Indien mijn agenda het toe laat ben ik van plan mogen naar de Pissing party te komen. Het feestje in Arnhem was erg geslaagd.. ben 2 keer in de douche gegaan Maarten helaas geen reactie van de aanwezigen, dus later maar lekker mee gedaan met het aangekondigde stelletje.
Mocht ik morgen aanwezig zijn dan zou ik graag zelf ondergeplast willen worden.. lijkt het je iets? Stuur me gerust een PB..
Groetjes H..
Pissing party
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Pissing party
Helaas laat de agenda het niet toe.. mochten er liefhebbers zijn om eens met een clubje gelijkgestemden af te spreken dan hoor ik het graag..
Gr kinkyboy
Gr kinkyboy
-
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Pony play
- Contacteer:
Gaat voor mij toch ook niet lukken helaas... Ben wel een voorstander om een 'clubje' medestanders te formeren... Ik doe mee in ieder geval!
- Pantyslaafje
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ben wel op de pissingparty geweest, echter er was niet veel te doen. Mannen (alleen mannen) genoeg, maar niemand die iets met het gouden vocht deed. Ik ben nog even in de douche gaan zitten, zat daar in het licht in mijn lingerie maar geen pis. Daarbuiten wel genoeg mensen die wilden voelen en lekker te proeven hadden.
Doe graag mee met een clubje.
Doe graag mee met een clubje.
Verklaring:
Als ik een panty of kousen aan heb, ben ik onderdanig en heb beloofd niemand mijn lichaam te ontzeggen en iedere seksuele opdracht gehoorzamen.
Als ik een panty of kousen aan heb, ben ik onderdanig en heb beloofd niemand mijn lichaam te ontzeggen en iedere seksuele opdracht gehoorzamen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten