An unexpected epic orgy, Saturday Sept. 26

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

An unexpected epic orgy, Saturday Sept. 26

Bericht door EddieEagle »

Stel-dtc heeft aangekondigd op zaterdag naar de cinema te komen met twee subjes, dus ik kom natuurlijk een kijkje nemen.
Als ik de winkel binnenstap, staat er al een leuk jong stel bij de toonbank, klaar om naar boven te gaan. De mooie dame ziet er best onschuldig uit, maar af en toe kijkt ze me ook ondeugend aan en ik heb het gevoel dat ze wel los kunnen gaan. Ik reken af bij de vriendelijke jongeman en jongedame achter de balie en ga ook naar boven. Tijdens het omkleden merk ik ook dat geile krullebol en partner op het balkon staan. Wauw, nu al twee stellen, voordat de mensen van de aankondiging binnen zijn.

De dame van het jonge stel is leuk gekleed: ze heeft kniehoge zwarte laarzen aan en daarover een lange jurk. Ze nemen plaats in de heterozaal op de achterste rij. Krullebol en partner nemen eerst vooraan plaats op de stoelen, maar verhuizen al gauw naar het bed, waarschijnlijk om ook naar het jonge stel te kunnen kijken. Omdat krullebol en partner lekker bezig gaan, komt het jonge stel al snel in de juiste mood en ze beginnen ook met elkaar te vozen. Zelf zit ik rechts achteraan in de cinema, zodat ik beide stellen kan zien, en mijn hoofd draait steeds van links naar rechts om alles in de gaten te houden. De partner van krullebol neukt haar liggend en ik word gewenkt om dichterbij te komen. Ik krijg een heerlijke pijpbeurt van krullebol. Het andere stel komt ook van hun stoel en de dame begint enkele mannen te pijpen. Het stel komt dichterbij en de dame leunt over het bed. Ik betast haar heerlijke borsten en billen. Echter, er zijn enkele opdringerige mannen en het gedrang van mannen wordt zo hoog dat ik me even terugtrek. Ik heb geen zin om er wat van te zeggen en de sfeer te verpesten. Krullebol wordt staande geneukt door een man terwijl ze haar partner pijpt. Ik neem het stokje over en geniet van het kutje van krullebol en het schouwspel dat zich voor mijn ogen ontvouwt. De jonge dame wordt ook door meerdere heren op het bed genomen. Later wisselen de stellen nog van partner. Het is een intens half uurtje en het jonge stel vertrekt weer.

Ik klets in de hal even met EpicDanny en met Pleasuretown, die ik al een poos niet gezien heb. Nu komt ook de aangekondigde meester met zijn subjes binnen: N., een witte dame, en K., een donkere dame. Ze zien er gewillig en ondeugend uit en kleden zich om. Er wordt mooie lingerie aangetrokken en dit neemt een tijdje in beslag. In de tussentijd komt er nog een jong stel binnen. Naar later blijkt, zijn zij van Amerikaanse afkomst. De dame heeft een lief gezichtje, donkerbruin haar, een mooi vol postuur en ze is in zo’n tien seconden uit de kleren, dus ze heeft er zin in, denk ik.

In de speelruimte zijn krullebol en partner op het bed aan het spelen met Pleasuretown, die met haar tepels speelt en haar flink op de billen slaat. Het Amerikaanse stel staat van een afstandje te kijken. De man staat achter de vrouw en kneedt haar volle borsten. Ik kijk afwisselend naar krullebol en de Amerikaanse en de vlag gaat uit. In begeef me naar de darkroom, waar de subjes zijn. Er staan veel mannen en ik besluit eerst elders te kijken. In de heterozaal zit de Amerikaanse dame op haar knieën een donkere jongen te pijpen. Wauw, wat geil om te zien. Ik en enkele andere mannen willen graag de vrouw betasten, maar ze wil nog even de ruimte hebben. In de darkroom is het iets rustiger geworden en ik zie dat N in de sling ligt. K zit ernaast en pijpt de mannen naar hartenlust. N ziet er erg appetijtelijk uit en haar borsten komen mooi boven haar korset uit. Ik voel dat ze erg nat is en ze verlangt naar pik. Ik doe een condoom om en neuk N. Eerst rustig, maar naarmate ik harder word, neuk ik haar harder. Ik hou haar mooie borsten vast en daarna pak ik haar bij haar schouders en hoofd vast om zo diep mogelijk in haar te stoten. Het gekreun wordt steeds harder en haar kutje wordt nog natter. Ik zie dat EpicDanny ook hard is en hij neemt het van me over. Even kort rusten.

Het Amerikaanse stel is naar de darkroom gekomen en de dame pijpt de donkere jongen op haar hurken. Ik vraag of ik haar ook mag strelen en dat mag. Haar lichaam voelt heerlijk zacht aan en ze windt mij behoorlijk op. Ze wil de pik van de donkere jongen in zich voelen en ze gaan naar het grote bed, waar ze op haar rug gaat liggen. De jongen heeft geen condoom bij zich en ik geef hem er een (ga altijd voorbereid op pad, mannen; we komen toch om te neuken). Hij neukt haar in missionarishouding en komt al vrij snel klaar. Niet gek, want ze is lekker. Ze vraagt aan haar partner: ‘Who’s next, Daddy?’ en ik bied mij aan om haar te neuken. Dit mag van haar en haar partner. Snel een condoom erover en ik penetreer haar strakke kutje en voel haar geile lijf. Ze kijkt me in de ogen en moedigt me aan om haar kutje goed te vullen. Heerlijk, zo’n intense en speelse interactie. Het duurt dan ook niet lang totdat ik hard klaarkom. Het zal bij haar niet de laatste keer zijn vandaag.

