien te worden. En vind ik het fijn om mijn grenzen telkens iets verder te verkennen.

Wat ik hiermee zeggen wil, is dat ik opmerkte dat het met name voor de dame erg overweldigend leek om in de EC te zijn. En dat ik me dat zo goed kon voorstellen. Achteraf zou ik haar graag hebben benaderd om een praatje te maken, maar op dat moment durfde ik dat niet.

Mocht het betreffende stel dit lezen, pm kan altijd!

Liefs Anna x
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten