Hartslag over de top!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Smoothie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2021 08:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Hartslag over de top!

Bericht door Smoothie »

Daar liep ik dan, over de steenstraat terug naar mijn auto. Bijna aangekomen bij de parkeerplaats valt mijn oog op het bord "erotica". Daar ik aItijd wel open sta voor seksuele prikkelingen, zo lig ik op het naaktstrand meestal achterin begrijpt u wel ;) Ik word nieuwsgierig en loop in 1 rechte lijn naar de winkel.
Oké ik ben binnen, maar what the F* doe ik hier? Ik zag dat het een bioscoop is, maar wat dan? hoe werkt dat? wie zijn er binnen? Wat moet ik doen? Wat als ik niet wil? Zal ik maar gewoon weer gaan?
Nee smoothie, er zitten mensen die je op weg kunnen helpen. Ik loop naar de balie en vraag de vriendelijke baliemedewerker wat er nu precies gebeurt daarboven. Rustig en vriendelijk legt de vriendelijke man uit wat het een en ander inhoudt, themadagen en huis regelement. Op de vraag of het iets voor mij is antwoordt hij dat ik dat toch echt zelf moet ervaren.
Een vriendelijke dame komt binnen, neemt plaats achter de balie en helpt mij verder, ze is zacht en weet mij te de overtuiging te geven toch even boven te gaan kijken, ik betaal en ga met knikkende knieën de trap op.

Eenmaal boven zie ik enkel naakte mannen rondlopen, het zal wel, Naakt zijn is voor mij niks nieuws dus ik kleed mij uit en loop mijn nieuwe ervaring tegemoet.

In gayzaal zit iemand zichzelf af te trekken, Smoothie! wat gebeurt er hier? zo dichtbij was je nog nooit, ik ga op een stoel zitten en blijf aandachtig kijken, ik merk dat ik stijf word en begin met mezelf te spelen. Een aardige man schuift dichterbij en maakt een beweging naar mijn, inmiddels, keiharde piemel. Hij rukt mij heerlijk, wat is dit toch? Ik heb niks met mannen maar dit is zo lekker, de man wil mij pijpen, maar niet vandaag. Laat mij maar rustig ontdekken. Ik pak zijn piemel, zijn harde dikke piemel, en ruk eraan. Smoothie! een piemel in je hand, had jij vanmorgen gedacht een piemel in je hand te hebben vanmiddag? :o Blijkbaar moet ik nog veel leren hihi want de man loopt weg en ik blijf achter, ik besluit een rondje te lopen, her en der zie ik mannen elkaar pijpen! Zo dichtbij was je nog nooit smoothie. Wat heeft deze plek nog meer te bieden op gemengde/trans dagen?

Ik loop naar de hetero zaal, hier is het inmiddels drukker, ik loop naar voren en speel met mezelf. Ik merk dat de mannen mijn aanwezigheid waarderen, een jonge en gladde jongen in hun midden. Dit idee windt mij erg op en sta keihard. Nog even bekruipt mij het gevoel om op het grote bed te gaan zitten/liggen en mij over te geven als lust object. Maar nee, laten we het nu nog maar niet doen. Ik zoek een gloryhole op maar helaas biedt niemand zich aan, ik ga weer naar de gay zaal waar ik zeker weet dat ik aan mijn trekken zal komen.
Ik laat mij heerlijk klaar trekken door een oudere man die zich helemaal laat gaan als ik heftig spuitend klaarkom hihi.

Ik bedank hem en besluit dat het mooi geweest is voor vandaag. Bij de lockers klets ik nog even over clisma's ;) Ik bedank de heren voor hun respect en wens hen een prettige voortzetting.
Beneden bespreek ik mijn ervaringen met de dame en heer achter de balie, het viel allemaal reuze mee toch haha? Jazeker, het smaakt naar meer! Alleen stap voor stap, mijn grenzen in het oog houdend.

Waar ik erg naar uitkijk zijn de andere themadagen! zoveel te ontdekken nog :D En dat ga ik, als mijn agenda het toestaat, ook zeker doen! Deze ervaring met mannen was leuk maar hoe is het met een stel, trans of vrouw? Ik wil het weten haha
Laatst gewijzigd door Smoothie op 25 jun 2021 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat je geeft krijg je terug :)
Marriedman
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2021 10:56
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Hartslag over de top!

Bericht door Marriedman »

Wow wat een geweldige ervaring lees ik. Geil en respectvol genieten van elkaar lees ik. Ik moet de stap nog eens zetten.
Richardmef
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2021 18:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: Puppy play
Locatie: Canada
Contacteer:

-

Bericht door Richardmef »

Heb dus ne mail gehad dat ze die maar pas binnen 3 weken binnen krijgen, heb me dan maar ne megan racing spruitstuk 4-1 bestelt als 2de oplossing btw kon nie wachten
Heb nog niet echte slechte dingen over deze spruitstukken hoort iemand ervaring?

grtz
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten