Vrijdag morgen .het word een geil dagje ..ik ben opgewonden en heb geile spanning door mn lijf we gaan naar ec Arnhem en hebben geile zin mn klitje voelt geil aan en is super gevoelig .
Nog ff een geil gesprek met mn partner en stappen in de auto ..we komen half 12 aan het is al heel druk binnennstelletjealtijdgeil zijn er we kleden ons om.en er zijn al veel mannen ze staan in.de gang en staan klaar om.mn geile rijpe kutje teneuken.
We gaan eerst naar de bios. Het is er bloedheet airco staat niet aan ..maar dat maak ons niet uit ik pijp mn partner zuig aan zn geile pik en dtop daarna z.n geile ballen in me hoere bekkie mmm.daarna op.bed waar hij me diepen geil neukt zo heerlijk.die grote pik in me kutje mn geile sap wat langs ze ballen loop als ik knijpend klaar kom ervstaan mannen om ons heen ..veel mannen zectrekken geil aan hun pik pff zo opwindend.om tezien mn partner is de baas vandaag. Hij wijs de mannen aan die me mogen neuken en die ik moet pijpen heerlijke geile pikken ..zoveel hihi krijg er geen genoeg van ze neuke me en ik pijp erop los en mn partner geefeen seintje wie ..ik krijg zaad in me bekkie en lik het geil op met mn tong daarna naar het grotr matras waar ik op mn partner ga zitten en neuk hem wild en diep ..even pauze en dan weer verder waar de mannen al weer wachten ik krijg2 vingers in me kutje en hoppa ik spuit alles onder ..hallo..
Helemaal nat me rug me billen ..handdoek en weer verder waar inmiddels het stelletje weer aanwezig zijn een leuk stel.we zien ze voor de eerste x ik pijp de mannen.naast me terwijl mn partner sanne aanraakt en kust en zij pijpt hem eerst omdaarna hard genomen teworden in haar kutje..hij neuk haar hard ik lig naast haar en voel ook alles na een tijd geneukt tehebben ,zijnwij toe aan pauze ik..roken een sig en gaan nog even terug naar het grote matras daar word ik weer genomen en ja ..er waren geile jonge jongens die ik heerlijk hun jonge pik in me bekkie had en kutje ..zo geil.hun jonge zaad in me bekkie .
Als laatste ging ik op mn partner zitten en neukte hem ik glee xalig met mn natte kutje over zn.heerlijke paal.hard en geil...mannen keken hoe zn pik in me kutje gleed zn.paal glom van de geile sappenvan zijn hoertje en stelletjealtijdgeilzat in het hoekje ..ik denk ook tegenieten van onze neukpartij..het was warm ..we moesten afsluiten en gingen naar de bios ..ik beet in xijn tepels en trok xijn geile pik godver wat geil....ik voel nu me klitje alweeer opzwellen .hij neukte me op het matrasje en ging z.n geile zaad spuiten hij neukte me hard mn benen omhoog en toen voelde ik zn pik kloppen en het zaad spoot in mn kut en op mn kut ..was zo geil hè heerlijk ..nou mannen bedankt voir jullue heerlijke pikken en natuurlijk mn partner die geile man van me thanks svhattie .
En leuk jullue ontmoet tehebben en we zullen elkaar vast nog wel een x zien ..en natuurlijk tot snel ..17 juli komen we weer groetjes.Bisteldev
.
Geile pikken bij de vleet
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
-
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Geile pikken bij de vleet
Mooi om te lezen en te zien dat je zo geniet!
Leuk jullie ontmoet te hebben, was een geslaagd dagje!
X Sanne
Leuk jullie ontmoet te hebben, was een geslaagd dagje!
X Sanne
-
- Contacteer:
Ik geniet altijd daar hihi leuk jullie ontmoet tehebben fijn.weekend x
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Ook ik was vrijdag in de cinnema , hoewel ik niet actief was heb ik toch van het "spel " genoten zaker van de dame met blinde krullen
hoeveel pikken heeft verslonden , kon het niet bijhouden ,
ben de volgende keer er ook , hoop dat zij mij dat zij mij dan heerlijk wil leeg pijpen /
Graag dan tot ,
Martin
kon vandaag er helaas niet bij zijn .
hoeveel pikken heeft verslonden , kon het niet bijhouden ,
ben de volgende keer er ook , hoop dat zij mij dat zij mij dan heerlijk wil leeg pijpen /
Graag dan tot ,
Martin
kon vandaag er helaas niet bij zijn .
-
- Contacteer:
Fijn dat je toch genoten heb ik geniet ook als ik opgewonden mannen naar ons spel zien kijken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten