Ff lezen svp

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gesloten
Edja
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Ff lezen svp

Bericht door Edja »

Hey Tepelstreeltjuh....

Volgens mij is het gewoon duidelijk.... 98 % van de bezoekers is geen "Homo" maar Hetro ofwel Bisexueel (waarom heb jij op je foto anders dan toch ook zo'n overheerlijk geil kutje staan?) Als we de keus hebben om een afspraak te maken met een sekspartners zal het toch een vrouw zijn maar bij het gebrek aan.... moet je toch wat .... om je te "ontladen" :o ?
Zelf zal ik ook niet zo gauw een afspraak met een man maken omdat als ik niet geil genoeg ben er niet gelijk voor open sta. Maargoed als ik in de EC ben en heerlijk ben opgegeild dan laat ik me gerust wel lekker pijpen door je hoor... Ik stoor me trouwens ook aan het gedrag van de mannen die ongesjeneerd de aanwezige dame(s) insluiten of zich opdringen. Waarom niet op een afstandje meegenieten en afwachten of je uitgenodigd wordt.... maar nee gelijk er boven op en als ze klaar zijn vertrekken ze gelijk alsof de piepers al op tafel staan :lol:

Veel succes verder met het doorgronden van geile mannen gedrag!
stallion1979
Geaardheid: bi
Leeftijd: 35
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door stallion1979 »

Niet alle mensen reageren op het forum. Er zijn er heel veel bij die maar af en toe online zijn. Sommige ook die alleen maar berichten lezen en nergens op reageren.

Ik denk dat er op elk tijdstip van de dag wel geile mannen in de cinema zijn, dus om op alle gay oproepen te reageren is niet altijd nodig.

Reageren op stelletjes en vrouwen alleen gebeurd veel meer op het forum, omdat die niet altijd aanwezig zijn in de cinema.

Wat dat betreft is het voor gay mannen veel makkelijker contact maken met andere bezoekers op elk willekeurig tijdstip. Dat is natuurlijk weer ons pluspunt voor de gay en bi mannen.
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
arnold
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door arnold »

Als ik dit zo lees is het meer een gaycinema dan wat anders, nee dank je daar heb ik absoluut geen zin in . Ik denk wel 3x na voor ik daar binnenstap :mrgreen:
Edja
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Edja »

Wat jammer...Tepelstreeltjuh...

Dat je zo onsportief bent om gelijk je profielfoto te veranderen... het lijkt erop dat je gewoon niet tegen je verlies kan ;-) Tja dan valt het ook niet mee als je in de Gay zaal aanwezig bent met 8 heren totdat er een vrouw binnenkomt... en aan je lot wordt overgelaten omdat de overige heren toch liever de dame behagen...

Succes !
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Wij van Erotica sluiten dit onderwerp, omdat wij vinden dat er genoeg over en weer vermeld is wat we allemaal vinden. ;)

Op naar de leukere berichten (waar dit forum voor bedoeld is) waar we elkaar niet proberen te overtreffen of af te maken met wat we allemaal wel en niet vinden van elkaar.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: tim1998 en 11 gasten