Nieuw stel met interesse in voetfetish

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
P&A
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2020 12:03
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Pegging
Contacteer:

Nieuw stel met interesse in voetfetish

Bericht door P&A »

Hallo allemaal,

Wij willen binnenkort graag een keer langskomen voor de eerste keer. We zijn beide tweede helft veertig. Mijn vrouw zou graag genomen willen worden door mannen die er toevallig zijn. Ze heeft hier nog geen ervaring mee, maar wel een sterke fantasie. Ze is een leuke charmante dame. Ze vindt het heel spannend om daar dus een keer iets mee te doen. Mij lijkt het heel geil om toe te kijken.

Zelf heb ik overigens ook een fetish voor voeten. Liefst bezweet met panty's. Het lijkt me heel fijn om eens aan de voeten van een andere vrouw te liggen. Mijn vrouw wilt dat overigens ook doen bij een andere man. Wij vinden het het leukst om dat te doen aan het einde van een warme dag. Mijn vrouw heeft dan de hele dag lopen zweten met pantykousjes of enkelsokjes in haar sneakers. Daar mag jij dan lekker aan voelen en ruiken. Dus als er mannen zijn die een keer klaar willen klaarkomen met hete vrouwenvoeten in hun gezicht? Direct uit gympen die de hele dag gedragen zijn :shock: :D ? Dat kan geregeld worden Hopelijk tot snel een keer..

Maar nu eerst sterkte iedereen met het Corona virus. Hopelijk snel betere tijden!

Groetjes P&A
Maggiver
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 nov 2018 10:48
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Nieuw stel met interesse in voetfetish

Bericht door Maggiver »

Hoi p en a idd als t weer kan kom ik graag je vrouw nemen ben man van net 40 en altijd in voor een leuk verzetje
VictorAms
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2020 01:36
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Pegging
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw stel met interesse in voetfetish

Bericht door VictorAms »

Ik ben een man van 20 en ik vind dit erg leuk klinken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten