Hai,
Ben as dinsdagmiddag 16-6 rond 14:30 in de darkroom waar ik knielend geblinddoekt zit te wachten op meerdere pikken om me heen. Met mn handen op mn rug (het liefs vastgehouden door iemand) pijp ik al die lullen totdat jullie me willen naaien in mn ingesmeerde geschoren mannenkut waarna je je warme zaad in mn gezicht spuit terwijl de volgende mijn kutje alweer aan het naaien is.
Kortom
Male Nympho aanwezig voor schone geschoren grote pikken
Male Slut
Re: Male Slut
Geweest, op mn hurken gezeten in de darkroom tot er een kerel met grote lul voor me stond. ik werd al geil toen ik er naar keek. Ik pijpte hem diep en hij bond mijn handen vast op mn rug. Hij liet mij flink wat poppers opsnuiven en begon toen mijn mond diep te neuken tot de tranen over mijn wangen liepen.
Weer gaf hij mij poppers en weer neukte hij mijn keel met zijn handen op mijn hoofd. Ik was zelf al spontaan klaargekomen zonder mijn afgebonden lul ook maar aan te raken. Hij gaf me weer wat poppers en met 1 hand achter mn hoofd en de andere om zijn grote lul begon hij zich af te rukken met zijn paarse helm op mijn ver uitstekende tong gericht.
TOen voelde ik zijn gigantische hoeveelheid warme zaad op mijn tong wat hij nog eens met zijn lekkere dikke lul uitsmeerde over mijn gezicht. Hij neukte zijn lul nog eens schoon in mn mond. Maakte mij weer los en vertrok. Wat voelde ik mij lekker gebruikt en ben nog even blijven zitten met die facial en heb me nog eens afgerukt met dat warme zaad op mn gezicht hmmmmmmmm
Maybe next tuesday with more big digs
xx
JvD
Weer gaf hij mij poppers en weer neukte hij mijn keel met zijn handen op mijn hoofd. Ik was zelf al spontaan klaargekomen zonder mijn afgebonden lul ook maar aan te raken. Hij gaf me weer wat poppers en met 1 hand achter mn hoofd en de andere om zijn grote lul begon hij zich af te rukken met zijn paarse helm op mijn ver uitstekende tong gericht.
TOen voelde ik zijn gigantische hoeveelheid warme zaad op mijn tong wat hij nog eens met zijn lekkere dikke lul uitsmeerde over mijn gezicht. Hij neukte zijn lul nog eens schoon in mn mond. Maakte mij weer los en vertrok. Wat voelde ik mij lekker gebruikt en ben nog even blijven zitten met die facial en heb me nog eens afgerukt met dat warme zaad op mn gezicht hmmmmmmmm
Maybe next tuesday with more big digs
xx
JvD
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Male Slut
JvD,
zoals je het schrijft lijkt me dat super om eens te ervaren. Ik hou van selfbondage en dameskleding.
Dus nu nog het lef hebben om naar binnen te gaan en dan maar afwachten wie me dwingt om me uit te kleden, een kort rokje aan te trekken en gewoon gebruikt te worden in mijn 2 openingen en al het zaad in mijn gezicht gespoten te krijgen. Alleen zonder poppers of wat dan ook.
Sam
zoals je het schrijft lijkt me dat super om eens te ervaren. Ik hou van selfbondage en dameskleding.
Dus nu nog het lef hebben om naar binnen te gaan en dan maar afwachten wie me dwingt om me uit te kleden, een kort rokje aan te trekken en gewoon gebruikt te worden in mijn 2 openingen en al het zaad in mijn gezicht gespoten te krijgen. Alleen zonder poppers of wat dan ook.
Sam
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten