Lekker verjaardagsfeestje 3 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Steluitachterhoek
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2019 17:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Lekker verjaardagsfeestje 3 oktober

Bericht door Steluitachterhoek »

Ik heb mezelf op 3 oktober getrakteerd op een bezoek aan de cinema in Arnhem voor mijn verjaardag.
Om 11.00 kwamen we bij de bios aan en gingen naar boven. Op dat moment waren er al een paar heren. We besloten om eerst even koffie te drinken en terwijl we die aan het opdrinken waren, stroomden de heren binnen en kwam er ook een stel binnen. Dit stel ging naar de hetero cinema en een aantal heren volgden hun. Via kik had ik met F en L afgesproken, maar ik zag ze nog niet. Na de koffie zijn we naar de ruimte met het bed gegaan. Eerst zijn Henk en ik samen begonnen maar al snel waren er een aantal heren bij. Meerdere handen voelde ik over mijn lichaam gaan, heerlijk. Op een bepaald moment hoor ik Henk zeggen dat hij denkt dat F en L er zijn. Inderdaad, ze zijn er. Nadat ze zich netjes hebben voorgesteld, geven ze mij hun verjaardagscadeau. Terwijl de 1 me neukt, pijp ik de ander en andersom. Ze kunnen hard snel en diep door stoten. Dat vind ik heerlijk, mmmmm. Als F even op adem moet komen, legt L mijn benen in mijn nek en begint me te neuken. Even later is F weer terug en ik begin hem te pijpen. Al snel wilde F weer en hij nam me doggy. F en L wisselden elkaar iedere x af. Op een bepaald moment nam een andere man het van L over. En die neukte me. Daarna even een korte pauze. Tijdens de pauze komen we met een aantal heren aan het praten over ons vorige bios avontuur in Amersfoort. Het blijkt dat vele heren die op dat moment er zijn, ook die verhalen hebben gelezen.

Na de korte pauze gaan Henk en ik even naar de hetero cinema. Hier nemen F en L afscheid van ons want ze moeten er weer vandoor. Henk likt me nog even heerlijk waarna we weer naar het grote bed gaan. Dat ligt toch iets makkelijker. Ook hier word ik al snel omringd door een aantal mannen. Weer word ik door een paar heren heerlijk genomen, waaronder Glenn en Sem. Van de andere heren weet ik helaas geen naam. Met harde stoten word ik in verschillende standjes geneukt.

Tijdens een korte pauze komt er nog een stel binnen. Ik besluit om samen met Henk te gaan kijken hoe zij gaat genieten. Terwijl zij door een andere man gelikt wordt, raak ik voorzichtig haar benen en en begin haar te strelen. Ze geniet er van en vind de zachte handen fijn. Haar man geeft aan dat ik wel naast haar mag liggen. Terwijl ik naast haar lig, beginnen we met elkaar te spelen. Ik speel met haar borsten en vinger haar en zij mij. Alle heren staan op een afstandje te kijken. Volgens mij genoten niet alleen wij hiervan, maar ook de heren die aan het kijken waren. Even later maak ik plaats voor een man die haar kan neuken. Ik blijf er naar kijken en er staan een aantal mannen naast me. Een paar van hun trek ik af. Henk neukt me terwijl ik naar de vrouw kijk die ook goed genomen wordt. Als de vrouw even een pauze wilt, gaan wij naar huis. Glenn vroeg nog of hij nog een x mocht. Hoe graag ik ook ja wilde zeggen, het kon niet want we moesten weg.

Ik heb een geile verjaardag gehad. Mannen bedankt

Xxx Christine
Gebruikersavatar
NieuwMan25
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 aug 2015 23:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lekker verjaardagsfeestje 3 oktober

Bericht door NieuwMan25 »

Gefeliciteerd nog met je verjaardag Christine.

Klinkt super geil en goed om te horen dat je goed bent verwend op je verjaardag!
Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 11 aug 2009 22:02
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Lekker verjaardagsfeestje 3 oktober

Bericht door Student »

Het was een heerlijk feestje. Ik haakte aan toen je op het grote matras werd geneukt en vond het erg geil dn gezellig met jullie! Fsntastische manier om je verjaardag te vieren. De afsluiting met Wen en jou ssmen op het matras was de kers op de verjaardagstaart. Zo mooi om te zien hoe twee vrouwen elkaar laten genieten. Ik hoop jullie nog eens tegen te komen.
Steluitachterhoek
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2019 17:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lekker verjaardagsfeestje 3 oktober

Bericht door Steluitachterhoek »

NieuwMan25 schreef:Gefeliciteerd nog met je verjaardag Christine.

Klinkt super geil en goed om te horen dat je goed bent verwend op je verjaardag!
Dank je!
Jammer dat je er niet bij was. Had je mee kunnen genieten
X Christine
Steluitachterhoek
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2019 17:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Lekker verjaardagsfeestje 3 oktober

Bericht door Steluitachterhoek »

Student schreef:Het was een heerlijk feestje. Ik haakte aan toen je op het grote matras werd geneukt en vond het erg geil dn gezellig met jullie! Fsntastische manier om je verjaardag te vieren. De afsluiting met Wen en jou ssmen op het matras was de kers op de verjaardagstaart. Zo mooi om te zien hoe twee vrouwen elkaar laten genieten. Ik hoop jullie nog eens tegen te komen.
Vond het ook heerlijk. Heb erg genoten. Xxx Christine
Gebruikersavatar
NieuwMan25
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 aug 2015 23:38
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Lekker verjaardagsfeestje 3 oktober

Bericht door NieuwMan25 »

Steluitachterhoek schreef:
NieuwMan25 schreef:Gefeliciteerd nog met je verjaardag Christine.

Klinkt super geil en goed om te horen dat je goed bent verwend op je verjaardag!
Dank je!
Jammer dat je er niet bij was. Had je mee kunnen genieten
X Christine
Volgende keer dan maar!

Als jullie weer gaan hoor ik het graag ;D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 6 gasten