Bi stel dev.spetterende geile hete dag vandaag
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Bi stel dev.spetterende geile hete dag vandaag
Vandaag weer naar ec eigenlijk.niet de bedoeling ,maar.man man wat hebben we genoten .Het was al druk ivm de aankondiging van 2 sletten die er nog niet waren ,maar mannen waren er al. WE gingen naar de bios en geil bezig samen toen er een jong stel binnen kwam pff mijn partner ging haar neuken ,overal mannen achter mij naast mij heb heerlijk.pikken gepijpt en werd gretig geneukt door jongemannen en oudere ..tussendoor m.n partner geil gepijpt en hij liet me 3 x spuiten .HIj werd nog gepijpt door de jonge dame en ze werd ook van alle kanten geneukt haar vriend pijpte ik en hij neukte mij pfff Wat een geiligheid deze dag daarna even pauze en een bakkie koffie ..daarna gingen we naar het grote bed heerlijk bovenop gezeten die geile pik van me partner in me kutje ik ging langzaam op zijn pik zitten en toen dieper en harder pfff bleef heerlijk.klaarkomen .het was druk..veel mannen ,de 2 sletjes waren in de Darkroom en er kwam een een mooie volle meid uit de Darkroom Engels mijn partner ging bij haar liggen ze pakte gretig..zijn pik en.pijpte hem geil terwijl mijn partner haar tieten pakte en kutje vingerde ze zei...ik vind je vrouw mooi ik wil haar kussen ik ging naar haar toe en tongde met haar en pakte haar tieten toen neukte m.n partner haar my God riep ze wat a big dick...daarna ging ik haar kussen en lag op haar lijf m.n kutje tegen haar kutje pfff Wat geil ik kuste haar lijf en zei kuste en zoog mijn tepels haar vriend neukte mij mmm wat geil allemaal daarna genoeg we waren al 2uur bezig ..we gingen naar de bios om af te sluiten terwijl.ik me zelf vingerde en m.n partner zijn geile pik hard maakte zijn we daarna op matras gaan liggen hij op.rug ik op zijn pik.mmm..hij.zei pak me tepels vast en neuk me klaar pfff ik neukte hem en trok aan zijn tepels ik voelde zijn harde pik kloppen en hij zei..het zaad kom in je kutje sletje ...hij spoot ik kwam klaar ..wauw wat geil echt super ..daarna likte ik zijn staaf geil...het laatste zaad in mijn pijp mondje mmm...wat een geile dag ..we hebben genoten..xxx bi stel.dev..wil de mannen en dame nog bedanken voor een heerlijk.e paar uurtjes 1 om niet te vergeten me kutje is goed verwend pfff..en het personeel petje af jullie zorgen dat alles super is in ec ..thanks namens ons ..xx
Laatst gewijzigd door Geile krulle bol op 26 sep 2020 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- EddieEagle
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Bi stel dev.spetterende geile hete dag vandaag
Geil verslag krullebol!
Een heerlijke verrassing vandaag. Er moeten wel 6 dames geweest zijn.
Heerlijk om jullie met het Amerikaanse stel bezig te zien. Ik heb zelf ook het genoegen gehad haar met Pleasuretown en anderen meermalen te neuken. Ook erg genoten van de subjes K en N.
Link naar mijn verslag: viewtopic.php?f=29&t=64345
Een heerlijke verrassing vandaag. Er moeten wel 6 dames geweest zijn.
Heerlijk om jullie met het Amerikaanse stel bezig te zien. Ik heb zelf ook het genoegen gehad haar met Pleasuretown en anderen meermalen te neuken. Ook erg genoten van de subjes K en N.
Link naar mijn verslag: viewtopic.php?f=29&t=64345
Laatst gewijzigd door EddieEagle op 27 sep 2020 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Was geil vandaag hè hoop meer van die dagen pff we hebben genoten en natuurlijk ook van jou hihi.en plesure town ik weet de namen niet allemaal maar was geile bende haha
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Het was vandaag een heerlijke verrassende sexfestijn! Wat een aangename kennismaking met bi-stel dev ,Amerikaanse stel en stel DTc met zijn heerlijk geile subjes. Veel leuke verslagen van bi-stel mogen lezen en daardoor zo nieuwsgierig naar dit heerlijke stel kwam als een daverende verrassing. Van mij mogen er ook vaker van zulke dagen zijn geile krullenbol. En iedereen hielp goed mee er een onvergetelijk dag van te maken oa Eddieeagle epicdanny99 en de andere mannen dank!
Had eigenlijk nog wel langer willen blijven want zat in een geileextase overal was actie.
Fijn weekend allen en hopelijk tot een snelle herhaling!
Had eigenlijk nog wel langer willen blijven want zat in een geileextase overal was actie.
Fijn weekend allen en hopelijk tot een snelle herhaling!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten