wie vanavond?

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
nicebody
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

wie vanavond?

Bericht door nicebody »

hey mensen,

ik ben gisteren voor het eerst naar EC geweest..... wat een feestje was dat.
het begon rustig met 1 ander in de gayzaal die al snel naast mij kwam zitten en me heerlijk begon te pijpen.
het duurde niet lang of er stond een 2e persoon achter ons die gretig mee deed en waarvan ik zijn lekkere lul ook heerlijk in mijn mond nam.
toch wat lastig met zijn 3e tussen de stoeltjes dus we zijn naar de verhoging verplaatst waar ik helemaal naakt op ging liggen.
ondertussen was er een 4e man bijgekomen begon zich lekker af te trekken op dit schouwspel.
ik werd goddelijk gepijpt, lekker langzaam,de balzak werd niet vergeten en zorgde ervoor dat ik niet te snel klaar kwam.

nadat de eerste zaadlozing over mij heen spoot hield ik het ook niet meer en kwam heerlijk klaar...

nu zit ik er over te denken om dit vanavond weer te willen meemaken en het liefst word ik dan ook door een stevige pik geneukt(altijd nog een wens van mij)

gaat het een beetje druk worden vanavond(uurtje of 19:00??)
tiago
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: wie vanavond?

Bericht door tiago »

Was er net en ben weggegaan om 18.30. Onverrichte zaken. Jammer. Misschien zaterdag of vrijdag na 18h.
Patrick Nice
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: wie vanavond?

Bericht door Patrick Nice »

Hoi NiceBoy, ik ben er vanaf een uurtje of 4 en zal er 's-avonds rond die tijd wellicht nog zijn hoor.
Ik zal je niet neuken want ben niet bottom bi, maar geilen met pikken is altijd goed. Hoop ook dat er dames of stellen zijn. Ik ga geheel naakt en zal ook wel in de stoel in De Darkroom zitten. Vind het heerlijk dat handen met mijn lichaam spelen en mijn tepels bewerken en likken. Terwijl mijn lichaam word verwend kan ik natuurlijk 2 pikken in mijn hand hebben en ook wel 1 in mijn mond hoor (wel met condoom). Misschien tot vanavond......
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast