zaterdagmiddag 3 juli

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
dodo
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

zaterdagmiddag 3 juli

Bericht door dodo »

rond 14u stapten er 2 vriendinnen samen binnen. na een tijdje vooraan in de hetero zaal te hebben gezeten ging de blonde naar de cruise ruimte. hier ging ze een man heerlijk pijpen en werd daarna geneukt. de bruinharige bleef in de hetero zaal waar ze een man geruime tijd heerlijk pijpte vooraan, na geneukt te zijn werd hij opnieuw gepijpt waarop hij in haar mond klaar mocht komen. na een uurtje kwam er nog een stel binnen. eem blonde vrouw die voor het eerst was en haar man die al eerder was geweesd. ze gingen vrij snel met elkaar aan de slag met af en toe wat uitschieters naar andere mannen. ze gingen ook nog naar de dark room en de homo zaal daarna. gevolgd door wat andere mannen die wilden kijken of meedoen. meedoen was men wat voorzichtig mee vlgs mij ivm corona. en bovendien was zij voor het eerst dus wellicht wat voorzichtig. het was wel heerlijk om te kijken en zo mee te genieten. de 2 vriendinnen gingen naderhand weer weg en het stel ging nog even door.zelf ben ik daarna ook vrij snel weg gegaan dus wat er later gebeurt is weet ik ook niet. al met al een leuke opwindende zaterdagmiddag geweesd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten