Hallo Allemaal mijn slavin wordt weer aangeboden in erotica te arnhem zij zal eerst in de gang vast gezet worden zodat iedereen haar goed kan bekijken en eventueel aanraken. Na 12 uur zal zij door mij haar meester worden aangeboden als slavin en slet van haar meester. Ze pijpt er graag en wordt ook graag hard en met grote pikken genomen. wel met condoom. Je mag de condoom vol spuiten en aan haar geven...je mag ook haar gezicht vol spuiten...dat vindt ze heerlijk. Verder zijn wij opzoek naar een bi vrouw . Ze mag haar domineren en opdrachten geven. Ze likt graag een kutje en kust graag een vrouw . Ze wordt ook graag gelikt maar dan alleen door een vrouw of haar meester. Vrouwen meld u aan ze is er klaar voor. Laat wat van jullie horen . Zo dat ze zich er op kan voor bereiden groetjes Slavin Kaat en meester BlackAlb
p.s. Pijpen zonder condoom maar dan alles in haar gezicht spuiten
slavin Kaat is er op donderdag 17 september
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Pony play
- Contacteer:
Re: slavin Kaat is er op donderdag 17 september
Hoi,
Dat klinkt helemaal supergeil
Ik kom ook deze dag.
Ben zelf ook een sletje die zich graag laat nemen.
Vinden jullie het geil als ik me ook aanbiedt vanaf 12 uur? Ben slank onbehaard een biversa.
Tot donderdag????
Dat klinkt helemaal supergeil
Ik kom ook deze dag.
Ben zelf ook een sletje die zich graag laat nemen.
Vinden jullie het geil als ik me ook aanbiedt vanaf 12 uur? Ben slank onbehaard een biversa.
Tot donderdag????
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Re: slavin Kaat is er op donderdag 17 september
Wat een geile middag.
Rond de klok van 12u kwam ik binnen en zag direct dat het al druk was. Slavin Kaat stond aan het kruis en werd goed verwend door enkele mannen. Nadat ik me heb uitgekleed even toegekeken en al snel werd de slavin naar de stoel begeleid. Vele mannen stonden er omheen. Na even toegekeken te hebben hoe ze zich goed liet neuken door twee mannen en lekker spuitend klaar kwam aan de zijkant gaan staan. Al snel vond haar hand mijn pik. Ze heeft er heerlijk mee lopen spelen en ondertussen heb ik af en toe heerlijk haar tepel bewerkt. Na nog eens goed door een andere jongeman geneukt te zijn kreeg ze van haar meester de opdracht om de aanwezige mannen heerlijk te pijpen. Ze werd direct bij haar hoofd gepakt en goed diep in haar keel geneukt wat tot geile geluiden leidden. Maar complimenten hoe ze dit deed. Na enkele mannen even goed gepijpt te hebben kreeg ze haar verdiende sperma douche. Nadat meerdere mannen haar goed volgespoten hadden vroeg haar meester of ik ook interesse had. Ja graag, ik wil haar gezicht dolgraag volspuiten. Hij heeft haar vervolgens een kwart slag gedraaid en ze moest wachten op mijn zaad. Het duurde dan ook niet lang of ook ik spoot de geile slavin haar gezicht vol. Haar meester vond het vervolgens tijd voor een welverdiende pauze en omdat ik niet al te veel
Tijd had moest ook ik er vandoor. Had dolgraag deel willen nemen aan deel 2 en haar lekker hard en goed neuken maar dat bewaar ik dan voor de volgende keer. Bedankt voor deze geile middag meester en slavin. Heb genoten.
Gr jongeman
Rond de klok van 12u kwam ik binnen en zag direct dat het al druk was. Slavin Kaat stond aan het kruis en werd goed verwend door enkele mannen. Nadat ik me heb uitgekleed even toegekeken en al snel werd de slavin naar de stoel begeleid. Vele mannen stonden er omheen. Na even toegekeken te hebben hoe ze zich goed liet neuken door twee mannen en lekker spuitend klaar kwam aan de zijkant gaan staan. Al snel vond haar hand mijn pik. Ze heeft er heerlijk mee lopen spelen en ondertussen heb ik af en toe heerlijk haar tepel bewerkt. Na nog eens goed door een andere jongeman geneukt te zijn kreeg ze van haar meester de opdracht om de aanwezige mannen heerlijk te pijpen. Ze werd direct bij haar hoofd gepakt en goed diep in haar keel geneukt wat tot geile geluiden leidden. Maar complimenten hoe ze dit deed. Na enkele mannen even goed gepijpt te hebben kreeg ze haar verdiende sperma douche. Nadat meerdere mannen haar goed volgespoten hadden vroeg haar meester of ik ook interesse had. Ja graag, ik wil haar gezicht dolgraag volspuiten. Hij heeft haar vervolgens een kwart slag gedraaid en ze moest wachten op mijn zaad. Het duurde dan ook niet lang of ook ik spoot de geile slavin haar gezicht vol. Haar meester vond het vervolgens tijd voor een welverdiende pauze en omdat ik niet al te veel
Tijd had moest ook ik er vandoor. Had dolgraag deel willen nemen aan deel 2 en haar lekker hard en goed neuken maar dat bewaar ik dan voor de volgende keer. Bedankt voor deze geile middag meester en slavin. Heb genoten.
Gr jongeman
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten