leergozer

Berichten en verhalen m.b.t. de Darkroom in Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
leathermax
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

leergozer

Bericht door leathermax »

Ik ben nieuw hier, dus weet nog niet wat ik kan verwachten, dus vermeld ik maar even mijn wensen en kicks om te kijken of ik hier een match vind.
Ik draag het liefst strak zwart leer, voorkeur voor leren chaps, boots. De combinatie van zwart leer met metaal maakt me helemaal gek. Dus als ik een vent tegenkom in een strakke leren chaps, zwart leren met spikes bezette jock, cowboylaarzen met sporen,een harnas met studs en polsbanden met studs, dan wordt ik helemaal gek. Het liefst een beetje gemiddeld gebouwd, pik en kloten gladgeschoren, maar een flinke bos borsthaar vind ik wel weer heel geil. Ook een turn on: tattoos en piercings. Heb je een snor en flinke bakkebaarden, geil en opwindend. Liefst een goeie kop met haar enne- als ik het toch mag zeggen- een vetkuif a la Elvis. Al met al een redelijk zeldzaam plaatje, maar het is uiteraard geen must! Met goed verzorgd en schoon kom je al heel ver! En nog iets geks: Ik ben top/versa, maar kan best pijpen. Hoe geil ik een hele grote leuter ook vind, ik heb hem liever wat kleiner, dan kan ik hem tenminste helemaal in mijn keel laten glijden, en eventueel ook worden geneukt. Verder hou ik van extreme kinky spelletjes, vooral gericht op pik en ballen. Geil om je ballen af te binden en daar gewichten aan te hangen, met kaarsvet te experimenteren enzovoorts. Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken om dit soort fantasieen in Hilversum waar te maken.
gelaarsdekater
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: leergozer

Bericht door gelaarsdekater »

Hoi Leergozer!
Ik zie veel van jouw dat mij ook bevalt! Draag altijd strakke jeans, soms leer en daarover hoge leren zwarte laarzen. Ik laat me graag neuken maar kan zelf ook prima neuken. Woensdag 28 maart ben ik vanaf 12.30 in erotica Hilversum. Kom ook, gaat erg geile worden en ik lig voor je klaar!
Geile groetjes van gelaarsdekater
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten