Bi stel dev.heb genoten vandaag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Geile krulle bol
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bi stel dev.heb genoten vandaag

Bericht door Geile krulle bol »

Om 11uur in Arnhem aangekomen vandaag een spannende dag we hadden afgesproken met een stel..daar wij de 1e waren binnen heerlijk.samen begonnen en het werd steeds wat drukker .eerst in glory hole samen heerlijk.geneukt en gepijpt aan een lul.door het gat ,toen hoorde we stemmen een vrouwenstemmen een man dat zouden k en R kunnen zijn nog even geneukt tehebben met g zijn heerlijke staaf naar de bios gegaan ,kijken of het stel.erzat ja ..2e rij heerlijk.stel.,beetje giegelig maar was nog wat onwennig voor ze..wij gingen voor hun zitten heerlijk.gepijpt en zijn vingers op mijn klitje pff wat geil..Hetbstel R en k.bleven nog een beetje spelen met elkaar we hadden wat contact ..dus relaxt daarna gingen wij naar het grote matras wasr nog een stel was maar die gingen algauw weer weg ..Dus wij op bed en ik op zijn geile lul gezetenndiep.in me kutje en al gauw kwam ik klaar mmm...Toen kwam het stel.en ging zitten op bankje ..wij wat praten met hun ..beetje op.gemak.en wat aan haar been gewreven tehebben zei ik tegen R mag ik je pijpen ja dat mag en k.ging mijn partner pijpen was geil.en gezellig met hun daar R klaar kwam gingen we wat strelen en voelen en kijken naar k en mijn partner hoe hij haar neukte op allerlei.manieren wat genoot ze ervan die geile pik in haar natte kut en wij genoten van hun ik zoog haar borsten en kuste haar ,haar vriend deed het zelfde bij haar daarna was het weer tijd voor het stel om tegaan en wij gingen nog heerlijk.door ..kom zei m.n partner naar glory hole ik neuk je vanachteren daarna laat ik je geil spuiten nou dat gebeurde ook hihi toen deed hij zijn lul in me natte kutje en neukte me diep..we zijn geëindigd in de bios waar ik hem bereed en diep in me kutje kwam hij klaar was super geil. Hij klopte in mij kutje ik likte zijn eikel om het laatste zaad in me mondje tehebben ...was een superdag ik wil dat leuke lieve stel.erg bedanken namens mijzelf en m.n partner tot heel snel.R en k...Xxxx van G en S bisteldev xx
..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: traby033 en 16 gasten