Ik drink wat water en als ik terugkom, hoor ik de Amerikaanse zeggen dat ze krullebol erg mooi vindt. Beide stellen belanden op het bed en spelen met elkaar. De partner van krullebol neemt met zijn grote lul de Amerikaanse in doggy style en ze kreunt het uit. De dames zoenen ook met elkaar en het is erg lustopwekkend om te bekijken. Hierna houden krullebol en partner het voor gezien en het is ook voor hen een zeer geslaagde middag geweest.
Pleasuretown, de donkere jongen en ik ontfermen ons verder over de Amerikaanse. Ze zegt steeds hoe geil ze het vindt om met ons te spelen en door ons genomen te worden. Dat is geheel wederzijds en het is altijd super als vrouwen het ook naar hun zin hebben. Ze trekt ons hard, gaat op haar knieën zitten en kijkt me aan. Wauw, ik weet wat me te doen staat, dus ik kom op het bed en penetreer haar van achteren. Ze heeft een geweldige kont om vast te houden en elke tik die ik erop geef, resulteert in een heerlijk petsgeluid. De man die ze pijpt reikt met zijn hand over haar rug en vingert haar kontje, terwijl ik haar hard neuk. Goed voorbeeld doet volgen, dus mijn duim verdwijnt ook in haar strakke kontgaatje. Onder goede aanmoediging van haar neuk ik mezelf tot een heerlijk hoogtepunt.

Bij de lockers vertelt EpicDanny mij dat K nu in de sling ligt om geneukt te worden. Dat is een verrassing, want in de aankondiging stond dat K alleen zou pijpen. Ik ga naar de darkroom en zie dat K geneukt wordt en dat N ernaast zit om te pijpen. N neemt mijn lul in de mond en pijpt me heerlijk stijf. Daarna laat de partner van de Amerikaanse zich pijpen. K is nog even bezet, dus ik loop naar het grote bed om verder te spelen met de Amerikaanse. Ze zit op de rand van het bed en Pleasuretown neukt haar. Ik neem het later van hem over, maar ik vind de positie niet erg prettig en ik vraag haar midden op het bed te gaan liggen. Ik neuk haar in missionarishouding en we zijn nu iets intiemer en kussen een beetje. Ze zegt dat ze een sletje is en vraagt of ik van Amerikaanse sletjes houd. Natuurlijk vind ik die geweldig! Ze blijft geile dingen zeggen. Ik pak haar stevig bij haar schouders vast en penetreer haar met korte stevige halen. In haar ogen kijkend kom ik met veel voldoening klaar.

Tijd om mijn mandarijntje en mueslibol op te eten en hopelijk een beetje op krachten te komen. Man, die Amerikaanse heeft me helemaal leeggemaakt en ik wil K nog neuken. In de darkroom kijk ik hoe K geneukt wordt door een bijna volledig geklede jongen. Hij zal uiteindelijk ongeveer een half uur met haar bezig zijn, maar dat zit me nu niet dwars. Ik kan het heerlijke lichaam van K betasten en in haar mooie ogen kijken om zodoende langzaam op te stijven. Lange en korte harde stoten wisselen elkaar af en K geniet ervan. Af en toe krijgt N een pik aangeboden om te pijpen.
Als de jongen klaar is met K, ben ik klaar om het stokje over te nemen. Een beetje door de knieën en gaan met die banaan. K voelt heerlijk aan en ik masseer haar lekkere borsten tijdens het neuken. Langzamerhand voel ik mijn laatste orgasme van de dag opkomen en ik kom heerlijk klaar in K.

Het is een van de geilste dagen geweest die ik ooit in de ec heb meegemaakt. De sfeer was goed en de dames waren geweldig (en gewillig). Dank voor jullie komst!

Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Glenn4U
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: An unexpected epic orgy, Saturday Sept. 26

Bericht door Glenn4U »

Zes lustige stellen :)

Wauw, wat een geil verslag Eddie. Zeker op de lijst voor verslag van de maand!
Het wordt steeds actiever in EC Arnhem. ;) Ik had de aankondiging gelezen, maar kon er helaas niet bij zijn.
Ben zeer benieuwd hoe de overige bezoekers het hebben beleeft. Al dan niet in een kort bericht.

En hopelijk tot een vervolg met deze en meerdere geile stellen erbij.
Honger en verlangen naar lust!
OnlyDP

Bericht door OnlyDP »

Eddie, wat een geil en mooi verslag van afgelopen zaterdagmiddag

Damm, zes lustige geile stellen;-))

Ik had de aankondiging te laat gelezen,
Gr. Robert
Geile krulle bol
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Geile krulle bol »

Mooi neer gezet eddie en ja wij waren er ook zoals je gelezen heb dat pakken ze ons niet meer af hihi me kutje had 2dagen rust nodig heerlijk en ook met een dame erbij .pff wat hebben we genoten van het sex feestje mmmm
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten